Forfatter Emne: Jo, vi "islamiseres"  (Læst 4857 gange)

Anklageren

• Gæst
At føle kærlighed og had på samme tid - Udforsk Sindet
« Svar #60 Dato: November 23, 2018, 10:22:44 am »
Hvorfor føler vi både kærlighed og had mod nogen?

Disse komplet modsatte følelser er i alle mennesker på jorden.

Følelsesmæssig ambivalens er en del af os. Vi kan ikke undgå både at føle kærlighed og had, selvom det forårsager ubehag. Når vi føler både kærlighed og had, kan vi sige, at vi er følelsesmæssigt ambivalente. Det betyder ikke, at vi føler had først og dernæst kærlighed eller modsat.

For mig er islam støvet og kedelig lærebogsstof fra min uddannelse. Jeg blev nødt til at lære det, hvis jeg ville have en god karakter til eksamen, men det kedede mig.

For andre er der tale om dybe følelser - og det er videnskabelig bevist, at de samme dele af vor hjerne er i spil, når vi hader og når vi elsker.

Ved at undersøge de fysiske symptomer på had med en hjernescanner konstaterede forskerne, at de nerve-kredsløb i hjernen, som er ansvarlige for den hadefulde tilstand til en pædofil profet - var de samme som dem, der var involveret i kærlige og romantiske følelser til den pædofile profet.

Hjernens biologiske grundlag for hadet, er af en ondartet karakter, men kan bare så let springe over til dens polære modsætning.

Vi kender det også fra skilsmisser, hvor to uadskillige turtelduer, som for kort tid elskede hinanden dybt pludselig bekriger hinanden og opfindsomt gør hinanden så meget ondt - også selvom det går ud over børnene, og de egentlig har det dårligt med det. Det hænder de finder sammen igen, og kigger hinanden nyforelsket ind i øjnene - ja det kan ske mange gange i nogen forhold.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Vi "islamiseres" ikke, men vi får islam på hjernen
« Svar #61 Dato: November 23, 2018, 11:56:57 am »
Fordi jeg har ikke islam på hjernen døgnet rundt. Bliver det aldrig kedeligt at diskutere islam og gentage de samme påstande?

Hvis det var godt nok, at skrive det samme om islam i 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 - hvorfor skulle det så ikke være godt nok i 2018?

(Min kursivering)

Ja, 1991 var året hvor 700 muslimer demonstrerede på Rådhuspladsen i København med Krav om død over Salman Rushdie. Da blev det klart at i havde et problem med islam. Føj, for satan. De skulle have haft så mange tæsk, så de ikke kunne kravle derfra. Så kunne de passende have ligget i deres blod og synes Salman Rushdie skal dø.

Og så er det jeg tænker: var det ikke bedre at to millioner værdiløse muslimer døde, end Salman Rushdie? Det synes jeg.

Der skete også noget andet på det tidspunkt. Jeg var buschauffør op det tidspunkt og kørte nogle linier på Amager.

Her kørte en af min kolleger, som var bosnier en linie, som havde forskellige endestationer. En muslimsk kvinde med barnevogn kørte med bussen, men den kørte hende ikke dertil hvor hun, som allahs udvalgte, mente den skulle have endestation. Hvad gør en vaks muslimsk kvinde så? Hidkalder fætrene i en BMW til at komme og smadre chaufføren. Og det blev det så til.

Den ramte chauffør kom aldrig ud og køre bus mere.

Forbandede muslimske pak.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Jo, vi "islamiseres"
« Svar #62 Dato: November 23, 2018, 12:00:36 pm »
Hvem har dog tisset på din sukkermad, Carlo? Er du blevet rullet af en thaidulle eller er din syggel flad?

Hvorfor skriver du aldrig om dine brødre og søstre, altså muslimerne? Vil du nu fortælle os, at der ikke bor muslimer hvor du bor.

Fordi jeg har ikke islam på hjernen døgnet rundt. Bliver det aldrig kedeligt at diskutere islam og gentage de samme påstande?

Det vil aldrig blive for kedeligt, at vise hvor ulækker Islam er som religion og deres profet Muhammad var en   pædofil mand.
Mit land og Europa er blevet invaderet af det mest vamle folkefærd i verden så bliver man nødt til at sige fra, hver dag.

Men hvad får du ud af det? Får du en flidspræmie?

I modsætning til homofaber har Clinton faktisk en både intelligent og  interessant kommentar til dit indlæg, - og også et svar til skolelærer homofaber om hvad der kommer ud af det.

Hillary Clinton: Europa skal bremse indvandring for at stoppe rightwing populister
Europa har brug for en hårdere tilgang til fænomenet, der var hovedårsagen til både Trump og Brexit, siger Clinton

Europa skal tage fat på indvandringen for at bekæmpe en voksende trussel fra rightwing-populister, som Hillary Clinton har sagt, og opfordrer kontinentets ledere til at sende et stærkere signal, der viser, at de ikke "vil være i stand til fortsat at yde tilflugt og støtte".

"Jeg tror, ​​at Europa bliver nødt til at håndtere migration, fordi det er det der tændte flammen", sagde Clinton som en del af en række interviews med seniorcentrals politiske tal om stigningen af ​​populister, især til højre i Europa og Amerika.

"Jeg beundrer de meget generøse og medfølende tilgange, der blev taget især af ledere som Angela Merkel, men jeg synes det er rimeligt at sige, at Europa har deltaget, og skal sende en meget klar besked -" vi vil ikke være i stand til fortsætte med at yde tilflugt og støtte "- fordi hvis vi ikke beskæftiger os med imigrationsproblemet, vil det fortsætte med at styrke den ekstreme højrefløj politisk."

https://www.theguardian.com/world/2018/nov/22/hillary-clinton-europe-must-curb-immigration-stop-populists-trump-brexit

« Senest Redigeret: November 23, 2018, 12:04:22 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: At føle kærlighed og had på samme tid - Udforsk Sindet
« Svar #63 Dato: November 23, 2018, 12:27:46 pm »
Hvorfor føler vi både kærlighed og had mod nogen?

Disse komplet modsatte følelser er i alle mennesker på jorden.

Følelsesmæssig ambivalens er en del af os. Vi kan ikke undgå både at føle kærlighed og had, selvom det forårsager ubehag. Når vi føler både kærlighed og had, kan vi sige, at vi er følelsesmæssigt ambivalente. Det betyder ikke, at vi føler had først og dernæst kærlighed eller modsat.

For mig er islam støvet og kedelig lærebogsstof fra min uddannelse. Jeg blev nødt til at lære det, hvis jeg ville have en god karakter til eksamen, men det kedede mig.

For andre er der tale om dybe følelser - og det er videnskabelig bevist, at de samme dele af vor hjerne er i spil, når vi hader og når vi elsker.

Ved at undersøge de fysiske symptomer på had med en hjernescanner konstaterede forskerne, at de nerve-kredsløb i hjernen, som er ansvarlige for den hadefulde tilstand til en pædofil profet - var de samme som dem, der var involveret i kærlige og romantiske følelser til den pædofile profet.

Hjernens biologiske grundlag for hadet, er af en ondartet karakter, men kan bare så let springe over til dens polære modsætning.

Vi kender det også fra skilsmisser, hvor to uadskillige turtelduer, som for kort tid elskede hinanden dybt pludselig bekriger hinanden og opfindsomt gør hinanden så meget ondt - også selvom det går ud over børnene, og de egentlig har det dårligt med det. Det hænder de finder sammen igen, og kigger hinanden nyforelsket ind i øjnene - ja det kan ske mange gange i nogen forhold.

Kan se du prøver at angribe fra en anden vinkel og det er godt at se når du leger onkel psykolog. Gad vide om der er nogle der falder for din empatiske gode mavefornemmelse pladder historie.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: November 23, 2018, 12:31:44 pm »
Hvem har dog tisset på din sukkermad, Carlo? Er du blevet rullet af en thaidulle eller er din syggel flad?

Hvorfor skriver du aldrig om dine brødre og søstre, altså muslimerne? Vil du nu fortælle os, at der ikke bor muslimer hvor du bor.

Det vil aldrig blive for kedeligt, at vise hvor ulækker Islam er som religion og deres profet Muhammad var en   pædofil mand.
Mit land og Europa er blevet invaderet af det mest vamle folkefærd i verden så bliver man nødt til at sige fra, hver dag.

Men hvad får du ud af det? Får du en flidspræmie?

Præmien vokser og vokser, kan jo høre i det danske samfund, at hadet til muslimer bliver større og større.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: November 23, 2018, 01:00:29 pm »
Ja, Phil. Det er rigtigt hvad Clinton siger, men hvordan skulle det føres ud i livet. Jeg har mine ideer, men dem vil jeg ikke røbe her.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: November 23, 2018, 01:27:19 pm »
Ja, Phil. Det er rigtigt hvad Clinton siger, men hvordan skulle det føres ud i livet. Jeg har mine ideer, men dem vil jeg ikke røbe her.

Clinton peger jo også på en løsning, - nemlig adresser problemet inden det er for sent, - hvad det efter min mening allerede er.

Hun opfordrer jo også direkte europas politikere til at tage solbrillerne af, få hovedet op af sandet og kalde en spade for en spade.

Du burde læse hele artiklen og også de to interview med Tony Blair and Matteo Renzi, i samme artikel.

Ellers vil det unægtelig ende i den situation du ikke vil nævne, - men hvor alle dem der vil afskaffe demokrati, ligestilling og ytringsfrihed og erstatte det med noget andet, bliver marcheret tilbage til de ruiner de har efterladt, - lige som de blev sidst den slags også invaderede andre lande.

Der vil blive brug for masser af dem her, - på begge sider, - måske en fremtidig god forretningside ?

« Senest Redigeret: November 23, 2018, 01:36:44 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: November 23, 2018, 09:58:40 pm »
Der vil blive brug for masser af dem her, - på begge sider, - måske en fremtidig god forretningside ?

Det vil bare gå for langsomt. Prøv selv at regne på det. Med den metode, ville vi ikke engang kunne følge med deres opformering.  Der mås noget langt mere effektivt og hurtigere til. Men hvad?

I Kina er de begyndt at lukke deres muslimer inde i lejre og tvangsomvende dem til civilisationen. Det kan ikke lade sig gøre, ville jeg mene. På den anden side set, plejer kineserne at være ret effektive når de går til den. Jeg tror at grunden til de gør det, er at de også læser aviser og hvordan muslimerne opfører sig i Europa. Den udvikling vil de ikke risikere i Kina.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: November 23, 2018, 10:07:31 pm »
Og så gik der endnu en dag med muslimsnakken, hvor I fik gentaget de samme ting, som I har sagt de sidste 4000 dage.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: November 23, 2018, 10:08:08 pm »
Etniske tyske konverterede kvinder der tilsluttede sig IS og blev fanget af IS, råber nu på retsstat.

Snyltere er de, de muslimer.

https://www.welt.de/politik/ausland/plus184371308/Syrien-Deutsche-IS-Frauen-rufen-nach-dem-Rechtsstaat.html?fbclid=IwAR3V7CT4TyVKsfioZX4HTHDFqvxzlJZZgNafkdku8TF74xJd-nGiW8xwCNg

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: November 23, 2018, 10:10:19 pm »
Og så gik der endnu en dag med muslimsnakken, hvor I fik gentaget de samme ting, som I har sagt de sidste 4000 dage.

Ja, og jeg gik glip af en udsendelse på ZDF-info om Tyskland genopbygning efter krigen. Det muslimævl tog over og jeg blev dummere = mindre oplyst.

Der er bare nogle ting her, det er svært at lade stå uimodsagt.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: November 23, 2018, 10:14:09 pm »

Ja det er træls og høre på alt det l..., som ens brødre - søstre - fætre osv. går og laver hele tiden.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
    • Vis profil
Sv: Vi "islamiseres" ikke, men vi får islam på hjernen
« Svar #72 Dato: November 23, 2018, 10:19:47 pm »
Jeg var buschauffør op det tidspunkt

Buschauffør, taxachauffør, sygetransportør. Uha, Carlo brokker sig over elbilerne og de mange biler på vejen mens han selv har kørt rundt i store, gule klimabelastende og forurenende busser og Mercedeser. Og pengene har han sat i banken som er de rene kapitalister. Og sin opsparing har han brugt til at flyve til Thailand i en Co2 forurenende flyver. Jeg kan godt forstå, du har gang i din syggel, for du har vist lige lidt klimasvineri, du skal have rettet op på. Eller betaler du aflad som katolikkerne.
Carlo dog...

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: November 23, 2018, 10:21:45 pm »

Ja det er træls og høre på alt det l..., som ens brødre - søstre - fætre osv. går og laver hele tiden.

At du dog gider blive ved.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #74 Dato: November 24, 2018, 10:12:06 am »

Der er sikkert på grund af alt den ballade, der er med mange af dine muslimsk brøde.  :MG_216:
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.