Forfatter Emne: Jo, vi "islamiseres"  (Læst 4444 gange)

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Jo, vi "islamiseres"
« Svar #75 Dato: November 24, 2018, 04:01:29 pm »
Der er sikkert på grund af alt den ballade, der er med mange af dine muslimsk brøde.  :MG_216:
Ja, der er mange af dem, og nogle af dem er næsten lige så slemme som de kristne. Se iøvrigt https://www.religion.dk/spørg-om-kristendom/kristendommen-er-skyld-i-mange-forbrydelser
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #76 Dato: November 24, 2018, 06:41:05 pm »
Der er sikkert på grund af alt den ballade, der er med mange af dine muslimsk brøde.  :MG_216:
Ja, der er mange af dem, og nogle af dem er næsten lige så slemme som de kristne. Se iøvrigt https://www.religion.dk/spørg-om-kristendom/kristendommen-er-skyld-i-mange-forbrydelser

Der er jo ikke så mange butikker i Framlev der bliver bestjålet af muslimer, som det er i København og andre storbyer.
Der er rigtig mange indvandre og deres efterkommer der sidder i fængsel.
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.8%
    • Vis profil
« Svar #77 Dato: November 24, 2018, 07:00:45 pm »
Der er også en ekstrem overvægt af sorte i de amerikanske fængsler. Årsagen er hovedsagelig, at de ikke har råd til dygtige advokater, ikke kan betale den kaution, som kræves for deres løsladelse, samt, at dommerne er meget mindre tilbøjelige til at tro på deres uskyld, når de er fattige og derfor nødt til at bo i belastede kvarterer i stedet for at bo i luksusvillaer i velrenomerede rigmandskvarterer. Jeg så lige en udsendelse, hvor en ung ustraffet sort mand blev idømt hele 31 års fængsel for et overfald, hvor offeret bare overlevede. Havde han være hvid og fra et rigmandskvarter, var han jo sikkert sluppet med højest en betinget dom.

De danske dommere er forhåbentlig bare lidt bedre. Men perfekte er de jo heller ikke på ingen måde.
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #78 Dato: November 25, 2018, 09:59:48 am »
Der er også en ekstrem overvægt af sorte i de amerikanske fængsler. Årsagen er hovedsagelig, at de ikke har råd til dygtige advokater, ikke kan betale den kaution, som kræves for deres løsladelse, samt, at dommerne er meget mindre tilbøjelige til at tro på deres uskyld, når de er fattige og derfor nødt til at bo i belastede kvarterer i stedet for at bo i luksusvillaer i velrenomerede rigmandskvarterer. Jeg så lige en udsendelse, hvor en ung ustraffet sort mand blev idømt hele 31 års fængsel for et overfald, hvor offeret bare overlevede. Havde han være hvid og fra et rigmandskvarter, var han jo sikkert sluppet med højest en betinget dom.

De danske dommere er forhåbentlig bare lidt bedre. Men perfekte er de jo heller ikke på ingen måde.

Amerika har ikke min store interesse hvad der angår negere, der er i fængsel.
Jeg tænker mere på de danske fængsler, der sidder der rigtig mange at de personer, du så gerne vil have, der skal redde vore dalende fødselsrate.
De fleste brune og sort er ikke i stand til at brødføde sig selv. Så den form for indvandring har vi ikke brug for.
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #79 Dato: November 25, 2018, 01:18:38 pm »
Og så gik der endnu en dag med muslimsnakken, hvor I fik gentaget de samme ting, som I har sagt de sidste 4000 dage.

Jam så får de da tiden til at gå nu de ikke kan finde på andet fornuftigere,  :girl_wink:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #80 Dato: November 25, 2018, 01:24:59 pm »
Og så gik der endnu en dag med muslimsnakken, hvor I fik gentaget de samme ting, som I har sagt de sidste 4000 dage.

Jam så får de da tiden til at gå nu de ikke kan finde på andet fornuftigere,  :girl_wink:

Der er ikke meget fornuftigere, disse lange mørke vinteraftener. Det gør fol kulrede.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.8%
    • Vis profil
« Svar #81 Dato: November 25, 2018, 02:20:33 pm »
Amerika har ikke min store interesse hvad der angår negere, der er i fængsel.
Det amerikanske retssystem er bare forfærdeligt.
Citér
Jeg tænker mere på de danske fængsler, der sidder der rigtig mange at de personer, du så gerne vil have, der skal redde vore dalende fødselsrate.
De fleste i de danske fængsler er stadig etniske danskere.

Desuden er jeg ikke interesseret i indvandring for at redde vores dalende fødselsrate. For dels er indvandring ikke nogen redning, og dels er det også svært at få øje på andre redninger. (En ide kunne dog være at udlove en belønning på måske 250.000-500.000 kr. til kvinder, når de får deres tredie barn.)

Men det er truslen om dels et samfund, der er domineret af pensionister, og dels et samfund som virksomhederne flygter fra pga mangel på arbejdskraft, der næsten kun kan forhindres via indvandring. Flere fødsler hjælper ikke, fordi fødslerne jo bare koster os penge, indtil børnene er omkring 25 år gamle.

Jeg så gerne, at vi kunne skaffe hvide indvandrere i stedet for. Men det kan vi desværre kun til de lukrative topjobs, som vi jo helst selv vil have. Derfor er en vis indvandring af brune eller sorte nærmest nødvendig. For får vi den ikke, så får vi en meget lille arbejdsstyrke, der skal brødføde cirka 3 gange så mange pensionister som idag. Dette vil tvinge politikerne til indgreb, som ingen vil bryde sig om. Så som at reducere eller afskaffe folkepensionen, afskaffe pensionsalderen og måske også genindføre fattighuse til de ældre, der er for svage til at arbejde og ikke har børn, der kan forsørge dem.

Citér
De fleste brune og sort er ikke i stand til at brødføde sig selv. Så den form for indvandring har vi ikke brug for.
Ikke i deres hjemlande, som de flygter fra, fordi de ikke kan få arbejde. Og heller ikke i Danmark, hvis DF får held til at smide dem i lejre i stedet for at lade dem få eller beholde deres arbejdstilladelser. (DF vil helst forhindre dem i at arbejde, fordi de ifølge de nuværende regler ikke kan udvises, hvis de er for godt integrerede.) Så selvfølgelig løser de ingen problemer, hvis vi hellere vil have fattigdom end give dem arbejdstilladelser.

Anklageren

• Gæst
« Svar #82 Dato: November 25, 2018, 02:22:39 pm »

Der er ikke meget fornuftigere, disse lange mørke vinteraftener. Det gør fol kulrede.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #83 Dato: November 25, 2018, 03:40:54 pm »
Jeg er da mange gange værre end Breivik. Jeg vil have verdens befolkning reduceret til ca 10 % af det nuværende. Ikke specielt muslimerne men mest de overfor brugende europæere. Jeg savner bare midlet til at gøre det.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
Du har da ikke myrdet nogen endnu
« Svar #84 Dato: November 25, 2018, 03:53:40 pm »
Jeg er da mange gange værre end Breivik. Jeg vil have verdens befolkning reduceret til ca 10 % af det nuværende. Ikke specielt muslimerne men mest de overfor brugende europæere. Jeg savner bare midlet til at gøre det.

:smile1:

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.8%
    • Vis profil
« Svar #85 Dato: November 25, 2018, 04:39:54 pm »
Det kræver formentlig en atomkrig. For ellers siger prognoserne, at verdens befolkning vil være steget med yderligere 2 mia i 2050 😊