Forfatter Emne: Var Nedim Yasar en helt?  (Læst 304 gange)

Murke-baronessen

• Gæst
Var Nedim Yasar en helt?
« Dato: November 20, 2018, 06:19:43 pm »
Den tidligere bandeleder Nedim Yasar blev skudt og dræbt i aftes.
Nu lægger mainstreammedierne, TV2News i særdeleshed, op til at gøre ham til en helt. Fordi han gennemgik et exit-program og derved kom ud af bandemiljøet.

I løbet af eftermiddagen, da politiet havde offentliggjort, at eks-gangsteren er død, gik 'breaking'-kanalen rigtigt i selvsving.

Det var da godt for ham og hans kone og barn, at han - tilsyneladende - forlod miljøet. Men miljøet glemte nok ikke ham?

Hans død berører ærligt talt ikke mig.
Var han en helt? Jeg synes det ikke.
« Senest Redigeret: November 20, 2018, 06:29:19 pm af Murke-baronessen »

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Var Nedim Yasar en helt?
« Svar #1 Dato: November 20, 2018, 06:22:21 pm »
Er enig i, at det er et stramme den at gøre ham til helt. Han er immervæk tidligere bande-gangster. Det er lige så lidt heltemodigt som at være voldtægtsforbryder, voldsmand og andet ufedt.

Men ja, fint nok at han var kommet ud af det. Men alligevel ikke helt, fordi ellers var han jo nok ikke blevet dræbt. Nogle må stadig have været ude efter ham.

Men jeg siger da gerne R.I.P. alligevel. Måske vil hans sjæl finde fred på den anden side.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 20, 2018, 06:54:18 pm »
Ja jeg faldt heller ikke på røven, da den store bandeleder gik over til de normale og skrev en bog bagefter. Sjovt nok hylder den københavnske befolkning ham, men de falder også på røven over en biker rokker, der bliver "normal".
På mange nær politistationer, er der ansat "indvandrere" som betjente og det er de pga. at muslimer har kun respekt, over for en af deres egne.
I mange butikscentre, hvor der er en stor koncentration af muslimer, er vagterne for det meste muslimer
I mange kommunale kontanthjælpscentre, er der muslimske vagter.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 22, 2018, 09:47:05 pm »
Hans død berører ærligt talt ikke mig.
Var han en helt? Jeg synes det ikke.

Hans død berører mig ikke. Men det forarger mig, at man bare skal stille sig op og sige at man fortryder sine forbrydelser. Så bliver man mediedarling. Kors i hytten!

Men værre endnu og meget krænkende på min retsbevidsthed. Med politets exit-program fra bandemiljøet, bliver der tilsyneladende slået en streg over ens forbrydelser. I min gammeldags verden, skal forbrydelser sq da straffes efter loven.

Og så tvangsgifter han. Personligt eller emd nogle fætre som stedfortrædere.
Du får ret og jeg får fred!