Forfatter Emne: Jo, vi "islamiseres"  (Læst 4455 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Jo, vi "islamiseres"
« Dato: November 20, 2018, 12:38:21 am »
Ikke således at der bliver mere islam, men at der bliver mere islamsk kultur/ukultur og dets despoti.

Neuköln er ikke i Köln, men en forstad til Berlin. Med den største koncentration af muslimer. Nu kører der en tyrkisk politibil rundt der. Åbenbart for at intimidere Erdoganmodstandere. Og fortælle dem at de skulle hellere passe lidt på. Og hvis der skulle være muslimske kvinder der formaster sig til lidt frihed ......................................

https://www.berliner-zeitung.de/berlin/spezialeinheit--oezel-harekat--tuerkische--polizeiautos--in-neukoelln-31416480?fbclid=IwAR3zuAXEWvrn-XZEVTnAzd5ScXm13ilzmoTu7uF4-sNFzN_WxWmJZZEQ4g0

De tyske myndigheder siger at man må dekorere sin bil som man vil. Igen: islam snylter på vor frihed og vort demokrati.

Nej, vi bliver ikke islamiseret. Men den islamiske despotiske livsform optræder hos os som SA i Weimarrepublikkens slutfase.

DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
Sv: Jo, vi "islamiseres"
« Svar #1 Dato: November 20, 2018, 12:59:13 pm »

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 20, 2018, 01:16:50 pm »
Det største problem her er efter min opfattelse ikke islamiseringen, men derimod islamofobien! Desværre går vi uden videre ud fra, at alle med et muslimsk navn eller et udseende, der får dem til at ligne muslimer også er fanatiske muslimer. Men dette er ifølge mine erfaringer meget langt fra sandheden! For de fleste indvandrere fra muslimske lande er jo flygtninge, der netop er flygtet fra islamisk lovgivning i deres hjemlande. De kommer ikke til Europa for at udsprede islam, men derimod for at kunne leve et normalt liv uden de restriktioner, som de ellers ville være tvunget til at leve under. Nogle af dem er endog f. eks. kristne irakere, der måtte flygte fra Irak, da USA trak sig ud, for ikke at blive dræbt, fordi de havde hjulpet USA.

Vi bliver bange, når vi i medierne hører om, at ISIS eller andre har sendt agenter til Europa forklædt som flygtninge for at lave terror eller for at straffe nogle af flygtningene. Disse agenter skal vi naturligvis have ram på. Men det giver ikke mening bare at hjælpe agenterne ved at sende flygtningene tilbage, så deres regimer nemmere kan få ram på dem!

Desuden glemmer vi, at mange af “muslimerne” har været her i mange årtier og er født her i Europa. Dem kan vi ikke sende “tilbage”, fordi de jo er danske statsborgere og i mange tilfælde slet ikke taler andre sprog end dansk. Hadet mod dem er derfor bare ren racisme og intet andet!
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 20, 2018, 01:22:37 pm »
Så det at et privat individ i Tyskland har dekoreret sin private bil er tegn på at vi som samfund islamiseres.

Nej, det er det ikke. Hvis jeg kører rundt i Tyrkiet i en hjemis-bil er det heller ikke et tegn på at Syrien kristeniseres. Jeg forstår ikke din logik her.
« Senest Redigeret: November 20, 2018, 02:59:51 pm af GuBBi »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 20, 2018, 03:32:59 pm »
islamiseringen af Danmark, foregår i bedste 5 kolonne stil. Det had der bliver skrevet om i tråden, er den muslimerne føler over for kristne. Muslimer er og bliver små Jantelovsforfattere.

En ægte muslim kendetegnes på, at han med det samme vil forsvare sig med -> du er en racist - nazitilhænger og den nyeste i ghettoen -> din Paludanelsker.

Når muslimer er sjove sammen, laver de stram kurs om til stram kusse og så griner de godt i skægget. (har det på film)
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 20, 2018, 03:49:45 pm »
En ægte muslim kendetegnes på, at han med det samme vil forsvare sig med -> du er en racist - nazitilhænger og den nyeste i ghettoen -> din Paludanelsker.

No true Scotsman

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 20, 2018, 04:51:16 pm »

No true Scotsman

Så sandt som det er sagt og jeg oplever det dagligt, bette gubbifisk.  :yes:
« Senest Redigeret: November 20, 2018, 04:53:16 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 20, 2018, 04:55:36 pm »

No true Scotsman

Så sandt som det er sagt og jeg oplever det dagligt.

Naturligvis gør du det. Din egen definition udelukker jo enhver der ikke har den adfærd som "rigtig" muslim. Det er derfor det er en logisk fejlslutning.

Jeg har selv kendt en del muslimer og arbejder sammen med et par hvor jeg er nu, og de er aldeles tilforladelige, men de er under din definition ikke "rigtige" muslimer fordi de ikke kalder dig racist og paludanelsker.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 20, 2018, 05:11:13 pm »

No true Scotsman

Så sandt som det er sagt og jeg oplever det dagligt.

Naturligvis gør du det. Din egen definition udelukker jo enhver der ikke har den adfærd som "rigtig" muslim. Det er derfor det er en logisk fejlslutning.

Jeg har selv kendt en del muslimer og arbejder sammen med et par hvor jeg er nu, og de er aldeles tilforladelige, men de er under din definition ikke "rigtige" muslimer fordi de ikke kalder dig racist og paludanelsker.

Har aldrig skrevet, at alle muslimer er sådan. De unge muslimer, som kun kalder sig muslim, for ikke at støde de gamle, er okay; men de er desværre i undertal.

Tror at dem du arbejder sammen med, er de unge muslimer jeg lige har beskrevet. Du skal prøve en fundamentalist muslim der går ind for islamisk fundamentalisme, pyha.
Kan godt forstå din halalhippi forståelse over for en veluddannet demokratisk ung muslim, jeg savner dem også i det samfundslag jeg befinder mig i.

Hva med at gå efter bolden og ikke budbringeren?
« Senest Redigeret: November 20, 2018, 10:48:34 pm af fedt »

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 20, 2018, 10:26:58 pm »

De hyler når gummikuglen rammer dem.

Du kommer henne i moskeen. Kunne du ikke snart svare på hvordan de får p..... op at stå og ind i de grimme kællinger.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 20, 2018, 10:38:51 pm »
Så det at et privat individ i Tyskland har dekoreret sin private bil er tegn på at vi som samfund islamiseres.

Jeg skrev ikke islamiseres. Jeg skrev "islamiseres". Det er ikke religionen islam, men den islamske kultur der griber mere og mere om sig. Et kendetegen ved denne kultur, er at det er den stærkes ret der gælde. Ikke retssamfundet. Og den kultur udøves i de islamske paralelsamfund. Vi møder den også herhjemme.

Islam i Europa er som SA i Weimarepublikkens sene tid.

"Vi" kunne måske være ligeglade, men det er "os" der lægger økonomi til.
« Senest Redigeret: November 20, 2018, 11:23:10 pm af Carlo »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 20, 2018, 10:49:34 pm »

De hyler når gummikuglen rammer dem.

Du kommer henne i moskeen. Kunne du ikke snart svare på hvordan de får p..... op at stå og ind i de grimme kællinger.

Den skal op en gang mere.  :big_grin:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 20, 2018, 11:11:04 pm »
Det er da synd for Carlo, at han er så misundelig på dem, der kan få pikken op at stå. Det gør mig ondt at høre om dine "skavanker", Carlo.  :big_grin:

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 20, 2018, 11:26:10 pm »
Det er da synd for Carlo, at han er så misundelig på dem, der kan få pikken op at stå. Det gør mig ondt at høre om dine "skavanker", Carlo.  :big_grin:

Hvorfor ligger du selv og kører rundt i den BMW med fætrene hver fredag og lørdag aften, på udkig efter piger med luder-make-up til at tage med hen i solariet?

Det er en skam jeg er flyttet, for ellers havde min tidligere kæreste en nabo der var den slags piger. Det gik vildt til derinde med muslimerne over hende. Du kunne måske have været med. Så kunne I have været syv om hende.
« Senest Redigeret: November 20, 2018, 11:29:02 pm af Carlo »

DOjo

• Gæst
« Svar #14 Dato: November 21, 2018, 04:02:09 am »
Skal Carlo.
Med mindre du har hard evidence, sa ligner dit svar, falske nyheder uden kod pa. :MG_216:

Der er 190.00 Muslimer i byen, a active vulcano 36 km fra byen Vuega. Og jeg vil sove godt i nat, selvom der er mange bander i byen..

I December kommer jeg til Esbjerg
Det er godt nok skraemmende hvad jeg laeser.

Hvorfor ligger du selv og kører rundt i den BMW med fætrene hver fredag og lørdag aften, på udkig efter piger med luder-make-up til at tage med hen i solariet?

Det er en skam jeg er flyttet, for ellers havde min tidligere kæreste en nabo der var den slags piger. Det gik vildt til derinde med muslimerne over hende. Du kunne måske have været med. Så kunne I have været syv om hende.
« Senest Redigeret: November 21, 2018, 04:12:01 am af DOjo »