Forfatter Emne: Hvem falder mistanken på?  (Læst 422 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Hvem falder mistanken på?
« Dato: November 07, 2018, 03:53:33 am »
Nogen gange er provinsaviserne ikke til at stå for. Her fra DF-orkanens øje. "Hold øje med mistænkelig adfærd". En avisartikel om at der slet ikke er blevet stjålet noget. Nåja, noget skal vi da have at bekymre os om, vi pensionister.

https://www.jv.dk/soenderborg/Politiet-Hold-oeje-med-al-mistaenkelig-adfaerd/artikel/2659629?fbclid=IwAR2HjQIeJINDxLfcVbbi4yrZM_IpbJyEQy4XreP9dCNuPTCn8oIDNYbU5OY

Og så har tyven brugt en høtyv til at bryde ind med, uden der dog er stjålet noget.

Et andet sted, nok en hvid havestol anvendt til indbrudet, uden der var stjålet noget. Hvem falder mistanken på her?
« Senest Redigeret: November 07, 2018, 03:57:53 am af Carlo »
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Hvem falder mistanken på?
« Svar #1 Dato: November 08, 2018, 06:20:16 am »
Uha, der er gået to dage nu. Jeg håber snart politiet får fat i dem der ikke har stjålet noget. Jeg er bange for at de også kommer her og ikke stjæler noget.

Jeg må have fat i min kusine. Hun ved sådan noget.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 08, 2018, 10:24:22 am »
Hvor jeg savner det gamle Danmark, hvor alle bekymrede sig om det, der ikke var stjålet.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 08, 2018, 10:59:31 am »

"Dette er ikke nytårsløjer,  det er hærværk"    :big_grin: