Forfatter Emne: Jo, vi "islamiseres"  (Læst 4797 gange)

Anklageren

• Gæst
Fantastiske fantasier i fantasiland
« Svar #30 Dato: November 21, 2018, 03:14:44 pm »

I din fantasi måske.

For os andre er det den virkelighed der er ved at forandre hele det politiske billede i europa, som bl.a. gør det umuligt for svenskerne at danne regering, - et emne flere politiske partier i DK også spiller på, - et spørgsmål mange ser som det vigtigste i valgkampen, - et emne der allerede har skubbet hele europa et stort skridt mod højre og også netop det emne som kan få visegrad landene til at forlade eu og måske endda være med til at skabe et nyt alternativ.

Men det har så ingen vægt for dig.

Min verden er virkelig, kontant og særdeles nærværende, og jeg er en af dem der heller ikke syntes om udviklingen i europa eller dens fremtidige perspektiver, - så mon ikke det snarere er dig der lever i et gammeldags socialdemokratisk drømme og fantasi-land fra Staunings tid, - eller måske snarere Karl Marx`s tid ?

Jeg ved godt, at der er mange her, som er på overførselsindkomst, men for de fleste danskere er det et større problem, om de skal købe en EL-bil næste gang, eller om den lave rente holder.

Danskerne lever et liv i luksus og har luksusproblemer, og der er selvfølgelig ingen, som forsøger at tvinge danskerne til fredagsbøn  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Anklageren

• Gæst
Verdens voldeligste lande og byer er alle kristne
« Svar #31 Dato: November 21, 2018, 03:21:42 pm »

Så lad mig spørge på en anden måde. Hvis planten jorden har en kriminalitetsrate på 10 %, og der kommer fremmede fra en anden planet som har en kriminalitetsrate på 40 %, og nogen fra en tredie planet med en kriminalitetsrate på 4 %.

Heldigvis er ingen dumme nok til at opstille samfunds teorier ud fra det forhold

De 50 mest voldelige byer i verden - klik på linket:

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland/de-50-mest-voldelige-byer-i-verden/ss-BBK1zwd#image=9

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Jo, vi "islamiseres"
« Svar #32 Dato: November 21, 2018, 03:25:51 pm »
Den del er vi stort set enige om, også din definition af terrorister, men måske ikke i hvad terror er, men det er så en anden sag.
Så lad mig spørge på en anden måde. Hvis planten jorden har en kriminalitetsrate på 10 %, og der kommer fremmede fra en anden planet som har en kriminalitetsrate på 40 %, og nogen fra en tredie planet med en kriminalitetsrate på 4 %.

Vil du så medgive et det er ok at lukke af for alle dem fra planeten med de 40 %, og udelukkende tage dem fra planeten med de 4 %, - og iøvrigt uden anden begrundelse end det ?

Så må de 60 % der måske er gode nok selv gøre noget for at skille sig ud, og lade være med at blande sig med det dårlige selskab hvis de vil behandles anderledes. Tallene er jo åbenlyse, de burde selv kunne se det.

Jeg har ikke tilstrækkelig information til at svare på spørgsmålet, for igen er gruppedefinitionerne haltende. Er det i rumvæsners natur/biologi på planet B at have en kriminalitetsrate på 40%. Er der istedet en overbevisning som de 40% af planeten har som de resterende 60% ikke har? Af dem som kommer fra planet B til jorden er der en overrepræsentation af de 40% kriminelle eller de 60% fredelige?

De samme spørgsmål gælder planet C med den lavere kriminalitetsrate.

Mit generelle svar vil være at vi ikke skulle lukke de kendte kriminelle ind uanset om de kom fra planet B eller C, og vi skulle smide dem tilbage til deres respektive planet hvis de begik alvorlig kriminalitet på jorden. Udover det ville jeg give jordiske arbejdstilladelser til alle som kunne fremvise ren straffeattest fra deres respektive planet, ikke havde et specifikt årsag-virkningsforhold til kriminalitet, og som kunne tage et arbejde på jorden hvor de ville bidrage positivt til planetens udvikling.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: November 21, 2018, 03:49:56 pm »
Jeg er ikke hurtig nok på tasterne til at svare på alt det her. Men kort: islam er en despotisk livsform. En arv fra islam som slavesamfundets religiøse overbygning.

Islam har aldrig haft en Valdemar Sejr, der syntes at "Med lov skal land bygges". I islam gælder den stærkes ret. Uanset hvor høvisk den enkelte muslim måtte være. Denne stærkes ret udøves som med SA i den sene Weimarrepublik. Den tyrkiske politibil Neuköln er bare et udtryk for denne mentalitet, uanset om man har lov til at dekorere sin bil som man vil.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: November 21, 2018, 03:58:19 pm »
Jeg er ikke hurtig nok på tasterne til at svare på alt det her. Men kort: islam er en despotisk livsform. En arv fra islam som slavesamfundets religiøse overbygning.

Islam har aldrig haft en Valdemar Sejr, der syntes at "Med lov skal land bygges". I islam gælder den stærkes ret. Uanset hvor høvisk den enkelte muslim måtte være. Denne stærkes ret udøves som med SA i den sene Weimarrepublik. Den tyrkiske politibil Neuköln er bare et udtryk for denne mentalitet, uanset om man har lov til at dekorere sin bil som man vil.

Islam har aldrig haft en erobrende hersker der nedsatte en masse love for hvordan samfundet skal indrettes? Er det et synspunkt du ønsker at stå ved, eller har du lyst til lige at tænke det igennem?

Og hvordan er en bil malet som en tyrkisk politibil iøvrigt udtryk for det stærkes ret? Hvem træder den bil på (Eller måske rettere: Hvem kører den over)?

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: November 21, 2018, 04:05:06 pm »
Islam har aldrig haft en erobrende hersker der nedsatte en masse love for hvordan samfundet skal indrettes?

Nej, der ser du. Retssamfundeter en europæisk og ikke en islamsik opfindelse.

Citér
Og hvordan er en bil malet som en tyrkisk politibil iøvrigt udtryk for det stærkes ret? Hvem træder den bil på (Eller måske rettere: Hvem kører den over)?

Det stod da i artiklen. Bilen er ude efter at intimidere Erdogan-modstandere. Opførsel som SA i starten af 30'erne.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Fantastiske fantasier i fantasiland
« Svar #36 Dato: November 21, 2018, 05:30:10 pm »

I din fantasi måske.

For os andre er det den virkelighed der er ved at forandre hele det politiske billede i europa, som bl.a. gør det umuligt for svenskerne at danne regering, - et emne flere politiske partier i DK også spiller på, - et spørgsmål mange ser som det vigtigste i valgkampen, - et emne der allerede har skubbet hele europa et stort skridt mod højre og også netop det emne som kan få visegrad landene til at forlade eu og måske endda være med til at skabe et nyt alternativ.

Men det har så ingen vægt for dig.

Min verden er virkelig, kontant og særdeles nærværende, og jeg er en af dem der heller ikke syntes om udviklingen i europa eller dens fremtidige perspektiver, - så mon ikke det snarere er dig der lever i et gammeldags socialdemokratisk drømme og fantasi-land fra Staunings tid, - eller måske snarere Karl Marx`s tid ?

Jeg ved godt, at der er mange her, som er på overførselsindkomst, men for de fleste danskere er det et større problem, om de skal købe en EL-bil næste gang, eller om den lave rente holder.

Danskerne lever et liv i luksus og har luksusproblemer, og der er selvfølgelig ingen, som forsøger at tvinge danskerne til fredagsbøn  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Næ overførselsindkomster fra staten til borgeren, kan ingen lande leve af i længden. I gamle dage, da jeg var rejsemontør og tjente hård valuta ind til landet, betegnede vi alle på overførselsindkomst som skolelærere - kommunalfolk ja alle som fik penge af staten.  :blum:

Tak for kaffe, anede da ikke jeg er så rig.

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Danskerne køber bil i stor stil
« Svar #37 Dato: November 21, 2018, 05:45:59 pm »
Flere end 120.000 nye personbiler fik nummerplader på i første halvdel af 2018. Det er det næsthøjeste antal nogensinde. Peugeot 208 er fortsat danskerens klare favorit.

https://fdm.dk/nyheder/nyt-om-biler/2018-07-danskerne-kober-bil-stor-stil

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: November 21, 2018, 06:10:16 pm »
Danmark er det land i norden, der har flest unge hjemløse.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #39 Dato: November 21, 2018, 06:15:41 pm »
Danmark er det land i norden, der har flest unge hjemløse.

Ja - det er en grim udvikling. Der er kommet et A-hold og et B-hold.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: November 21, 2018, 07:20:30 pm »
Islam har aldrig haft en erobrende hersker der nedsatte en masse love for hvordan samfundet skal indrettes?
Nej, der ser du. Retssamfundeter en europæisk og ikke en islamsik opfindelse.

Jeg vil gerne lige give dig en chance til her. Islam kaldes en ___-religion. Tre bogstaver. Rimer på vov. Samme forbogstav som i leverpostej.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: November 22, 2018, 11:07:57 am »
Vås! Det var de kristne, der hentede slaver i Afrika, og reducerede både Mellemøsten, Afrika, Amerika og Asien til bare at være kolonier, hvor indbyggerne skulle være slaver for kolonimagterne!

Citér
Du vrøvler stadig.

Problemet i Mellemøsten er, at landene er unge, og at grænserne mellem dem ikke er lavet der, hvor grænserne mellem befolkningerne er; men i stedet af kolonimagterne og især ud fra, hvor de største oliefelter er! F. eks. har kurderne aldrig fået deres eget land, fordi de ikke har noget olie, og deres område er derfor blevet delt mellem Rusland, Tyrkiet, Syrien og Irak. Irak er ligeledes en kunstig stat, der består af tre folkeslag (kurderne mod nord, sunnierne i midten og shiaerne mod syd).

Palæstina var faktisk en velfungerende stat, indtil USA besluttede at besætte landet og give det til de europæiske og amerikanske jøder. (Der bor dog stadig en ubetydelighed flere jøder i USA end i Israel!)

Desuden er fejlen i hele debatten, at vi ligesom Hitler opfatter religionerne som menneskeracer i stedet for bare religioner! For der findes både hvide, brune og sorte kristne, ligesom der jo også findes både hvide, brune og sorte muslimer! Derudover ignorerer vi, at de “brune” efterhånden er ateister i næsten lige så stort omfang, som de “hvide” er! Så når en “brun” ateist eller kristen bliver dræbt, så godter vi os, fordi det jo bare var en dum “muslim”. Vi skulle skamme os i stedet for at genoplive Adolf Hitlers raceteorier på denne måde!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: November 22, 2018, 03:17:49 pm »

Carlo tror, at religioner former mennesker ud fra et sæt forprogrammeret måder og får dem til at handle på forskellige måder. Derfor er muslimer for ham ikke andet end unge, der kører på knallerter og knepper kællinger dagen lang. Eller også er det kioskejere, der tager til Sverige og køber sort slik, for det har han selv oplevet (læs: stukket sin store snude i sager, der ikke burde rage ham).

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: November 22, 2018, 04:39:02 pm »

Carlo tror, at religioner former mennesker ud fra et sæt forprogrammeret måder og får dem til at handle på forskellige måder. Derfor er muslimer for ham ikke andet end unge, der kører på knallerter og knepper kællinger dagen lang. Eller også er det kioskejere, der tager til Sverige og køber sort slik, for det har han selv oplevet (læs: stukket sin store snude i sager, der ikke burde rage ham).

Der findes da også gamle muslimer, der er kioskejere, kører på knallert og knepper løs  :big_grin:

Hvis jeg må sætte tal på muslimer, syntes jeg der er ca 1 ud af 1000 der er okay hvor eks. svenskere er der 999 ud af 1000 der er okay.
Nu kommer 1000$ spørgsmålet -> hvem er det, der forprogrammerer muslimer så de altid skal opføre sig som åndssvage - ubegavede macho bønder??

Anklageren

• Gæst
Det er gysekulturen, der glammer
« Svar #44 Dato: November 22, 2018, 05:08:12 pm »

Der findes da også gamle muslimer, der er kioskejere, kører på knallert og knepper løs  :big_grin:

Hvis jeg må sætte tal på muslimer, syntes jeg der er ca 1 ud af 1000 der er okay hvor eks. svenskere er der 999 ud af 1000 der er okay.
Nu kommer 1000$ spørgsmålet -> hvem er det, der forprogrammerer muslimer så de altid skal opføre sig som åndssvage - ubegavede macho bønder??

I København, hvor de fleste muslimer bor, fik DF fem procent af stemmerne - og det andet "modstanderparti", Stram Kurs - fik nul procent af stemmerne (164 stemmer).

Det er de gamle mænd i provinsen, der er tilhænger af gysekulturen  :smile1: