Forfatter Emne: Opdatering af GuBBi 2?  (Læst 350 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
    • Der er så meget kvinder ikke forstår
Sv: VPN
« Svar #15 Dato: November 28, 2018, 01:51:59 pm »
Brug en VPN-tunnel - så er polledrengen ude af stand til at finde ud af, hvilket IP nummer du har, og kan heller ikke spærre dig ude fra forummet.

Det giver også en ret god beskyttelse imod ondsindet kode, at du er anonym på nettet og kommunikerer krypteret.

Jeg har desværre blevet opmærksom på, at folk slet ikke kan registrerer sig på min side, på grund af at de får en meddelelse som går på at siden ikke er sikker, og derfor vil systemet ikke acceptere deres kodeord!

Jeg har ingen anelse om hvordan dette kunne løses?

Nu kan jeg så ikke se hvad me skriver her i dette fora, men han ville nok foreslå at slette min side-he-he! :smile1:

Og du vil via din amatørside vejlede folk om IT.  :dash2:
Luk du den bare ned igen, der er ingen der gider være der alligevel.
Filosofi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der.
Teologi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der, mens man råber: “Jeg har den” –

Pablo Cruz

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: VPN
« Svar #16 Dato: November 28, 2018, 02:58:09 pm »
Brug en VPN-tunnel - så er polledrengen ude af stand til at finde ud af, hvilket IP nummer du har, og kan heller ikke spærre dig ude fra forummet.

Det giver også en ret god beskyttelse imod ondsindet kode, at du er anonym på nettet og kommunikerer krypteret.

Jeg har desværre blevet opmærksom på, at folk slet ikke kan registrerer sig på min side, på grund af at de får en meddelelse som går på at siden ikke er sikker, og derfor vil systemet ikke acceptere deres kodeord!

Jeg har ingen anelse om hvordan dette kunne løses?

Nu kan jeg så ikke se hvad me skriver her i dette fora, men han ville nok foreslå at slette min side-he-he! :smile1:

Og du vil via din amatørside vejlede folk om IT.  :dash2:
Luk du den bare ned igen, der er ingen der gider være der alligevel.

Næ, og slet ikke når man bliver truet med at blive meldt til sin internetudbyder, hvis man kommer til at sig sgu eller fanden.
I'm a Troll