Forfatter Emne: Vi islamiseres og VI DØR!  (Læst 1900 gange)

Anklageren

• Gæst
Hvor du vrøvler
« Svar #15 Dato: November 21, 2018, 01:52:47 pm »
Hvad er det du ikke forstår ved at jeg har fortalt dig det med pengemænd. Du har aldrig brugt ordet pengemænd før nu.

Vil bare advare andre om en vis form for manipulation fra din side. Hver gang der bliver skrevet om noget islamistisk Eks. terror rammer, fortæller du, at vi bare kan leve som før og så går flagene på halv, der bliver arrangeret kærligheds og krammedemonstrationer med stearinlys og Lennons ”Imagine” og vi hører Anklagerns rutinemæssige snik-snak om, at vi skal rykke sammen, men vi ikke må ændre vores måde at leve på. sådan skriver du altid og så afsporer du tråden med pengemænd og stabilitet i landet bla bla

Hvad er det du ikke forstår med ordene -> afsporing af tråden

Det er ligegyldigt, om man kalder "mænd der styrer kapital" det ene eller det andet

Du bidrager med noget intellektuelt bavl om at Vesteuropa herunder Danmark ikke er stabile - og jeg peger på at kapitalen altid søger mod stabile lande.

F.eks. vil ingen investere i Somalia, fordi det er et ustabilt land, og Grækenland har det samme problem bare i ringere omfang.

Det ved de fleste nok godt, er den skinbarlige sandhed.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
Sv: Vi islamiseres og VI DØR!
« Svar #16 Dato: November 22, 2018, 12:26:18 pm »
Lige nøjagtig og de politisk korrekte holdninger, som har præget debatten i mange år, findes efterhånden kun i begrænsede miljøer i Danmark -> journalister - akademikere - kulturdebattører - skolelærere - annoncesælgere og visse erhvervsorganisationer.
Nok, fordi vii disse erhverv omgås indvandrerne og derfor ved, at de er som alle os andre. Derfor skider vi ikke i bukserne af skræk som så mange andre, hver gang vi møder en med en anden hudfarve!

Det drejer sig dog ikke om at have “politisk korrekte” holdninger, men derimod at bruge fornuften i stedet for bare at blive lammede af skræk, fordi mennesker ser lidt anderledes ud! Indvandrerne er her allerede, og vi slipper aldrig af med dem igen, fordi mange af dem (især tyrkerne og vietnameserne) kom hertil for 50-60 år siden. Vi har altså haft denne indvandring gradvis i rigtigt mange årtier, og mange “indvandrere” er idag danske statsborgere, der er født her i landet. Vi kan ikke sende dem “tilbage”! Ligesom vi jo heller ikke kan sende dig “tilbage” til f. eks. Rusland selv, hvis vi skulle opdage, at din tipoldefar eller oldefar måske kom derovre fra!

Desuden har vi brug for indvandring, fordi vi jo får alt for få børn! Ellers ender vi i løbet af meget få årtier med et samfund, hvor flertallet er pensionister, som vi ikke mere vil have råd til at forsørge!

PS: Der var forresten lige en tysk politiker, der foreslog, at man skulle løse problemet med for få børn i Tyskland ved at indføre en lov om, at barnløse skulle betale mere til vuggestuer, børnehaver mm end dem, der fik børnene. Men dette forslag blev han nu ikke populær på 😉
« Senest Redigeret: November 22, 2018, 12:39:44 pm af Forsvareren »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 22, 2018, 04:18:15 pm »
Lige nøjagtig og de politisk korrekte holdninger, som har præget debatten i mange år, findes efterhånden kun i begrænsede miljøer i Danmark -> journalister - akademikere - kulturdebattører - skolelærere - annoncesælgere og visse erhvervsorganisationer.
Nok, fordi vii disse erhverv omgås indvandrerne og derfor ved, at de er som alle os andre. Derfor skider vi ikke i bukserne af skræk som så mange andre, hver gang vi møder en med en anden hudfarve!

Det drejer sig dog ikke om at have “politisk korrekte” holdninger, men derimod at bruge fornuften i stedet for bare at blive lammede af skræk, fordi mennesker ser lidt anderledes ud! Indvandrerne er her allerede, og vi slipper aldrig af med dem igen, fordi mange af dem (især tyrkerne og vietnameserne) kom hertil for 50-60 år siden. Vi har altså haft denne indvandring gradvis i rigtigt mange årtier, og mange “indvandrere” er idag danske statsborgere, der er født her i landet. Vi kan ikke sende dem “tilbage”! Ligesom vi jo heller ikke kan sende dig “tilbage” til f. eks. Rusland selv, hvis vi skulle opdage, at din tipoldefar eller oldefar måske kom derovre fra!

Desuden har vi brug for indvandring, fordi vi jo får alt for få børn! Ellers ender vi i løbet af meget få årtier med et samfund, hvor flertallet er pensionister, som vi ikke mere vil have råd til at forsørge!

PS: Der var forresten lige en tysk politiker, der foreslog, at man skulle løse problemet med for få børn i Tyskland ved at indføre en lov om, at barnløse skulle betale mere til vuggestuer, børnehaver mm end dem, der fik børnene. Men dette forslag blev han nu ikke populær på 😉

Danskhed er formet af indvandring Bla. bronzealderindvandringen af yamnaya-folket fra Kaukasien og tidligere var det folk fra Mellemøsten, der lærte os agerbrug. Udlændinge og indvandring har i den grad været med til at forme den danske historie både kulturelt og genetisk og bla bla det ved vi sgu godt i forvejen.

Jeg er sgu ikke bange for indvandrende muslimer; men jeg vil have lov til at påvirke der hvor jeg kan, så vi får stoppet muslim tilstrømningen. Venstre / DF bryster sig af at have gennemført flere stramninger, men virkeligheden er at EU - Merkel og konventionerne, holder stadig Danmark åbent for asylansøgere og familiesammenføring fra muslimske lande.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 23, 2018, 12:31:45 pm »
Jeg er sgu ikke bange for indvandrende muslimer; men jeg vil have lov til at påvirke der hvor jeg kan, så vi får stoppet muslim tilstrømningen. Venstre / DF bryster sig af at have gennemført flere stramninger, men virkeligheden er at EU - Merkel og konventionerne, holder stadig Danmark åbent for asylansøgere og familiesammenføring fra muslimske lande.
Jeg kan selvfølgelig godt forstå det, hvis du som fanatisk kristen hader alle andre religioner. Men hvad så med de omkring 5000 danskere, der har konverteret til islam? Og hvad med alle de tidligere muslimer, der nu har konverteret til andre religioner og især kristendom?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 23, 2018, 02:03:20 pm »
Jeg kan selvfølgelig godt forstå det, hvis du som fanatisk kristen hader alle andre religioner.

Total afsporing af indlægget og selvfølgelig gjort på en ulækker - yberlegen muslimsk måde. Scannede dig fra dit første indlæg.
Ateist har jeg været i mange år og foragter kun muslimer. Det er ærlig snak.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 23, 2018, 03:47:20 pm »
Total afsporing af indlægget og selvfølgelig gjort på en ulækker - yberlegen muslimsk måde. Scannede dig fra dit første indlæg.
Jeg tænkte jo nok, at det var deres hudfarve, som du foragtede, og slet ikke deres religion. Sådan er det jo med jer racister.

Vi er enige om at være ateister. Men ikke om at ønske et fattigere samfund domineret af pensionister og med med raceoptøjer alle vegne.

Men hvor meget foragter og hader du så de 5000 danskere, der er konverteret til islam? Samt alle de kristne irakere, der jo også er her i landet?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 23, 2018, 04:44:14 pm »
Jeg tænkte jo nok, at det var deres hudfarve, som du foragtede, og slet ikke deres religion. Sådan er det jo med jer racister.

En af grundene til jeg ikke kan lide muslimer, er deres hurtige måde at fabrikere løgnehistorier på og kan se du ikke falder uden for kategorien.

Syntes forøvrigt at farvede mennesker er smukke, bare ikke muslimske mænd.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 23, 2018, 05:14:06 pm »
En af grundene til jeg ikke kan lide muslimer, er deres hurtige måde at fabrikere løgnehistorier på og kan se du ikke falder uden for kategorien.
Nynazisterne i USA har jo heller ikke noget imod farvede mennesker, hvis bare de holder sig på bunden af samfundet og ikke stiller krav om løn eller lignende. Men det er da godt, at du elsker “ærlige” hvide som Stein Bagger, Johannes Petersen og Britta Nielsen 😉

Ja, jeg er hvid, men ikke så nazistisk som dig, og jeg elsker heller ikke ovennævnte personer sådan, som du gør.

Men OK. Du synes farvede prostituerede er smukke, når du besøger dem. Men anden forbindelse med farvede ønsker du så bare ikke, fordi du er racist og mener, at de skal holdes nede pga deres hudfarve.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 23, 2018, 09:07:23 pm »
Nynazisterne i USA har jo heller ikke noget imod farvede mennesker, hvis bare de holder sig på bunden af samfundet og ikke stiller krav om løn eller lignende. Men det er da godt, at du elsker “ærlige” hvide som Stein Bagger, Johannes Petersen og Britta Nielsen 😉

Ja, jeg er hvid, men ikke så nazistisk som dig, og jeg elsker heller ikke ovennævnte personer sådan, som du gør.

Men OK. Du synes farvede prostituerede er smukke, når du besøger dem. Men anden forbindelse med farvede ønsker du så bare ikke, fordi du er racist og mener, at de skal holdes nede pga deres hudfarve.

Vel er du da ikke hvid, du er en muslim der giver os en bred buket af muslimske løgnehistorier. Amen  :ROFL:

Anklageren

• Gæst
« Svar #24 Dato: November 23, 2018, 09:18:57 pm »

Vel er du da ikke hvid, du er en muslim der giver os en bred buket af muslimske løgnehistorier. Amen  :ROFL:

Det du da heller ikke.

Du minder i hvert fald meget om dem, der vil hugge hovedet af de vantro.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: November 23, 2018, 09:22:14 pm »

Det du da heller ikke.

Du minder i hvert fald meget om dem, der vil hugge hovedet af de vantro.

Du bliver da ved, din lille medløber  :ROFL:

Anklageren

• Gæst
Jeg ser det på tværs af raceskel og religion
« Svar #26 Dato: November 23, 2018, 10:25:21 pm »
Det er sådan nogen som Islamisk Stat i alle nationer.

Ligesom dengang, hvor danskere i Peter-gruppen var med til at skyde Kaj Munk.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Jeg ser det på tværs af raceskel og religion
« Svar #27 Dato: November 23, 2018, 10:48:41 pm »

Du er jo en ældre mand, så okay du skriver om gamle dage  :yes: tror forøvrigt også, at dig og din familie sikkert holdt med tyskerne indtil i fik vejret hvad vej vinden blæste.  :big_grin:

Kritik af islamisme er et forsvar for mennesker
« Senest Redigeret: November 23, 2018, 11:02:05 pm af fedt »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 23, 2018, 10:59:35 pm »
fedt

Citér
Vil bare advare andre om en vis form for manipulation fra din side. Hver gang der bliver skrevet om noget islamistisk Eks. terror rammer, fortæller du, at vi bare kan leve som før og så går flagene på halv, der bliver arrangeret kærligheds og krammedemonstrationer med stearinlys og Lennons ”Imagine” og vi hører Anklagerns rutinemæssige snik-snak om, at vi skal rykke sammen, men vi ikke må ændre vores måde at leve på. sådan skriver du altid og så afsporer du tråden med pengemænd og stabilitet i landet bla bla

Hvad er det du ikke forstår med ordene -> afsporing af tråden

Det er hver eneste gang, afsporing af tråde   :angry:

Og så skal det hedde sig, at vi bare har noget imod hudfarven  :dash2:

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad kulør folk har, HVIS de vil opføre sig ordentligt !!

Desværre hører og ser man,  hver evig eneste dag, overfald på børn - unge og ældre, ingen kan være sikker, heller ikke ved højlys dag, der er ikke en dag, hvor vi ikke kan læse om nye overfald, f.eks.12-årige drenge overfaldet af børnegruppe foran biograf -  voldtægter -  og i de sidste dage, om tyvebander der rydder butikkerne for varer - sælger dem videre, til f.eks. de muslimske kioskejere, og politiet gør INTET  :bad:

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-11-18-frustrerede-butiksejere-i-opraab-politiet-goer-ikke-nok-for-at-stoppe

Efter vi fik den indvandring af muslimer, har vi mistet lidt af vores land, hver dag - det bliver værre og værre.
Indvandrerbander - de har taget deres krig med, og de skyder hinanden, og uheldige mennesker, der lige var i skudlinjen - OM jeg begriber ..HVORFOR bliver hele bundtet ikke, sendt ned - hvor de hører hjemme ???
Vi giver endda terrorister sikkerhedsvagter - her i landet, men hjælpe forretningdrivende, som må se muslimer, rydder deres butikker, det kan de ikke tage sig af.
Vi må sætte militæret ind, eller uddanne nogle vagter, til de opgaver, så kan politiet tage sig af cykellygterne... og dem der taler i mobil under kørslen...undskyld de har nok at se til, med indvandrerbanderne o.s.v.  :blush:

Anklageren

• Gæst
Sv: Jeg ser det på tværs af raceskel og religion
« Svar #29 Dato: November 23, 2018, 11:00:57 pm »

Du er jo en ældre mand, så okay du skriver om gamle dage  :yes:

Kritik af islamisme er et forsvar for mennesker

Jeg har bare nævnt et eksempel.

Jeg synes det er udmærket at kritisere islamisme (hvis man selv er bedre).