Forfatter Emne: Nu har Stram Kurs 2.187 vælgererklæringer - det går langsomt frem  (Læst 702 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Nu har Stram Kurs 2.187 vælgererklæringer - det går langsomt frem
« Svar #15 Dato: Januar 08, 2019, 10:19:26 am »
Når en tåbe som Øffe Elbæk, Fækalier Johanne og Morten Østergaard kan sidde i folketinget er bunden nået, så bliver det ikke værre, så han kommer forhåbentlig også id og skaber rører.

Du kan bedre li' folk der har siddet i tugthus.

Som sædvanlig, et plat svar fra den latterlige kommunist carlo
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 08, 2019, 12:13:01 pm »

Du kan åbenbart også lide folk der har siddet i tugthus. Er der ikke noget med at man siger, at krage søger mage? Du er måske selv tugthuskandidat?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 08, 2019, 12:32:44 pm »

Du kan åbenbart også lide folk der har siddet i tugthus. Er der ikke noget med at man siger, at krage søger mage? Du er måske selv tugthuskandidat?

Med din opførsel, tror jeg du selv har været tugthuskandidat og du finder aldrig fred i dit sind carlo taber.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #18 Dato: Marts 06, 2019, 09:33:40 pm »
Dagens tal 4122. Dog er Stram Kurs i top (skarpt forfulgt af Veganerpartiet)
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Marts 06, 2019, 09:48:47 pm »
Dagens tal 4122. Dog er Stram Kurs i top (skarpt forfulgt af Veganerpartiet)

Sidste måned havde de 3687, så det er 435 vælgererklæringer, de har fået på en måned. Faktisk for præcis et år siden, havde de 93 vælgererklæringer. Det er 4029, som de har fået på et år. Og om 3 måneder begynder vælgererklæringerne at blive for gamle.
Vi kan vist derfor godt lægge Stram Kurs i graven. Havde det være end hund, var den kommet til dyrlægen og fået prøjten for at den ikke skulle lide unødigt længe.  :smile1:
'Gennem tastaturkrig (og Den Korte Avis) til sejr.'

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #20 Dato: Marts 06, 2019, 10:04:05 pm »
Forklar mig @homofaber hvorfor vi ikke har hørt om dette i medierne?  Hvor er fordømmelsen? Hvor er medietid, til Rasmus, så han kan fortælle om dette. Det er ikke fair. https://www.youtube.com/watch?v=RNCE3cGBwOQ  Paludan slået i ansigtet af kriminel samfundstaber (Tårnby, 5.3.2019)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Marts 06, 2019, 10:32:41 pm »
Forklar mig @homofaber hvorfor vi ikke har hørt om dette i medierne?  Hvor er fordømmelsen? Hvor er medietid, til Rasmus, så han kan fortælle om dette. Det er ikke fair. https://www.youtube.com/watch?v=RNCE3cGBwOQ  Paludan slået i ansigtet af kriminel samfundstaber (Tårnby, 5.3.2019)

Så er det heller ikke værre. Det samme skete for 50 år siden ude på landet dengang, der var bal på kroen. Så kom karlene fra gåren og så blev der også delt ud med næverne. Dengang var folk ikke så sarte og ømskindede.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #22 Dato: Marts 06, 2019, 10:46:48 pm »
Så er det heller ikke værre. Det samme skete for 50 år siden ude på landet dengang, der var bal på kroen. Så kom karlene fra gåren og så blev der også delt ud med næverne. Dengang var folk ikke så sarte og ømskindede.

Nu er det ikke en kro og masser af øl og snaps, men et supermarked, men du elsker vel multikulturen, så din reaktion er forventelig.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Marts 06, 2019, 11:02:13 pm »

Nu er det ikke en kro og masser af øl og snaps, men et supermarked, men du elsker vel multikulturen, så din reaktion er forventelig.

Men hvad siger du til, at Stram Kurs er på røven? Hvorfor ikke bare opgive alt der der pjat, når alle de der projekter alligevel ender i fiasko. Vil du seriøst spilde dit liv med at sidde og brokke dig konstant. På alle punkter udover dit muslim, jøde og negerbrok virker du som en fornuftig fyr, der har en masse at bidrage med rent socialt, men det er sgu ikke til at holde alt det ynk og brok ud.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #24 Dato: Marts 06, 2019, 11:53:27 pm »
Join the dark side! Bøvs!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Marts 07, 2019, 07:42:53 am »

Her udstilles venligboernes/venstrefløjens hykleri for fuld udblæsning.

De vil så gerne spille hellige og gode, - men på andres bekostning og for andres regning.

De vil alle tage mod indvandrere, - indtil Ali dukker op

Samnytt TV - Vem vill egentligen ta emot en invandrare? [eng subs!]

Vi ville selvfølgelig have udspurgt Ali lidt om hans syn på demokrati, menneskerettigheder, ytringsfrihed, ligestilling m.v. og om han gik ind for demokrati eller sharia, og om han sammen med os vil være med til at forsvare og udbrede oplysningstidens værdier eller det modsatte - men det er der sjovt nok ingen af dem der gør.

DET og intet andet ville være afgørende for om vi ville tage mod og hjælpe Ali eller ej.

« Senest Redigeret: Marts 07, 2019, 08:08:50 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.8%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Marts 07, 2019, 08:45:46 am »

Hvor ved du fra at de adspurgte er venligboere/venstreorienterede? For mig lyder det lige så vel borgerligt.

Citér
De vil så gerne spille hellige og gode, - men på andres bekostning og for andres regning.

Fordi de mener at det er en fælles opgave at tage imod flygtninge. Sådan er det med alt. Undervisningssektoren. Sundhedsvæsenet. Justitsvæsenet.

Og forsvaret. Tænk hvis vi benyttede Phils tankegang på forsvaret. Så skulle det være op til den enkelte ulønnet at yde til forsvaret og anskaffe sig sit eget skyts til Sveriges forsvar.

Og et par stykker skulle flikke et JAS-fly sammen i garagen.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Marts 07, 2019, 09:09:03 am »

Hvor ved du fra at de adspurgte er venligboere/venstreorienterede? For mig lyder det lige så vel borgerligt.

Citér

Fordi de mener at det er en fælles opgave at tage imod flygtninge. Sådan er det med alt. Undervisningssektoren. Sundhedsvæsenet. Justitsvæsenet.

Og forsvaret. Tænk hvis vi benyttede Phils tankegang på forsvaret. Så skulle det være op til den enkelte ulønnet at yde til forsvaret og anskaffe sig sit eget skyts til Sveriges forsvar.

Og et par stykker skulle flikke et JAS-fly sammen i garagen.

Du glemte helt at forholde dig til spørgsmålet om demokrati og frihed under filmen.

Det gik udmærket for demokratierne med at bekæmpe de forrige der ville afskaffe demokrati og frihed, - og det var vist heller ikke med hjemmeflikkede fly de forsvarede og døde for det demokrati, ytringsfrihed, frihed til uddannelse og til at rejse og de andre vestlige værdier vi har i dag. Det er så vidt jeg ved også til forsvar af netop disse værdier vi over hovedet har et forsvar ?

Værdier som bl.a. kommunisme, nazisme og islamisme har det svært med og altid prøver at afskaffe alle steder de får magt til det.

Det er absolut ikke en "fælles" opgave at tage mod, hjælpe eller tvinge andre til at danne "fællesskab" med nogen som helst der vil afskaffe demokrati og frihed, - flygtninge eller ej, - Tværtimod.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.8%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 07, 2019, 09:48:53 am »
Du glemte helt at forholde dig til spørgsmålet om demokrati og frihed under filmen.

Ja, for jeg har ingen mulighed for at vide hvad folk tænker. En muslim der spørges, vil selvfølgelig til enhver tid sige, at han går ind for bemeldte.

Men du ved: "Die Gedanken sind frei".

https://youtu.be/3h6ZZ28QtX4

"Ich denke was Ich will"

Citér
Det er absolut ikke en "fælles" opgave at tage mod, hjælpe eller tvinge andre til at danne "fællesskab" med nogen som helst der vil afskaffe demokrati og frihed, - flygtninge eller ej, - Tværtimod.

Sådan er der så meget man kan mene ikke er en fælles opgave. Der er frit slag. "Die Gedanken sind frei."

Jeg synes f eks ikke jeg skal være påtvunget at financiere veje over mine skatter, når jeg bare har brug for en syggelsti?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Marts 07, 2019, 10:04:36 am »

Jeg synes f eks ikke jeg skal være påtvunget at financiere veje over mine skatter, når jeg bare har brug for en syggelsti?

Du skrev du havde været buschauffør - ville du så køre bussen rundt på syggelstierne ?