Men pointen er, at kvinder netop hele tiden beskylder mænd for at være overfladiske. Men de er det jo lige så meget selv. Så det er mere hykleriet, der italesættes her.
Jeg siger så, at det er dobbeltmoralsk/tvetydigt, når kvinder generelt tit taler om, at de vil have ligestilling og de er trætte af påtrængende, anmassende, konstant flirtende, seksualiserende mænd. Når de samtidig insisterer på at forblive i den tilbagelænede passive rolle, hvor de netop insisterer på at manden altid skal tage initiativet. For kvinder tænder jo generelt ikke på tilbageholdende, passive, stille og introverte mænd. De fleste kvinder tænder på maskuline, udadvendte, udfarende og - som du selv siger - handlekraftige mænd. Men det hænger bare ikke sammen med, at kvinder taler om ligestilling. For så længe de fortsat insisterer på at forblive i den tilbagelænede passive rolle, kan de ikke brokke sig over, at manden er udfarende, dominerende, aggressiv og seksualiserende overfor kvinde
Det er da netop logisk at tænde mere på en lækker 22 årig end på en 58 årig kvinde med hængepatter og appelsinhud. Mennesket er jo ikke skabt til monogami. Det er ikke naturligt at skulle begære samme person hele livet, når en person typisk er ti gang grimmere som 60 årig end som 20-30 årig. Det eneste biologisk naturlige er at begære unge lækre mennesker. Det er ikke naturligt at begære en 60 årig. Der er en grund til, at alle modeller i bladene er unge. Og ikke gamle bedste- og oldemødre/-fædre.Nu taler jeg om erotik og fysisk tiltrækning. Jeg er jo udmærket klar over, at kærlighed (ægte kærlighed) handler om meget mere end det.
Du indrømmer altså alligevel, at der er visse tendenser hér. Nemlig at kvinder går mindre efter ungdom end mænd - men mere efter om manden kan forsøge kvinden og evt. børn. Og udøve omsorg for disse. Derfor er manden i de fleste forhold ældre end kvinden. De fleste kvinder vil hellere have en rig og ressourcestærk Klaus Riskær-type på 50 end en ung lækker, men fattigrøv af en fyr på 25. Ergo er det sandt, at de fleste kvinder går efter penge og status.
Igen indrømmer du altså, at der er visse generelle forskelle på mænd og kvinder. De fleste mænd vil hellere have en kvinde på 20-30 end én på 50-60. Dem, der siger noget andet, lyver enten eller også er det bare fordi, de kun går efter det indre og ikke det fysiske. Men hvis man går efter det fysiske, er der ingen, som objektivt vil foretrække en 58 årig kvinde fremfor en 22 årig af slagsen (når alt andet er lige).
Citat fra: GuBBi efter November 05, 2018, 10:59:13 pmEn del kvinder (ikke alle) finder handlekraft attraktivt, og derfor er der en del af dem der falder for voldelige typer.Her er du inde på, at handlekraftige mænd oftere skulle være voldelige.Har du også den fordom, at der er mindre vold i akademiske hjem end der er i håndværkerhjem?
En del kvinder (ikke alle) finder handlekraft attraktivt, og derfor er der en del af dem der falder for voldelige typer.
Men har du den fordom at akademikere er mindre handlekraftige end håndværkere?
Kvinder må da være dumme. Der går næsten ikke en dag uden at man læser om nogen der har smidt tøjet foran web-cam, fordi de troede det var et modelbureau i den anden ende. Nu igen.https://www.dr.dk/nyheder/kultur/falsk-caster-meldt-til-politiet-fupper-unge-piger-til-smide-toejet-paa-webcamOg så sidder der bare en halvgammel gut, med en falsk profil, og gokker mens pigerne gør det.
Jeg synes, at det er en skam, at så mange i denne tråd har så triste oplevelser med kvinder. Jeg vælger at tro, at oplægget er skrevet for at opnå en form for debat, men jeg kunne forestille mig, at ikke mange kvinder gider svare, når de lige er blevet sablet ned med beskyldninger om at være beregnende redebyggere, uden hjerne og ovenikøbet tilbedere af Lundin og/eller Madsen.Den er svær at give igen på. Uanset jeg ikke kan genkende mig selv i nogen af påstandene, så er der nok ikke nogen der gider at høre om det - det er jo inderligt uinteressant at være velfungerende.