Forfatter Emne: Vi islamiseres og VI DØR!  (Læst 1450 gange)

Anklageren

• Gæst
Feje kommentarer
« Svar #45 Dato: November 24, 2018, 01:14:11 pm »
Citat: "Hej lyjse Du skal passe på med anklageren, først var det druk han beskyldte dig for, nu dæmoner. Lad være med at tage manden alvorligt og vend hans skrive metoder mod ham selv."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8978.msg124077#msg124077

Jeg gentager lige et enkelt af Lyjse citaterne, så alle kan se, hvor fej fedt debatterer: "Som politisk ukorrekt skriver, så findes dæmoner, og de kan besætte mennesker til, at gøre forfærdelige ting."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4672.msg57540#msg57540

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20.8%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Feje kommentarer
« Svar #46 Dato: November 24, 2018, 03:08:59 pm »
Citat: "Hej lyjse Du skal passe på med anklageren, først var det druk han beskyldte dig for, nu dæmoner. Lad være med at tage manden alvorligt og vend hans skrive metoder mod ham selv."

Jeg gentager lige et enkelt af Lyjse citaterne, så alle kan se, hvor fej fedt debatterer: "Som politisk ukorrekt skriver, så findes dæmoner, og de kan besætte mennesker til, at gøre forfærdelige ting."

Skriver ikke at lyjse ikke har skrevet om dæmoner, men skriver om først drukbeskyldninger og så gik Anklageren over til at skrive om lyjses dæmoner

læs ordene ordentligt Nå ja det gider du jo aldrig
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Det er stadigvæk både falske og feje påstande
« Svar #47 Dato: November 24, 2018, 05:10:32 pm »

Skriver ikke at lyjse ikke har skrevet om dæmoner, men skriver om først drukbeskyldninger og så gik Anklageren over til at skrive om lyjses dæmoner

læs ordene ordentligt Nå ja det gider du jo aldrig

Jeg har aldrig beskyldt Lyjse for druk, og også derfor er du fej.

Det er meget relevant, at Lyjse anser islam for at være Satans værk med det syn Lyjse har på Satan og på dæmoner.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Vi islamiseres og VI DØR!
« Svar #48 Dato: November 24, 2018, 07:50:22 pm »
Vi har et valg mellem følgende muligheder:
1. Vi kan fortsætte med at satse på mere samarbejde mellem landene i Europa og have begrænset indvandring til at erstatte fødselsunderskudet. Dette fører formentlig til fred og velstand i Europa.

Jeg er ganske vist en gammel mand så det bliver efter min tid. Men på vore efterkommeres vegne vil jeg sige: muslimer til at erstate fødeslsunderskuddet. Nej. Islam er slavesamfundets religiøse overbygning, hvor muslimerne skal nyde, mens de andre skal nyde. Det ser vi udfoldet i Europa allerede. Man taler om parallelsamfund, men disse parallelsamfund har også en parallel økonomi, der ikke bidrager til at holde velfærdshjulene i gang. Men de nyder gerne af velfærden.

Citér
2. Vi kan i stedet tænke med r*ven i stedet for at bruge fornuften og lade os styre af kortsigtede nationalistiske racistiske impulser. Dette fører til mere populisme, nedlæggelse af EU, racistiske overfald på indvandrere, konkurrence og krige mellem nationalstater (muligvis med indblanding fra Rusland) og stigende fattigdom i et stadig mere befolkningsfattigt Europa, hvor pensionister udgør det store flertal af den tilbageværende lille befolkning.

"et stadig mere befolkningsfattigt Europa, hvor pensionister udgør det store flertal af den tilbageværende lille befolkning."

Det Europa har vi allerede. Udkantsdanmark kender vi, men der er også udkantseuropa.

Her hvor jeg bor, er det hele lige til at jævne med jorden, hvis det ikke var for pensionisterne og turisterne.

Der er lige kommet et storsygehus, altså offentlig aktivitet, som har reddet byen fra døden.

Landsbyerne og landområderne her omkring, Uha. De lever endnu, men det er bl a fordi EUs landbrugsstøtte holder ejendomspriserne kunstigt oppe. og så ydes der statstilskud til atrive gamle huse ned, for at holde ejendomspriserne kunstigt oppe.

Men så et andet fænomen der er dukket op. Østeuropæerne som bosætter sig i landsbyerne. De har typisk deres næring i landbruget. Og så kan de lokale lige smutte forbi dem og få repareret deres bil sort. Den lokale skole i Kværs blev reddet på målstregen, fra lukning, fordi der flyttede nogle unge østeuropæiske par ind. Og de har eller får børn. Så de kunne redde skolen fra lukning.

Men Tyskland. Befolkningen er i Berlin, Rhinlandet og Bayern. Resten af Tyskland er døende. Schleswig-Holstein og Niedersachsen er bare majsmarker til bioethanol og ulvekobler.

I store områder af England er leveforholdene som i Rumænien.

I Italien og Spanien ligger hele landsbyer affolkede og billigt til salg.

https://www.tripoto.com/trip/abandoned-villages-for-sale-in-spain-europe

Lige noget for en nordvesteuropæisk pensionist. Så kan man leve i sus og dus for en folkepension.

Vi kan godt selv læse nyheder!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: November 24, 2018, 08:26:49 pm »
Jeg kan selvfølgelig godt forstå det, hvis du som fanatisk kristen hader alle andre religioner. Men hvad så med de omkring 5000 danskere, der har konverteret til islam?

Af disse konvertiter er der nogle få gutter der har fundet sig en muslimsk donna. Og for at det kan blive til noget, må de konvertere til islam, for ikke at risiskere at blive halalslagtet af hendes brødre, onkler og fætre. Men totalt harmløse, for de har ikke noget fertilt underliv.

Men kvinderne der konverterer til islam. Deres underliv bruges til at producere nye, små, plagsomme muslimer.

Konverterede kvinder skal være i første marchkolonne når den store fordrivelse af islam fra europæisk jord, finder sted.

Citér
Og hvad med alle de tidligere muslimer, der nu har konverteret til andre religioner og især kristendom?

Nu er du demagog. Muslimer der frafalder islam, gør det under yderste livsfare. Og det ved du godt.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: November 24, 2018, 09:39:18 pm »
Nu er du demagog. Muslimer der frafalder islam, gør det under yderste livsfare. Og det ved du godt.
Du blander tingene sammen. For jeg snakker ikke om frafaldne muslimer i Saudiarabien eller i Islamisk Stats område i Syrien. Men derimod om frafaldne muslimer i Danmark! De er normalt ikke mere i fare end f. eks. de kristne irakere er her i Danmark. Men ligesom de kristne irakere ikke skal rejse til Irak, hvor de opfattes som landsforrædere, så skal de frafaldne muslimer også undgå at rejse til områder, hvor de mere fanatiske muslimer f. eks. i Saudiarabien eller, hvor  Islamisk Stat regerer.

Heldigvis kommer de mest fanatiske muslimer normalt aldrig til Europa, som de jo anser for at være syndens hule!