Forfatter Emne: Så klappede fælden! Flugten er forbi!?  (Læst 655 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Kan debatten blive mere kunstig?
« Svar #30 Dato: November 27, 2018, 04:43:31 pm »
Kan det blive mere kunstigt end at debattere med en troll, som gentager det samme i en uendelighed, som ikke er nyt for nogen.
Nej, jeg er også forlængst blevet træt af dit evindelige trolleri. Vi bliver aldrig enige. For du vil have Danmark omdannet til et racistisk hadefuldt samfund og provokere til krig, mens jeg i stedet bare vil have harmoni og fred. Du fortryder det nok på et tidspunkt, selvom det desværre nok ligger nogle år ude i fremtiden!

Muslimer og jøder, hvor begge religioner stammer fra samme folkefærd, har bare så meget knald i låget, fordi de er tættere på gud end vi andre. Hvorherrepålokum
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
Sv: Er du så ikke længere muslim og kommunist?
« Svar #31 Dato: November 27, 2018, 06:11:14 pm »
Du er altså blevet Jehovas Vidne (der er de eneste som tror på, at jorden vil blive fredelig og harmonisk).
Nej jeg tror ikke på, at der er en Gud, der beskytter mig, ligesom du tror, at du er beskyttet af, så du bare kan lægge op til krig mod en hvilken som helst overmagt. For jeg er ikke religiøs.

Jorden vil ikke blive fredelig og harmonisk. Men derfor behøver vi jo ikke nødvendigvis at stræbe efter, at det hele skal bryde sammen hurtigst muligt. Jeg foretrækker i stedet at gøre mit til, at tredie verdenskrig og andre krige udskydes længst muligt, da jeg hverken ønsker at begå selvmord eller se mine børn blive dræbt i racistiske optøjer. Men det er du jo så desværre ikke enig i.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hvad skal jeg gøre for at komme til at bestemme over krig og fred?
« Svar #32 Dato: November 27, 2018, 08:02:20 pm »
Jorden vil ikke blive fredelig og harmonisk. Men derfor behøver vi jo ikke nødvendigvis at stræbe efter, at det hele skal bryde sammen hurtigst muligt. Jeg foretrækker i stedet at gøre mit til, at tredie verdenskrig og andre krige udskydes længst muligt, da jeg hverken ønsker at begå selvmord eller se mine børn blive dræbt i racistiske optøjer. Men det er du jo så desværre ikke enig i.

Jeg ved bare ikke, hvordan jeg kan styre verden.

« Senest Redigeret: November 27, 2018, 08:16:08 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
Sv: Så klappede fælden! Flugten er forbi!?
« Svar #33 Dato: November 27, 2018, 10:45:04 pm »
forsvareren

Citér
Jorden vil ikke blive fredelig og harmonisk. Men derfor behøver vi jo ikke nødvendigvis at stræbe efter, at det hele skal bryde sammen hurtigst muligt.

Kan du så ikke stoppe de muslmske forbryderbander, her i vores lille land, inden det bryder sammen i vold og kriminalitet ?
Ingen kan vide sig sikre, selv små børn, bliver overfaldet, af de bander !!
Forældre kan ikke sende deres børn i skole, uden risiko. Lærerne bliver også angrebet - hvad er det for en opdragelse - de muslimske forældre, giver deres børn ?

Slet ingen... måske...  :connie_22: :connie_nutzo:

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
Sv: Hvad skal jeg gøre for at komme til at bestemme over krig og fred?
« Svar #34 Dato: November 28, 2018, 10:11:41 am »

Problemet er jo, at du forsøger alligevel. Ligesom Anders Samuelsen, der forsøgte at gøre sig vigtig ved at lukke Danmark ned og beskylde Iran for at have udset lillebitte Danmark, der i Europa ligger længst væk fra Iran, som Irans hovedfjende i verden. Danske medier hoppede da også på hans historie. Men udlandet er skeptisk og tror ikke på ham. Så de har kun omtalt sagen med skepsis og et skuldertræk, selvom ideen jo tydeligvis var at imponere Trump, der fører handelskrig mod netop Iran for at beskytte Israel. (Tyskland forsøger i stedet at indgå aftaler med andre lande og også Putin for at omgå Trump’s blokade af Iran, fordi store tyske firmaer faktisk har filialer i Iran.)

Danmark er et lille land, og vi bør derfor efter min opfattelse ikke gå enegang og udfordre hele den muslimske verden til krig uden at have hverken USA eller EU på vores side. For det kommer der nu næppe noget godt ud af.

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: November 28, 2018, 10:18:45 am »
forsvareren

Citér
Jorden vil ikke blive fredelig og harmonisk. Men derfor behøver vi jo ikke nødvendigvis at stræbe efter, at det hele skal bryde sammen hurtigst muligt.

Kan du så ikke stoppe de muslmske forbryderbander, her i vores lille land, inden det bryder sammen i vold og kriminalitet ?
Ingen kan vide sig sikre, selv små børn, bliver overfaldet, af de bander !!
Forældre kan ikke sende deres børn i skole, uden risiko. Lærerne bliver også angrebet - hvad er det for en opdragelse - de muslimske forældre, giver deres børn ?

Slet ingen... måske...  :connie_22: :connie_nutzo:
Problemet er, at vi kræver, at indvandrerne skal være perfekte og ikke må skeje ud ligesom danskerne. Derfor omtaler vi det stortset ikke, når danskerne pjækker fra skole eller studier, eller når de begår kriminalitet. For det er jo bare danskere. Men når indvandrerne gør det samme, så bliver vi edderspændt rasende og beskylder dem for alt muligt. F. eks. at det er den muslimske religion, der er noget i vejen med, selvom det nok kun er et mindretal af dem (og især ikke de kriminelle), der overhovedet interesserer sig for islam. Nazisterne gjorde det samme over for jøderne, og påstod, at deres forbrydelser skyldtes, at de var amoralske mordere, der endog slog selv Guds søn ihjel via korsfæstelse.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
- og så virkeligheden
« Svar #36 Dato: November 28, 2018, 10:43:18 am »
Problemet er, at vi kræver, at indvandrerne skal være perfekte og ikke må skeje ud ligesom danskerne. Derfor omtaler vi det stortset ikke, når danskerne pjækker fra skole eller studier, eller når de begår kriminalitet. For det er jo bare danskere. Men når indvandrerne gør det samme, så bliver vi edderspændt rasende og beskylder dem for alt muligt. F. eks. at det er den muslimske religion, der er noget i vejen med, selvom det nok kun er et mindretal af dem (og især ikke de kriminelle), der overhovedet interesserer sig for islam. Nazisterne gjorde det samme over for jøderne, og påstod, at deres forbrydelser skyldtes, at de var amoralske mordere, der endog slog selv Guds søn ihjel via korsfæstelse.

Hvis der fordeles på forskellige typer af lovovertrædelser viser det sig, at indekset for mandlige efterkommere fra ikke-vestlige lande er højest for straffelovsovertrædelser – og herunder særligt for voldsforbrydelser, hvor det er mere end tre gange så højt som for gennemsnittet af alle mænd.

Men det er også for denne type lovovertrædelser, at der sker den største reduktion i indekset når der korrigeres for familiens uddannelse og indkomst. Når disse faktorer inddrages falder indekset til omkring 200. Dvs. at indeksene falder fra at være tre gange så høje til at være to gange så høje.

https://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/GetPubFile.aspx?id=29445&sid=indv2018

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Hvad skal jeg gøre for at komme til at bestemme over krig og fred?
« Svar #37 Dato: November 28, 2018, 10:57:56 am »

Danmark er et lille land, og vi bør derfor efter min opfattelse ikke gå enegang og udfordre hele den muslimske verden til krig uden at have hverken USA eller EU på vores side. For det kommer der nu næppe noget godt ud af.
Forsvareren for muslimer skal meldes til myndighederne, for internet trusler.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
Sv: - og så virkeligheden
« Svar #38 Dato: November 28, 2018, 11:08:37 am »
Hvis der fordeles på forskellige typer af lovovertrædelser viser det sig, at indekset for mandlige efterkommere fra ikke-vestlige lande er højest for straffelovsovertrædelser – og herunder særligt for voldsforbrydelser, hvor det er mere end tre gange så højt som for gennemsnittet af alle mænd.

Men det er også for denne type lovovertrædelser, at der sker den største reduktion i indekset når der korrigeres for familiens uddannelse og indkomst. Når disse faktorer inddrages falder indekset til omkring 200. Dvs. at indeksene falder fra at være tre gange så høje til at være to gange så høje.

https://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/GetPubFile.aspx?id=29445&sid=indv2018
Alt andet ville også være overraskende. For der gælder jo generelt, at arbejdsløse, rodløse og mennesker, der bliver diskrimineret, har flere psykiske problemer, højere kriminalitet og er mere voldelige end andre. Du ville se nøjagtigt de samme tendenser for os danskere, hvis vi var blevet tvunget til at flygte til et andet land, hvor vi så fik de samme problemer.

Ja, det er et stort problem, at mange af indvandrerne er flygtninge, der har svært ved at falde til i Danmark, hvor de føler sig diskriminerede efter, at de har mistet alt, hvad de ejede (og ofte også nære familiemedlemmer), i de lande, som de kom fra. Heldigvis læger tiden alle sår. Men bare ikke, hvis de bliver ved med at føle sig diskriminerede og uaccepterede. For så organiserer de sig jo sikkert bare i bevæbnede bander, der nægter at samarbejde med myndighederne, i stedet for. Dette fænomen er set i utallige lande og også blandt især de sorte i USA. USA har derfor forsøgt at skifte kurs og stoppe diskrimineringen af de sorte. Men perfekt fungerer det jo langt fra endnu.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: - og så virkeligheden
« Svar #39 Dato: November 28, 2018, 11:22:10 am »

Alt andet ville også være overraskende. For der gælder jo generelt, at arbejdsløse, rodløse og mennesker, der bliver diskrimineret, har flere psykiske problemer, højere kriminalitet og er mere voldelige end andre. Du ville se nøjagtigt de samme tendenser for os danskere, hvis vi var blevet tvunget til at flygte til et andet land, hvor vi så fik de samme problemer.

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: November 28, 2018, 12:22:06 pm »
Ja, du keder dig, fordi du jo hellere vil have ildkampe med bevæbnede indvandrerbander i gaderne ligesom i USA. Sådanne kampe har også kostet danske liv helt ovre i USA. For i 1972 blev den danske skuespiller og instruktør Carl Ottosen (især kendt som “kanibalen” i Soldaterkammerater filmene) dræbt derovre i et drive-by skyderi mod en korrupt bager. Idag har dette eskaleret til bl. a. også at omfatte skoleskyderier. Ja, du synes, at det da er meget sjovere at diskriminere dem og få dem til at føle sig uaccepterede. Men desværre koster det menneskeliv også blandt den helt almindelige befolkning!

DF bruger demagogi om at sende dem “tilbage” i deres propaganda. Men de fleste af dem er danske statsborgere og måske endog født her i landet. Så de kan ikke sendes nogen som helst steder hen selv, hvis de bliver kriminelle. Kun det lille mindretal, der endnu kun er her på prøve, kunne vi teoretisk komme af med, hvilket jo ikke ville hjælpe meget.

Så hvad ville der mon ske, hvis DF og Nye Borgerlige kunne danne en flertalsregering? Det tror jeg godt, at jeg ved. For da de ikke lovligt ville kunne smide alle indvandrerne ud af Danmark, måtte de jo bruge ulovlige metoder for at opfylde deres valgløfter. Det mest effektive ville være at diskriminere indvandrerne og deres efterkommere ved at indføre racistiske love, der forbød dem at arbejde, i håb om, at de så ville flygte til et andet land. Men dels ville andre lande vægre sig mod at tage imod dem, og i stedet smide Danmark ud af de fleste internationale organisationer. Og dels ville selv en sådan regering næppe kunne få alle til at rejse frivilligt. For de kunne jo bare ernære sig via kriminalitet i stedet for. Jo, fængslerne kunne blive fyldt. Men det ville være dyrt og ødelægge Danmarks økonomi endnu mere!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: November 28, 2018, 01:26:39 pm »
Så hvad ville der mon ske, hvis DF og Nye Borgerlige kunne danne en flertalsregering? Det tror jeg godt, at jeg ved.

Det ved jeg også. Danmark ville komme til at ligne Berlin i sommeren 1945.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: November 28, 2018, 01:33:53 pm »
Så hvad ville der mon ske, hvis DF og Nye Borgerlige kunne danne en flertalsregering? Det tror jeg godt, at jeg ved.

Tror du de ville erklære krig mod Sverige eller Tyskland for at skaffe lebensraum?

Offline Forsvareren

• Senior medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: November 28, 2018, 01:37:59 pm »

Den forstod jeg ikke helt? For Berlin var jo dengang en totalt udbombet by i ruiner. Men der ville jo trods alt stadig næppe være nogen, der ville smide bomber over Danmark!

I stedet forestiller jeg mig, at følgende gradvist ville ske:
1. Alle med indvandrerbaggrund ville få frataget de fleste rettigheder, ligesom jøderne gradvist fik i 1930’erne.
2. Firmaer ville lukke deres danske afdelinger eller flytte væk fra Danmark.
3. Danmark ville gradvist blive ekskluderet fra det internationale arbejde.
4. Pensionsalderen ville blive sat voldsomt op og folkepensionen stortset afskaffet for at skabe ekstra arbejdskraft på arbejdsmarkedet til at erstatte indvandrerne.
5. Danmarks økonomi ville styrtdykke.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: November 28, 2018, 02:24:10 pm »

Muligvis, for muslimerne ville blive smidt ud på røv og albuer og islam forbudt, - og for min skyld må det også gerne gælde enhver ideologi der ville afskaffe demokrati og frihed i stedet for at styrke det.

- og når de alligevel bliver smidt ud kan de jo ligeså godt smadre så meget som muligt på vejen ud, det vil nok være en naturlig reaktion. Men det kan bygges op igen

Men det vil være rigtig godt for Danmark, danskerne og især deres børn og børnebørn.

Et land kan bygges op igen på nogle få år, - det vil være noget vanskeligere og kan tage hundredvis af år at genskabe demokrati og ytringsfrihed hvis det først er gået tabt.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.