Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad kulør folk har, HVIS de vil opføre sig ordentligt !!
Du har den middelalderlige opfattelse, at dæmoner lurer på dig, og det er ikke en rationel måde at anskue problemet på.
Jamen Lyjse - hvis du opfatter muslimer som besatte af Satan og hans dæmoner, så skal jeg vel ikke lade som du ikke gør det?
Citat fra: Anklageren efter November 24, 2018, 04:07:27 pmJamen Lyjse - hvis du opfatter muslimer som besatte af Satan og hans dæmoner, så skal jeg vel ikke lade som du ikke gør det?Vi tager lige en runde teologi.Gud er en treenighed, bestående af Faderen, sønnen og Helligånden.Guds opponent er Satan, som er en syv-enighed sammensat af syv forskellige personligheder. Ærkedemonerne. Disse er f eks Molok, Belzebul, Appolo, Svantevit, Tezcatlopoca/Huītzilōpōchtli, Shiva og Allah.Disse syv ærkedæmoner besvangrede engang syv muslimske kvinder med tørklæde. Derfra stammer muslimerne, og nu har du beviset. Og det kan vi se for vore egne øjne, hvem der er deres ophav.
Skal man tro folks egne beretninger, kan nutidens spøgelser finde på at hjemsøge enhver dansk familie - rig eller fattig, hos mand eller kvinde, ung eller ældre. De laver gammel, dansk mad i barneværelset, spiller tuba, ryger cigarer eller kaster marmorkugler ud over gulvet på den renoverede førstesal.Og så elsker spøgelserne tilsyneladende at pille ved vores elektriske luksusvarer. Deres vantro ofre fortæller om underlige lyde på mobilen, om at fjernsynet skifter kanal af sig selv, eller om at cd-afspilleren spiller den samme sang igen, selvom ejeren lige har slukket for hele anlægget.Alle de ondskabsfulde og intimiderende drillerier tvinger selv veluddannede akademikere ud i tilsyneladende tåbelige handlinger for at uddrive de gespenster, de ellers ikke tror på. Dem vender vi tilbage til.
Anklager, du tør ikke, erkende, at når en skuffe kan flyve ud fra skabet, og lande midt på køkkengulvet - uden nogen er tilstede i køkkenet - må der være en forklaring. Jeg vil gerne have din ?