Forfatter Emne: Jo, vi "islamiseres"  (Læst 4434 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Det er gysekulturen, der glammer
« Svar #45 Dato: November 22, 2018, 09:19:57 pm »

Der findes da også gamle muslimer, der er kioskejere, kører på knallert og knepper løs  :big_grin:

Hvis jeg må sætte tal på muslimer, syntes jeg der er ca 1 ud af 1000 der er okay hvor eks. svenskere er der 999 ud af 1000 der er okay.
Nu kommer 1000$ spørgsmålet -> hvem er det, der forprogrammerer muslimer så de altid skal opføre sig som åndssvage - ubegavede macho bønder??

I København, hvor de fleste muslimer bor, fik DF fem procent af stemmerne - og det andet "modstanderparti", Stram Kurs - fik nul procent af stemmerne (164 stemmer).

Det er de gamle mænd i provinsen, der er tilhænger af gysekulturen  :smile1:

Pladder med dig, du ved godt jeg ikke bor i provinsen.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Jo, vi "islamiseres"
« Svar #46 Dato: November 22, 2018, 09:39:20 pm »
Palæstina var faktisk en velfungerende stat, indtil USA besluttede at besætte landet og give det til de europæiske og amerikanske jøder. (Der bor dog stadig en ubetydelighed flere jøder i USA end i Israel!)

USA har aldrig besat Palæstina. Betegnelsen opstod først i 1972 og der har aldrig været noget muslimsk velfungerende der. Kun nogle nomader indtil jøderne kom.

Citér
For der findes både hvide, brune og sorte kristne, ligesom der jo også findes både hvide, brune og sorte muslimer! Derudover ignorerer vi, at de “brune” efterhånden er ateister i næsten lige så stort omfang, som de “hvide” er! Så når en “brun” ateist eller kristen bliver dræbt, så godter vi os, fordi det jo bare var en dum “muslim”.

Islam er først og fremmest en livsform. Ikke en religion. Derfor kan man faktisk godt være muslim og ateist samtidigt. Udøvelsen af despotiet med kontrol over kvinderne er islam og det kan en ateist egentligt godt.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.8%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: November 22, 2018, 09:44:12 pm »
Nu kommer 1000$ spørgsmålet -> hvem er det, der forprogrammerer muslimer så de altid skal opføre sig som åndssvage - ubegavede macho bønder??

DET ville jeg satme også gerne vide.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
« Svar #48 Dato: November 22, 2018, 09:52:00 pm »

så har du da noget at gå op i - selvom det er svært at forstå, hvorfor det er så vigtigt for dig 

:smile1:

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.8%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: November 22, 2018, 10:30:56 pm »
Derfor er muslimer for ham ikke andet end unge, der kører på knallerter .......................................

De kører ikke altid. Bogle gange styrter de og smækker snuden i asfalten og står der med blodet drivende ned over ansigtet. Det er sjovt. Ambulancen er til stede og der står 300 fætre og kusiner og instruerer redderne i hvordan de skal udføre deres arbejde.

Citér
Eller også er det kioskejere, der tager til Sverige og køber sort slik, for det har han selv oplevet (læs: stukket sin store snude i sager, der ikke burde rage ham).
Deres nasseri og snylteri på vores økonomi rager ikke nogen? Tak for kaffe. Det bekræfter bare: islam skal fordrives fra europæisk jord, med særdeles skarpe midler.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.8%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: November 22, 2018, 10:33:55 pm »
Vi skulle skamme os i stedet for at genoplive Adolf Hitlers raceteorier på denne måde!

Dem der skulle skamme sig er dem der f eks forsvarer islams kontrol over kvinderne og tvangsægteskaber og kalder det at det er deres kultur og at det bare er arrangerede ægteskaber.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.6%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: November 22, 2018, 10:50:45 pm »
Hvem har dog tisset på din sukkermad, Carlo? Er du blevet rullet af en thaidulle eller er din syggel flad?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: November 22, 2018, 10:57:52 pm »
Hvem har dog tisset på din sukkermad, Carlo? Er du blevet rullet af en thaidulle eller er din syggel flad?

Hvorfor skriver du aldrig om dine brødre og søstre, altså muslimerne? Vil du nu fortælle os, at der ikke bor muslimer hvor du bor.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

DOjo

• Gæst
« Svar #53 Dato: November 22, 2018, 11:07:03 pm »

Nu skriver du i andet indlaeg at du bor pa landet, der h or der ingen fugler er.
Hvor moder du den slags grimme Muslimer.
Jeg har vaeret lidt omkring uden at mode den slags.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.6%
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: November 22, 2018, 11:28:16 pm »

Hvorfor skriver du aldrig om dine brødre og søstre, altså muslimerne? Vil du nu fortælle os, at der ikke bor muslimer hvor du bor.

Fordi jeg har ikke islam på hjernen døgnet rundt. Bliver det aldrig kedeligt at diskutere islam og gentage de samme påstande?

Anklageren

• Gæst
Vi "islamiseres" ikke, men vi får islam på hjernen
« Svar #55 Dato: November 22, 2018, 11:35:06 pm »
Fordi jeg har ikke islam på hjernen døgnet rundt. Bliver det aldrig kedeligt at diskutere islam og gentage de samme påstande?

Hvis det var godt nok, at skrive det samme om islam i 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 - hvorfor skulle det så ikke være godt nok i 2018?

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.8%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: November 22, 2018, 11:40:42 pm »
Så, nu gik jeg glip af den interessante udsendelse på tysk TV, fordi jeg skulle følge med i alt det ævl der skrives her. Og jeg blev ikke mere vidende, men dummere.

Men nu vil jeg snart i seng, men lige snakke på Messenger, med min smukke, rige tyske donna først.
« Senest Redigeret: November 22, 2018, 11:43:31 pm af Carlo »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Vi "islamiseres" ikke, men vi får islam på hjernen
« Svar #57 Dato: November 23, 2018, 09:28:10 am »

Hvis det var godt nok, at skrive det samme om islam i 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 - hvorfor skulle det så ikke være godt nok i 2018?

Og du har skrevet det samme nonsens, i lige så mange år. Vi hader Islam og du elsker Islam.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: November 23, 2018, 09:38:29 am »

Det vil aldrig blive for kedeligt, at vise hvor ulækker Islam er som religion og deres profet Muhammad var en   pædofil mand.
Mit land og Europa er blevet invaderet af det mest vamle folkefærd i verden så bliver man nødt til at sige fra, hver dag.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.6%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: November 23, 2018, 10:03:39 am »

Det vil aldrig blive for kedeligt, at vise hvor ulækker Islam er som religion og deres profet Muhammad var en   pædofil mand.
Mit land og Europa er blevet invaderet af det mest vamle folkefærd i verden så bliver man nødt til at sige fra, hver dag.

Men hvad får du ud af det? Får du en flidspræmie?