Forfatter Emne: I Irans sigtekorn?  (Læst 100 gange)

Offline Convex Earth (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
I Irans sigtekorn?
« Dato: November 24, 2018, 09:16:44 am »
I Irans sigtekorn?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/i-irans-sigtekorn-massivt-politiopbud-skal-sikre-konference-i-koebenhavn

"De færreste danskere vil formentlig nikke genkendende til navnet Arab Struggle Movement for the Liberation of Ahvaz (ASMLA), som denne weekend holder konference under ’markant politimæssig tilstedeværelse’ ved Park Inn By Radisson på Amager.

- Vi vil gerne have opmærksomhed på den statslige terror, som det iranske regime begår, og støtte til vores kamp, siger Yaqoub Al Tostari, som er talsmand for ASMLA og forventer omkring 180 gæster til konferencen.

Kampen flyttede pludselig ud på de danske togskinner og motorveje, da politiet den 28. september valgte at lukke ned for kørsel til og fra Sjælland."

Muslimernes kampe føres mod os i vesten og også mod sig selv i Danmark!

Iranske efterretningsvæsener og menneskejagter i Danmark, har ført til stor utryghed i den danske etniske befolkning!

Danskerne kan snart ikke kende deres eget land længere, på grund af den muslimske migration, som ellers forandrer et tidligere fredeligt og trygt land, til et land i terrorfrygt og muslimsk indflydelse som ikke vil demokrati!

Hvornår vil de gamle og "korrekte" partier forstå muslimernes religion, ideologi, Koranen og Sharia lovene?

Hvorfor nægter man at indse, at det netop er det som muslimerne forsøger at indføre i Danmark?

Din mening?
Jorden er konveks og flad

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
Sv: I Irans sigtekorn?
« Svar #1 Dato: November 24, 2018, 12:23:42 pm »
https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipPFD42Cp0X8as5us6HdwDWW1klH4DwyrRGH2LUt
Faren kommer ikke fra muslimerne! Men fra de nynazister, der på grund af debatten før eller senere griber til våben for maskerede at angribe brune og sorte mennesker, som de (for det meste helt fejlagtigt) tror er muslimer!
« Senest Redigeret: November 24, 2018, 01:01:13 pm af Forsvareren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 24, 2018, 01:05:39 pm »
https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipPFD42Cp0X8as5us6HdwDWW1klH4DwyrRGH2LUt
Faren kommer ikke fra muslimerne! Men fra de nynazister, der på grund af debatten før eller senere griber til våben for maskerede at angribe brune og sorte mennesker, som de (for det meste helt fejlagtigt) tror er muslimer!

Du beskriver det muslimerne allerede gør ved ikke-muslimer overalt i verden, uanset om det er budisterne i Burma eller pigerne i Køln.

Folk behøver ikke være nazister for "før eller senere" at begynde at forsvare sig og sine mod muslimernes racistiske overgreb, hverken i DK, Burma eller andre steder i verden.

15-årig overhældt med urin og tæsket af ‘drenge’ i Vollsmose – ingen af dem bliver udvist
https://denkorteavis.dk/2018/15-aarig-overhaeldt-med-urin-og-taesket-af-drenge-i-vollsmose/

- og der er tusindvis af lignende eksempler fra hele europa.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 24, 2018, 01:27:53 pm »
Du beskriver det muslimerne allerede gør ved ikke-muslimer overalt i verden, uanset om det er budisterne i Burma eller pigerne i Køln.

Folk behøver ikke være nazister for "før eller senere" at begynde at forsvare sig og sine mod muslimernes racistiske overgreb, hverken i DK, Burma eller andre steder i verden.

15-årig overhældt med urin og tæsket af ‘drenge’ i Vollsmose – ingen af dem bliver udvist
https://denkorteavis.dk/2018/15-aarig-overhaeldt-med-urin-og-taesket-af-drenge-i-vollsmose/

- og der er tusindvis af lignende eksempler fra hele europa.
Problemet er to ting:
1. Over halvdelen (måske endog 80%) af dem, I kalder muslimer er ikke muslimer overhovedet!
2. Ikke-muslimer gør nøjagtigt de samme ting eller det, der er værre! Eksempler: Peter Lundin, Anders Breivik og dusinvis af andre!

Jeg husker selv, at jeg var nervøs for mange år siden, da der begyndte at komme sorte mennesker og brune piger med tørklæde ind på de hold, som jeg skulle undervise på VUC. Men der var aldrig problemer med dem, og de opførte sig fuldstændig som alle de andre på holdet, selvom de så anderledes ud. Så efter få år havde jeg lært, at mennesker ikke er anderledes bare, fordi de ser anderledes ud! Vi har haft hundredevis af denne type elever, og der har aldrig været andre problemer med dem end, at nogle af dem er lige så dovne som de øvrige elever!

Propagandaen mod brune mennesker, som I bare skærer over en kam og kalder “muslimer” uanset, om de er det eller ej, løser ingen problemer overhovedet! I stedet skaber den bare grobund for, at vi I Danmark kan få voldelige Ku-Klux-Klan lignende grupper, der overfalder dem iført masker og måske med påmalede hagekors.
« Senest Redigeret: November 24, 2018, 01:31:57 pm af Forsvareren »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 24, 2018, 03:04:13 pm »
Tigermanden er løs igen
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 24, 2018, 06:52:57 pm »
Tigermanden er løs igen

Ja, og han går vældig op i nynazister.   :Cherna_29:  :fiona_dog2:
Smil, og verden smiler igen.

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 24, 2018, 07:51:07 pm »
Ja, og han går vældig op i nynazister.   :Cherna_29:  :fiona_dog2:
Jeg er hamrende ligeglad med nynazister så længe, at der ikke er flere af dem, end der allerede er nu!

Hvad jeg derimod ikke er ligeglad med er, at vi ser den samme udvikling nu i Danmark og adskillige andre europæiske lande, som vi så i Tyskland fra omkring 1928 til 1933, hvor de to nationalistiske højrepartier voksede fra ingenting og op til at få omkring halvdelen af stemmerne, hvilket gjorde det største af dem (DNSAP) i stand til ikke alene at erobre regeringsmagten, men også at ændre forfatningen, så valg kunne afskaffes, og Hitler blive præsident på livstid!

I Tyskland blev DNSAP mere end fordoblet på kun 2 år fra 1930 til 1932, hvor de gik frem fra 18% til 37%. Dermed var DNSAP Tysklands største parti, og med et andet nationalistisk højreparti som støtteparti kunne de så erobre regeringsmagten året efter og ændre forfatningen. Vi husker mere DNSAP for det, som partiet udviklede sig til senere. Men i 1932-1933 var DNSAP nærmest bare, som DF er idag i Danmark.

DF ligner det oprindelige DNSAP fra før 1933 nærmest til forveksling bortset fra, at DF fører den samme type hetz mod muslimer, andre indvandrere og EU, som DNSAP oprindeligt i stedet førte mod jøder, romaer, homoseksuelle, Jehovas vidner og andre minoriteter, samt mod de øvrige europæiske magter.

Så nej! DF er på ingen måde et naziparti sådan, som DNSAP jo senere udviklede sig til! Men det var det oprindelige DNSAP jo heller ikke. For så ville de aldrig være kommet til magten!

Parallelen er derfor kun mellem det nuværende DF og DNSAP, før DNSAP kom til magten. Den egentlige forfølgelse af jøderne begyndte først med krystalnatten i 1938, hvor alle jødiske butikker blev smadret, og hvor mange jøder desuden blev lemlæstet eller dræbt. Men indtil 1938 levede jøderne i Tyskland ganske udmærket kun udsat for den samme verbale hetz, som muslimerne er udsat for i Danmark idag! (De fleste tyske jøder flyttede dog i denne periode til nabolandene for at undgå hetzen. Men efter 1938 blev især millionerne af jøder i Polen sendt til koncentrationslejrene, hvilket de sjældent overlevede.)

Problemet er derfor ikke, om DF og Nye Borgerlige idag er nazister. For det er de ikke, når vi tænker på nazister som det, som DNSAP udviklede sig til i 1938-1945! Men hvis DF ligeledes går frem og sammen med Nye Borgerlige erobrer flertallet i folketinget, så vil disse partier da ligeledes skærpe retorikken og desuden også ændre grundloven ved bl. a. at fjerne den racismeparagraf, der blev indført for at forhindre de danske nazister i at bruge samme retorik, som Goebbels benyttede i Tyskland. Derefter vil retorikken mod “muslimer” nå hidtil ukendte højder, fordi en sådan regering kun kan blive siddende ved at skabe endnu mere skepsis og had mod indvandrere og mod de øvrige lande i EU!

Jeg påstår heller ikke, at politikerne i DF og Nye Borgerlige alle vil blive nazister. For tværtimod vil en hel deraf dem melde sig ud af partierne igen i protest mod den skærpede hetz. Dette betyder bare ikke ret meget, fordi hetzen næsten med 100% sikkerhed vil skabe nye racister, der melder sig ind, så partiernes styrke er uændret trods den yderligere højredrejning. Men at vi får et nazilignende regime, hvis denne udvikling fortsætter, indtil de højrepopulistiske partier alene er i stand til at danne en stærk regering, er jeg desværre ikke et sekund i tvivl om. Det er bare svært at se, hvordan denne udvikling kan stoppes, når der er lignende udviklinger igang i så mange andre europæiske lande.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 24, 2018, 07:56:17 pm »
Skulle muslimerne så være vor tids jøder? Nej, muslimerne ligger som de har redt, hvis der er nogen der hader dem.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 24, 2018, 08:37:43 pm »
Skulle muslimerne så være vor tids jøder? Nej, muslimerne ligger som de har redt, hvis der er nogen der hader dem.

Hvad er problemet?
Vi skal endelig huske den gode debat.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 24, 2018, 08:49:23 pm »
Jeg husker selv, at jeg var nervøs for mange år siden, da der begyndte at komme sorte mennesker og brune piger med tørklæde ind på de hold, som jeg skulle undervise på VUC. Men der var aldrig problemer med dem, og de opførte sig fuldstændig som alle de andre på holdet, selvom de så anderledes ud. Så efter få år havde jeg lært, at mennesker ikke er anderledes bare, fordi de ser anderledes ud! Vi har haft hundredevis af denne type elever, og der har aldrig været andre problemer med dem end, at nogle af dem er lige så dovne som de øvrige elever!

Nu kender jeg en lærer på VUC, der kan fortælle detstik modsatte, specifikt angående muslimer. Ja, afrikanere og østasiater er flittige elever. Men muslimer møder bare op til undervisningen på skrømt, bare for at kunne fortsætte deres overførselsmisler.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 24, 2018, 09:30:11 pm »

Nu kender jeg en lærer på VUC, der kan fortælle detstik modsatte, specifikt angående muslimer. Ja, afrikanere og østasiater er flittige elever. Men muslimer møder bare op til undervisningen på skrømt, bare for at kunne fortsætte deres overførselsmisler.
Det skal jeg ikke kunne afvise. For det er jo forskelligt fra klasse til klasse. Mine erfaringer med afrikanere og østasiater er ikke specielt gode. Men de fleste af mine kvindelige elever med tørklæde har klaret sig fint.