Forfatter Emne: Hvad er der med kvinder?  (Læst 1916 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Hvad er der med kvinder?
« Svar #15 Dato: November 05, 2018, 11:09:14 pm »

Du skriver -> og flertallet af kvinder, som ikke er beregnende Hvor ved du det fra??

Et livs erfaringer. Jeg har mødt begge dele, men bare flest kvinder, der ikke er beregnende, når de har sex.

Jeg har ikke tænkt over, om der kan være en forklaring på det.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 05, 2018, 11:25:54 pm »

Du skriver -> og flertallet af kvinder, som ikke er beregnende Hvor ved du det fra??

Et livs erfaringer. Jeg har mødt begge dele, men bare flest kvinder, der ikke er beregnende, når de har sex.

vi har aldrig skrevet, at kvinder er beregnende, når de har sex. Vi har skrevet, inden de har sex

Jeg har ikke tænkt over, om der kan være en forklaring på det

Du får mig ikke til at hoppe på, at du er spændende. Fnis med dig. NÆæ Anklager, det er dolkens størrelse det kommer an på, når kvinder vil gyde og have børn.  :ROFL:

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Hov her var flere spørgsmål
« Svar #17 Dato: November 05, 2018, 11:28:01 pm »
Kvinder er fra Venus og mænd er fra Mars og bla bla.

Du skriver -> at en lavtlønnet eller en dansker på overførselsindkomst har andre erfaringer med kvinder du planter et frø anklager. Jeg har altid valgt en rig kvinde og har passet mit godt betalte specialjob, hvor lønnen er god.

Jeg planter sgu ikke nogen frø.

Citér

Giv et bud på en spændende mand?

Det er forskelligt, fordi kvinder er forskellige, og jeg mener nok mænd, som kvinder let bliver forelsket i. Det er alligevel ikke sikkert, de vælger ham som livsledsager.

Jeg glemmer, at jeg ud over mine egne erfaringer har læst mange hundrede bøger, som er skrevet af kvinder.

Jag har læst en masse bøger. Det er kun de sidste ti år, jeg ikke har læst mange bøger.

Citér

Tror ikke Reptil uniformskifter og undertegnede nogensinde har været voldelige mod kvinder eller børn.

Nu skal du ikke bruge en af mine dårlige vitser imod mig og skrive jeg lyver  :yes:

Jeg tror ikke noget i den retning.

Det er endda sådan, at selv når jeg ser en kvinde, der har fået et blåt øje - så ved jeg ikke umiddelbart - om det er mandens skyld - eller kvindens egen skyld.

Jeg er helt åben over for det spørgsmål - for tingene er ikke altid, som de ser ud til at være. Jeg tænker først: "Nå - husspektakler igen".

Anklageren

• Gæst
« Svar #18 Dato: November 05, 2018, 11:30:59 pm »

vi har aldrig skrevet, at kvinder er beregnende, når de har sex. Vi har skrevet, inden de har sex

Jeg har ikke tænkt over, om der kan være en forklaring på det

Du får mig ikke til at hoppe på, at du er spændende. Fnis med dig. NÆæ Anklager, det er dolkens størrelse det kommer an på, når kvinder vil gyde og have børn.  :ROFL:

Hvad tænker du på??????

Jeg mener helt præcist kvinder, som vil have "et eller andet" i bytte for sex. Ofte uden at sige det.

Jeg har haft sex med flest kvinder, som ikke er sådan - og næsten altid siger ja.

Desuden er jeg den trofaste type, som ikke boller udenom, når jeg har haft en fast partner.

« Senest Redigeret: November 05, 2018, 11:54:14 pm af Anklageren »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 05, 2018, 11:56:49 pm »
Jeg har haft sex med flest kvinder, som ikke er sådan - og næsten altid siger ja.

Ehh, anklager, de skal sgu sige ja hver gang...

Anklageren

• Gæst
« Svar #20 Dato: November 06, 2018, 12:34:01 am »

Det bestemmer de da selv, men mange kvinder siger ja.

Det gør jo ikke ondt  :blum:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 06, 2018, 12:40:29 am »
Kvinder har også mange finurlige - udefinerbare måder at sige både ja og nej på.
Personligt har jeg valgt i mit næste liv, at være bøsse; men der er sgu lang tid endnu, inden jeg bliver befriet.  :big_grin:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 06, 2018, 12:55:48 am »

Hvis jeg må fortælle dig en bramfri hemmelighed, det gør ondt på kvinder.
Hvis jeg ikke bruger en halv liter vognsmørelse inden kærlighedsaffæren går i gang, piber kvinderne et stykke tid (ca 30sek).
Som jeg har fortalt dig før, det er dolkens størrelse, der har stor betydning hos kvinder.  :big_grin:

« Senest Redigeret: November 06, 2018, 12:57:37 am af fedt »

Anklageren

• Gæst
« Svar #23 Dato: November 06, 2018, 01:01:12 am »

Hvis jeg må fortælle dig en bramfri hemmelighed, det gør ondt på kvinder.
Hvis jeg ikke bruger en halv liter vognsmørelse inden kærlighedsaffæren går i gang, piber kvinderne et stykke tid (ca 30sek).
Som jeg har fortalt dig før, det er den unævnlige dolk i bukserne, der har stor betydning hos kvinder.  :big_grin:

Så vil jeg tilføje - også til Gubbi - at hvis nogen mænd tror, de er nogen store libertinere - og forventer at kvinder skal bryde ud i ekstase og i orgasme hver eneste gang den bliver stukket ind - så kan jeg godt forstå, at de tit siger nej.

Det er pisse besværligt for en kvinde at have sådan en mand. Man kan sagtens bare have det lidt mere hyggeligt i sengen - ind imellem  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #24 Dato: November 06, 2018, 01:05:40 am »
Kvinder er hverken værre eller bedre end mænd.

Det er jo altid en subjektiv vurdering.

Der er statistiske forskelle mellem mænd og kvinder, men der er ikke noget køn der er bedre end det andet. Der findes overfladiske kvinder og overfladiske mænd. Så hvis en kvinde er overfladisk kan det ikke undskyldes med køn.

Men pointen er, at kvinder netop hele tiden beskylder mænd for at være overfladiske. Men de er det jo lige så meget selv. Så det er mere hykleriet, der italesættes her.

Der er også forskel på hvad mænd og kvinder finder attraktivt. En del kvinder (ikke alle) finder handlekraft attraktivt, og derfor er der en del af dem der falder for voldelige typer.

Jeg siger så, at det er dobbeltmoralsk/tvetydigt, når kvinder generelt tit taler om, at de vil have ligestilling og de er trætte af påtrængende, anmassende, konstant flirtende, seksualiserende mænd. Når de samtidig insisterer på at forblive i den tilbagelænede passive rolle, hvor de netop insisterer på at manden altid skal tage initiativet. For kvinder tænder jo generelt ikke på tilbageholdende, passive, stille og introverte mænd. De fleste kvinder tænder på maskuline, udadvendte, udfarende og - som du selv siger - handlekraftige mænd. Men det hænger bare ikke sammen med, at kvinder taler om ligestilling. For så længe de fortsat insisterer på at forblive i den tilbagelænede passive rolle, kan de ikke brokke sig over, at manden er udfarende, dominerende, aggressiv og seksualiserende overfor kvinden.

Der er også nogen der tror de kan "redde" en voldelig person fra sig selv, og kaster deres omsorg over en person der ikke nødvendigvis fortjener det.

Sikkert.

MEN mænd finder også ulogiske ting attraktivt. Der findes mænd der går fra deres koner gennem mange år til fordel for en yngre model, hvor forholdet så ikke holder særlig længe.

Det er da netop logisk at tænde mere på en lækker 22 årig end på en 58 årig kvinde med hængepatter og appelsinhud. :yes:

Mennesket er jo ikke skabt til monogami. Det er ikke naturligt at skulle begære samme person hele livet, når en person typisk er ti gang grimmere som 60 årig end som 20-30 årig. Det eneste biologisk naturlige er at begære unge lækre mennesker. Det er ikke naturligt at begære en 60 årig. Der er en grund til, at alle modeller i bladene er unge. Og ikke gamle bedste- og oldemødre/-fædre.

Nu taler jeg om erotik og fysisk tiltrækning. Jeg er jo udmærket klar over, at kærlighed (ægte kærlighed) handler om meget mere end det. :yes:

Det vi finder attraktivt er betinget af evolutionen. Kvinder går efter dem de mener er stærke, kan beskytte dem, og sørge for føde. For det maksimerer deres chancer for at føre deres gener videre.

Du indrømmer altså alligevel, at der er visse tendenser hér. :yes:

Nemlig at kvinder går mindre efter ungdom end mænd - men mere efter om manden kan forsøge kvinden og evt. børn. Og udøve omsorg for disse. Derfor er manden i de fleste forhold ældre end kvinden. De fleste kvinder vil hellere have en rig og ressourcestærk Klaus Riskær-type på 50 end en ung lækker, men fattigrøv af en fyr på 25. Ergo er det sandt, at de fleste kvinder går efter penge og status. :hyper:

Mænd går efter dem der kan føde dem børn. for det maksimerer deres chancer for at føre deres gener videre. Det er naturligvis stærkt generaliseret. Det har i hvert fald ikke noget med intelligens at gøre.

Igen indrømmer du altså, at der er visse generelle forskelle på mænd og kvinder. :yes:

De fleste mænd vil hellere have en kvinde på 20-30 end én på 50-60. Dem, der siger noget andet, lyver enten eller også er det bare fordi, de kun går efter det indre og ikke det fysiske. Men hvis man går efter det fysiske, er der ingen, som objektivt vil foretrække en 58 årig kvinde fremfor en 22 årig af slagsen (når alt andet er lige).
« Senest Redigeret: November 06, 2018, 01:07:48 am af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
« Svar #25 Dato: November 06, 2018, 01:17:59 am »
En del kvinder (ikke alle) finder handlekraft attraktivt, og derfor er der en del af dem der falder for voldelige typer.

Her er du inde på, at handlekraftige mænd oftere skulle være voldelige.

Har du også den fordom, at der er mindre vold i akademiske hjem end der er i håndværkerhjem?

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: November 06, 2018, 01:31:03 am »
Jeg har da skam opgivet kvinder for længst og lever lykkeligere uden end MED (taler her om forhold - gider ikke forhold med en kvinde, for de er ALT ALT for krævende både følelsesmæssigt, materielt og mentalt!). Mentalt forstår jeg dem ganske enkelt ikke. De er mærkelige. Og så gider jeg ikke, at de altid skal spille kostbare. De vi altid have noget til gengæld for sex. Penge, gaver, opmærksomhed, status o.s.v. De er alt for komplicerede. Hvorimod mænd bare dyrker sex, fordi de tænder på det - uden alt det der komplicerede pis. Og i swingerklubber gider kvinderne kun komme, hvis de har gratis adgang - mens mænd skal betale fuld pris. Hvor højrøvet!

Kvinder er også dobbeltmoralske. Man hører dem tit sige, at de vil have forspil ved sex og åh, så mange kærtegn o.s.v. Men giver man dem så det, så siger de "det der kan jeg ikke bruge til noget - jeg skal have PIK nu!!". De er sgu svære at finde ud af!

Og så klynker kvinder tit over, at de er ofre for vold og dominerende mænd. Men 9 ud af 10 kvinder vil jo netop hellere have en muskuløs, testetoronbombe af en alfahan end de vil en sød og rar fyr. Hvordan forklarer man ellers at en eller anden sød og rar it-nørd har uendeligt svært ved at score en dame - mens Peter Lundin og Peter Madsen vælter i tilbud? De fleste gange vil jeg vove at påstå, at det netop er kvinderne selv der opsøger de voldelige alfahanner. De kan sgu da bare opsøge nogle søde rare typer i stedet for de der testetoronbomber og rockertyper, de ofte går efter! :hyper:

Her en tankevækkende dokumentar om nogle flinke rare unge mænd, der slet ikke kan score kvinder. Fordi kvinderne hellere vil have Peter Lundin og Peter Madsen :yes::

https://www.dr.dk/tv/se/jomfruernes-klub/jomfruernes-klub-2/jomfruernes-klub-1-6

Stakkels dig!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: November 06, 2018, 07:42:57 am »
Øh... skulle denne tråd ikke have ligget - under Mandehørm   :hyper:

Nej, for jeg ville egentlig gerne høre kvindernes svar på det her. Men OK, jeg har allerede været for slibrig, så de vil ikke svare.

Den kvinde du har henvist til (link) har det ikke godt - hun kunne også have været en mand.

Prolemet i dag -  efter min mening er - at det foregår på datesider / Tinder og lign.

Jeg har haft 7-8 skolekærester / ungdomskærester og 2 mænd i mit liv. Den første fik jeg mine børn med, og den anden har jeg været sammen med, i 30 år - de sidste 4 år, på hver vores adresse.
Jeg kan ikke genkende jeres problemer - men mine børn - skifter også partnere ud, sådan ca. hvert år  :blush:

Det er jo så nemt, de kan jo bare oprette en ny profil - på en dateside.
Jeg foretrækker at møde en mand, i det virkelige liv - så mærker og ser man hurtigt, om han er noget for mig  :big_grin:
Jeg vil ikke forsørges, jeg har altid været et selvstændigt menneske - jeg havde mit sommerhus og min bil, jeg solgte sommerhuset, og købte et lille hus i byen.
Så jeg ser ikke på, om en mand har penge.

Hvilken type - en kvinde falder for, tror jeg er meget forskelligt, jeg vil ikke have et mappedyr - jeg foretrækker en mand, der kan tåle, at få jord under neglene - og kan slå et søm i en væg, for det kan jeg selv.

Jeg er  en lille kvinde, på 158 cm og ca. 50 kg - men manden skal være høj, ham jeg har  - er ca. 190 cm  :big_grin:

Der er ingen par, der går igennem livet -  uden problemer, så kan man vælge at kæmpe sammen, eller gå hver til sit. De unge i dag, tåler ikke modgang, for det er så let, at oprette sig på Tinder  :boast:

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Kvindehader
« Svar #28 Dato: November 06, 2018, 08:00:35 am »
Nogle gange virker de som om de ikke har nogen hjerne. Bliver "bløde i knæene" over de værste udskud. Har de ingen hjerne? Man ser de gang på gang. Jeg kendte for mange år siden, en kvinde, først i 40'erne. Man skulle tro hun var rimelig normal og velfungerende og havde en god tilværelse. Alligevel fandt hun en gut, der i løbet af få måneder var på nippet til at drive hende fra hus og hjem. Andre jeg har kendt, endte med blå øjne.

Og for nylig har vi set den kvindelig fængelsbetjent der smed trusserne for Peter Madsen, mens han var i varetægt. Hun blev selvfølgeligt omgående bortvist fra hendes stilling, får så fem ugers karantæne fra A-kassen og har muligvis gjort sig skyldig i noget strafbart.

og så er der dem som synes at Yahya Hassan og Peter Lundin er SÅ skønne.

Her er en, frisk fra fad.

https://www.dr.dk/mitliv/tvaers/liv-paa-25-troede-ikke-hun-fortjente-kaerlighed-nu-toer-jeg-tro-paa-mig-selv

Gutterne gør det også, men da går det knap så galt. Styrter efter kvinder, der svinger med nogle gode babser, men ellers er nogle forfærdelige hyæner.

Hvorfor sender du hele
tiden beskeder til mig, at
du vil sniffe og undersøge
min grotte?
Du er ej rask.
Jeg har nok i muslimmænnernes
utilpassende adfærd, da de ej forstår
en smuk kvindes nej er et nej?
Lad nu mig være i fred.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity: