Forfatter Emne: Så fik Trump de forventede smæk ved valget  (Læst 396 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Så fik Trump de forventede smæk ved valget
« Svar #30 Dato: November 07, 2018, 09:12:15 pm »
Trump har lige holdt en meget lang tale på CNN, hvor han tolkede resultatet som en sejr.

Det stod allerede beskrevet på Politico for flere dage siden, hvad Trump ville sige, når han udlagde det som en sejr.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: November 07, 2018, 09:33:22 pm »
Ja, der var vel gætterier. Men nu fik jeg lige en popup notifikation, der lød:
Citér
NEWS REP.
US Midterms: US President Donald Trump calls result a ‘tremendous success’

På CNN lød kommentarerne efter Trump’s lange tale dog på, at resultatet ville give ham store problemer med demokraterne i kongressen. Men det kunne de dog heller ikke forvente, at han skulle sige, når han selvfølgelig håber på så godt et samarbejde med demokraterne som overhovedet muligt. I talen sagde han i stedet blot afslappet, at om det vil være muligt at gennemføre diverse gavnlige forslag nu afhænger af, om demokraterne i stedet ønsker at skade USA eller ej. “Hvis ikke de vil være med, så er der intet vi kan gøre.”

Trump er stadig hovedsageligt en forretningsmand, der er vant til at omstille sig og forsøge at få det bedste ud af enhver situation. Så det gør han jo nok også denne gang.

Demokraterne har faktisk et lige så stort problem. For hvis de bare siger nej til alt, hvad der kommer fra Trump, så vil han jo til gengæld også bare give dem skylden for alt, hvad der gpr galt eller ikke kan gennemføres. Hvis han kan overbevise vælgerne om dette og bruge det i valgkampen, så bliver han jo sikkert bare genvalgt.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du kan ikke finde et eneste sted, hvor Trump har talt om et nederlag
« Svar #32 Dato: November 07, 2018, 10:11:03 pm »
Trump har altid succes, når han selv skal sige det, så det er en selvfølge, at Trump ikke taler om det smertelige tab af flertallet i Huset - selvom det vil lamme ham de næste to år.

Det er også en selvfølge, at Trump lyver sig til succes - men han lyver så tit, at jeg ikke gider pege på det lige nu.

Offline Olga_K

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    6.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: November 07, 2018, 11:10:23 pm »

Fake news!  :hyper:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Du kan ikke finde et eneste sted, hvor Trump har talt om et nederlag
« Svar #34 Dato: November 07, 2018, 11:24:01 pm »
Trump har altid succes, når han selv skal sige det, så det er en selvfølge, at Trump ikke taler om det smertelige tab af flertallet i Huset - selvom det vil lamme ham de næste to år.

Det er også en selvfølge, at Trump lyver sig til succes - men han lyver så tit, at jeg ikke gider pege på det lige nu.

Ja ja og så blokerer huset Trump og så giver Trump skylden til huset. Det resulterer i, at Trump bliver valgt til præsident om 2år. Ligesom Clinton og Obama. 
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: November 07, 2018, 11:51:59 pm »

Ja ja og så blokerer huset Trump og så giver Trump skylden til huset. Det resulterer i, at Trump bliver valgt til præsident om 2år. Ligesom Clinton og Obama.

Trump har lige fået smæk i valget, og det tyder ikke på, at han kan klare det.

Offline DOjo

• Fuld medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: November 08, 2018, 12:50:57 am »

Jeg synes det er et meget heldigt resultat for Dems.
Trump er landets president, og han skal prestere i et splitted styrelse.

Intet er umuligt, men hvem vil vaelge en loser ved naeste valg.

Og det styrker ikke lige hans sag at han er en darligt taber.

Dog er jeg glad for at han dumpede Sessions.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: November 08, 2018, 10:29:30 am »

Trump har lige fået smæk i valget, og det tyder ikke på, at han kan klare det.

Du er fuldstændig syg at høre på, med din afskræk for Trump. Nu ringer jeg til FBI og fortæller dem, at du har påvirket det amerikanske valg, på samme måde som Putin gjorde.  :big_grin:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: December 06, 2018, 06:32:42 pm »

Du er fuldstændig syg at høre på, med din afskræk for Trump. Nu ringer jeg til FBI og fortæller dem, at du har påvirket det amerikanske valg, på samme måde som Putin gjorde.  :big_grin:

Det kan da ikke være min skyld, at Trumps valgkampagne var så kikset  :smile1:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #39 Dato: December 06, 2018, 09:05:36 pm »

Selvfølgelig ikke, Trump ER bare kikset!  :JC_doubleup:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #40 Dato: December 06, 2018, 09:25:04 pm »
Selvfølgelig ikke, Trump ER bare kikset!  :JC_doubleup:

Hej Albert, får du noget på fælleden for tiden? :smile1:

Du er altså ikke for klog.  :aww: :Cherna_29:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: December 06, 2018, 10:52:07 pm »

Du kan være sikker på at Trump bliver præsident til længe efter hans død.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: December 07, 2018, 06:38:45 pm »
Derfor bliver Trump siddende som præsident mange år efter han er død.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Republikanerne er nervøse
« Svar #43 Dato: December 07, 2018, 07:40:54 pm »
Nu er der tegn på, at højkonjunkturen er ved at slutte, så de skal gå til præsidentvalg under en begyndende lavkonjunktur.

Økonomien er nemlig det eneste, som amerikanerne har æret tilfredse med.

Trump holder vældig meget øje med renten og med kurserne på børsen. Dummere er han trods alt ikke, og det skyldes jo også, at han selv er en ejendoms mogul, der har lånt tungt til Trump Tower, golfbaner og hvad han ellers ejer.

Han kan gå fallit igen - så han skælder lederen af nationalbanken ud på Twitter, når renten stiger - men han kan ikke bestemme over den amerikanske nationalbank.

Man vi selvfølgelig gerne have en lav rente, men vil ikke risikere en statsbankerot.

Jeg er ikke i tvivl om, at Trump vil give formanden for Federal Reserve - Jay Powell - skylden, når lavkonjunkturen starter - men det vil være skidesvært for netop Trump at blive genvalgt, hvis økonomien er dårlig.

Lige nu siger prognoserne, at væksten kan komme under to procent i 2020 - men meget afhænger af en handelsaftale med Kina.

Offline DOjo

• Fuld medlem
  • Activity:
    16.6%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
Sv: Republikanerne er nervøse
« Svar #44 Dato: December 07, 2018, 08:12:49 pm »
Nu er der tegn på, at højkonjunkturen er ved at slutte, så de skal gå til præsidentvalg under en begyndende lavkonjunktur.

Økonomien er nemlig det eneste, som amerikanerne har æret tilfredse med.

Trump holder vældig meget øje med renten og med kurserne på børsen. Dummere er han trods alt ikke, og det skyldes jo også, at han selv er en ejendoms mogul, der har lånt tungt til Trump Tower, golfbaner og hvad han ellers ejer.

Han kan gå fallit igen - så han skælder lederen af nationalbanken ud på Twitter, når renten stiger - men han kan ikke bestemme over den amerikanske nationalbank.

Man vi selvfølgelig gerne have en lav rente, men vil ikke risikere en statsbankerot.

Jeg er ikke i tvivl om, at Trump vil give formanden for Federal Reserve - Jay Powell - skylden, når lavkonjunkturen starter - men det vil være skidesvært for netop Trump at blive genvalgt, hvis økonomien er dårlig.

Lige nu siger prognoserne, at væksten kan komme under to procent i 2020 - men meget afhænger af en handelsaftale med Kina.

Så får Trump store tæsk igen på børsen, Down is igen over 500 points ned. HUGE

Jeg er meget spænd på at høre hvad Kelly læks to Muller, lige før han bliver fyret idag eller imorgen.

Politik er ikke kedeligt lige nu, og næste uge kan blive rigtigt sjovt.