Forfatter Emne: Vi islamiseres og VI DØR!  (Læst 1449 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20.8%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Jeg ser det på tværs af raceskel og religion
« Svar #30 Dato: November 23, 2018, 11:05:33 pm »
Det er sådan nogen som Islamisk Stat i alle nationer.

Ligesom dengang, hvor danskere i Peter-gruppen var med til at skyde Kaj Munk.

Du er jo en ældre mand, så okay du skriver om gamle dage  :yes:

Kritik af islamisme er et forsvar for mennesker

Jeg har bare nævnt et eksempel.

Jeg synes det er udmærket at kritisere islamisme (hvis man selv er bedre).

Du kan jo ikke blive bedre end det du består af.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Du lyver
« Svar #31 Dato: November 23, 2018, 11:10:08 pm »

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad kulør folk har, HVIS de vil opføre sig ordentligt !!

Du har den middelalderlige opfattelse, at dæmoner lurer på dig, og det er ikke en rationel måde at anskue problemet på.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
Sv: Vi islamiseres og VI DØR!
« Svar #32 Dato: November 23, 2018, 11:14:46 pm »
Anklager

Når virkeligheden er svær at se i øjnene - gør du så automatisk det her...

Anklageren

• Gæst
Det er ikke noget jeg har fundet på
« Svar #33 Dato: November 23, 2018, 11:19:08 pm »
Det er dig selv, som har skrevet, at du tror på dæmoner.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: November 23, 2018, 11:32:18 pm »
Det her MÅ jeg svare på.

Det drejer sig dog ikke om at have “politisk korrekte” holdninger, men derimod at bruge fornuften i stedet for bare at blive lammede af skræk, fordi mennesker ser lidt anderledes ud! Indvandrerne er her allerede, og vi slipper aldrig af med dem igen, fordi mange af dem (især tyrkerne og vietnameserne) kom hertil for 50-60 år siden.

Veitnameserne kan godt finde ud af at opføre sig ordentligt. Jeg har f eks en vietnamesisk nabo. Ingen problemer. Og der bor mange vietnamesere der kom hertil som bådflygtninge i 70'erne. Intet ondt ord hørt om dem.

For 25 år siden var der dog en vietnameser der gik amok med en økse i Holmbladsgade.

Men så det afghanske par der tidligere boede her oven på. Jøsses kineserhat. Skrigeri med deres unger hele tiden. Ingen tvivl. Som god medborger meldte jeg selvfølgelig misforholdet til kommunen.

Men selvfølgelig: Godt med tæsk gør ungerne til gode muslimer.

Citér
Desuden har vi brug for indvandring, fordi vi jo får alt for få børn!

Nej, der er ikke brug for flere små snævertsynede, smålige, åndsdovne, dekadent overforbrugende danskere.
« Senest Redigeret: November 24, 2018, 01:05:41 am af Carlo »
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: November 24, 2018, 09:56:14 am »
Anklager

Når virkeligheden er svær at se i øjnene - gør du så automatisk det her...

Hej lyjse Du skal passe på med anklageren, først var det druk han beskyldte dig for, nu dæmoner. Lad være med at tage manden alvorligt og vend hans skrive metoder mod ham selv.

Har selv drillet anklageren i et indlæg fra 2015 og der beskyldte jeg anklageren for at drikke samsu og snakke med Nekodemos, når ensomheden blev for stor ( se forfatteren Jørn Riel )
Anklageren knaldede helt ud og blev pisse sur.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: November 24, 2018, 11:13:49 am »
Citér
Desuden har vi brug for indvandring, fordi vi jo får alt for få børn!

Nej, der er ikke brug for flere små snævertsynede, smålige, åndsdovne, dekadent overforbrugende danskere.
Vi har et valg mellem følgende muligheder:
1. Vi kan fortsætte med at satse på mere samarbejde mellem landene i Europa og have begrænset indvandring til at erstatte fødselsunderskudet. Dette fører formentlig til fred og velstand i Europa.
2. Vi kan i stedet tænke med r*ven i stedet for at bruge fornuften og lade os styre af kortsigtede nationalistiske racistiske impulser. Dette fører til mere populisme, nedlæggelse af EU, racistiske overfald på indvandrere, konkurrence og krige mellem nationalstater (muligvis med indblanding fra Rusland) og stigende fattigdom i et stadig mere befolkningsfattigt Europa, hvor pensionister udgør det store flertal af den tilbageværende lille befolkning. Vi kommet i krig også med andre verdensdele, og vi vil uundgåeligt ende som taberne.

Vi kan drømme om fortiden, hvor det jo var Europa, der dominerede resten af verden, og forestille os, at vi i Europa stadig er klogere og stærkere end alle de andre tilsammen. Men verden har forandret sig. I 1920’erne boede der 400 millioner mennesker i Europa ud af en befolkning på kun 2 mia mennesker i hele verden tilsammen. Så hver femte menneske var europæer, og vores stater var langt bedre opbyggede end i resten af verden. I dag bor der kun 700 mio i Europa ud af en total befolkning på 7,6 mia i hele verden, og staterne i resten af verden er større, stærkere og har adgang til den nyeste teknologi! Så selvom vi kunne dominere resten af verden for 70-100 år siden, så er vi idag jordklodens svageste kontinent (bortset fra Australien)! Så at satse på stupid nationalisme og krig mod Afrika, Asien og Sydamerika (samtidig med, at vi konkurrerer med og bekriget andre europæiske lande) er selvmord!

Men så håber vore politikere jo på USA, der trods alt stadig er en stærk stormagt og er domineret af hvide af europæisk etnicitet. Meningen er, at USA skal beskytte os mod alle de andre. Men der er adskillige problemer i dette:
1. USA kæmper en hård (men sikkert på sigt forgæves) kamp for at bevare positionen som verdens stærkeste supermagt. Trump har allerede indset, at dette gør, at USA må sætte sig selv først og afstå fra at hjælpe andre, hvis det ikke direkte gavner USA.
2. I løbet af få årtier vil USA’s befolkningsflertal ikke mere være hvide af nordeuropæisk afstamning, men derimod latinamerikanere af syd- og mellemamerikansk etnicitet.
3. USA’s befolkning er alt for lille til, at USA kan svare igen på det faktum, at Kina allerede er ved at overhale USA både økonomisk, teknologisk og militært. Desuden har Kina resten af Asien som et særdeles befolkningsrigt og stadig større marked, hvor USA næppe har en chance for at konkurrere med Kina!

Men jeg er ikke optimist på Europas vegne. For jeg tror heller ikke, at europæerne vil komme til fornuft i stedet for bare at gå til grunde i racisme og indre konflikter både mellem de forskellige etniske grupperinger og mellem landene. Europa vil formentlig dø, som vi kender det og i stedet blive “genkolonialiseret” af mennesker fra de andre kontinenter!

Anklageren

• Gæst
Lyjse citater
« Svar #37 Dato: November 24, 2018, 11:37:15 am »
Hej lyjse Du skal passe på med anklageren, først var det druk han beskyldte dig for, nu dæmoner. Lad være med at tage manden alvorligt og vend hans skrive metoder mod ham selv.

Har selv drillet anklageren i et indlæg fra 2015 og der beskyldte jeg anklageren for at drikke samsu og snakke med Nekodemos, når ensomheden blev for stor ( se forfatteren Jørn Riel )

Jeg kan ikke engang huske det, så du har vel røget hash den dag og mistet realitetssansen

Citat af Lyjse: "Som politisk ukorrekt skriver, så findes dæmoner, og de kan besætte mennesker til, at gøre forfærdelige ting."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4672.msg57540#msg57540

Citat af Lyjse:

Der findes 2 magter i denne verden -  Jesus og Satan

Jesus = kærlighed og tryghed  :heart2:

Satan og hans dæmoner = ondskab  :diablo:

v11  Ifør jer Guds fulde rustning, så I kan holde stand mod Djævelens snigløb. v12  Thi for os står kampen ikke mod kød og blod, men mod myndigheder og magter, mod verdensherskerne i dette mørke, mod ondskabens åndemagter i himmelrummet. Efeser.B. 6

Jeg mindes du, på et tidspunkt advarede mod dæmoner..... hvorfor så søge dem ?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6741.msg89800#msg89800

Lyjse mener også, man skal uddrive dæmoner

Citat: "Fortæller Bibelen ikke om, at uddrive dæmoner.. du tror åbenbart det er mennesket -  der er ondt, og det troede nogen også i gamle dage, det tror jeg ikke !!

Udsendelsestalen  Matt.10
v5 Disse tolv sendte Jesus ud og befalede dem: »Følg ikke vejen til hedningerne, og gå ikke ind i samaritanernes byer; v6 men gå derimod til de fortabte får af Israels hus.
v7 Gå ud og prædik: Himmeriget er kommet nær!
v8 Helbred syge, opvæk døde, gør spedalske rene, driv dæmoner ud. I har fået det for intet, giv det for intet."

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
Sv: Lyjse citater
« Svar #38 Dato: November 24, 2018, 11:50:45 am »

Jeg kan ikke engang huske det, så du har vel røget hash den dag og mistet realitetssansen

Citat af Lyjse: "Som politisk ukorrekt skriver, så findes dæmoner, og de kan besætte mennesker til, at gøre forfærdelige ting."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4672.msg57540#msg57540

Citat af Lyjse:

Der findes 2 magter i denne verden -  Jesus og Satan

Jesus = kærlighed og tryghed  :heart2:

Satan og hans dæmoner = ondskab  :diablo:

v11  Ifør jer Guds fulde rustning, så I kan holde stand mod Djævelens snigløb. v12  Thi for os står kampen ikke mod kød og blod, men mod myndigheder og magter, mod verdensherskerne i dette mørke, mod ondskabens åndemagter i himmelrummet. Efeser.B. 6

Jeg mindes du, på et tidspunkt advarede mod dæmoner..... hvorfor så søge dem ?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6741.msg89800#msg89800

Lyjse mener også, man skal uddrive dæmoner

Citat: "Fortæller Bibelen ikke om, at uddrive dæmoner.. du tror åbenbart det er mennesket -  der er ondt, og det troede nogen også i gamle dage, det tror jeg ikke !!

Udsendelsestalen  Matt.10
v5 Disse tolv sendte Jesus ud og befalede dem: »Følg ikke vejen til hedningerne, og gå ikke ind i samaritanernes byer; v6 men gå derimod til de fortabte får af Israels hus.
v7 Gå ud og prædik: Himmeriget er kommet nær!
v8 Helbred syge, opvæk døde, gør spedalske rene, driv dæmoner ud. I har fået det for intet, giv det for intet."

Du kan aldrig huske noget, når det ikke passer i dit kram. Heller ikke sidst du beskyldte mig igen igen for at lyve. finder altid link der understøtter.
Det begynder jo at sætte sine spor, når man er nået til de ca 74år, men derfor minder du alligevel meget om en Bøgebuk.

Anklageren

• Gæst
Skal vi nu til det igen?
« Svar #39 Dato: November 24, 2018, 12:04:56 pm »
Du kan aldrig huske noget, når det ikke passer i dit kram. Heller ikke sidst du beskyldte mig igen igen for at lyve. finder altid link der understøtter.
Det begynder jo at sætte sine spor, når man er nået til de ca 74år, men derfor minder du alligevel meget om en Bøgebuk.

Jeg husker udmærket.

Jeg har været sur over den facon du beskriver herover én eneste gang - og da forlod du debatten i et år.

Hvis du synes, at debatten skal gå ud på at bekæmpe hinanden, så må vi andre jo forholde os til det.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
Sv: Skal vi nu til det igen?
« Svar #40 Dato: November 24, 2018, 12:17:09 pm »

Jeg husker udmærket.

Jeg har været sur over den facon du beskriver herover én eneste gang - og da forlod du debatten i et år.

Hvis du synes, at debatten skal gå ud på at bekæmpe hinanden, så må vi andre jo forholde os til det.

så må vi andre jo forholde os til det Så kom der lige en vi trussel. Du må gerne true og bekæmpe forumbrugere på din måde, vi andre må ikke.

Jeg elsker at debattere; men du skal holdes nede med dine perfide afsporinger af trådstarters meninger. Du kan jo lade være med at svare.

Sidst modsvarede du mig med -> har du fået en kønsskifteoperation du må godt vi andre må ikke

Anklageren

• Gæst
« Svar #41 Dato: November 24, 2018, 12:23:25 pm »
så må vi andre jo forholde os til det Så kom der lige en vi trussel. Du må gerne true og bekæmpe forumbrugere på din måde, vi andre må ikke.

Jeg elsker at debattere; men du skal holdes nede med dine perfide afsporinger af trådstarters meninger. Du kan jo lade være med at svare.

Sidst modsvarede du mig med -> har du fået en kønsskifteoperation du må godt vi andre må ikke

Gubbi er moderator, og det bøjer jeg mig for - men du kommer ikke til at bestemme, hvad jeg skriver

Du har nu flere gange forsøgt at sætte lus i skindpelsen mellem Lyjse og mig - så det ser helt klart ud som om, du forsøger at starte personlige kampe.

Hvordan ville du reagere på det, hvis du var i mine sko?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: November 24, 2018, 12:36:49 pm »

Nej, Anklageren har da aldrig "truet og bekæmpet" nogen. Alle har haft mulighed for at komme til orde.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: November 24, 2018, 12:42:36 pm »

Gubbi er moderator, og det bøjer jeg mig for - men du kommer ikke til at bestemme, hvad jeg skriver

Du har nu flere gange forsøgt at sætte lus i skindpelsen mellem Lyjse og mig - så det ser helt klart ud som om, du forsøger at starte personlige kampe.

Hvordan ville du reagere på det, hvis du var i mine sko?

Men du skal bestemme hvordan andre skal skrive

Hvorfor tror du lyjse sommetider skriver -> hej fedt, lyjse har en del gange set, at jeg beder dig om at opføre dig ordentligt, i dine modsvar.
Du har nu flere gange forsøgt at sætte lus i skindpelsen mellem Lyjse og mig Her er igen et lysende eks. hvordan du svarer og arbejder som skribent.
Jeg og andre, skal nok bestemme, hvordan du svarer debattører tilbage, i et ordentligt sprog Ellers lad da være med at kommentere på hvad som helst

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    20.8%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: November 24, 2018, 12:44:46 pm »

Nej, Anklageren har da aldrig "truet og bekæmpet" nogen. Alle har haft mulighed for at komme til orde.

:fiona_dog2: