Forfatter Emne: Nørrebro  (Læst 1069 gange)

Anklageren

• Gæst
Endnu en af dine mange røverhistorier om 299 fætre og brødre
« Svar #15 Dato: November 05, 2018, 05:35:52 pm »
Du har gyst over de 300 fætre gennem et utal af kommentarer  :big_grin: - og derfor nævnte jeg dem her

Carlo:

Har muslimerne ikke allesammen 300 fætre? Måske kun 150?

Så vidt jeg kan huske, har vi aldrig fået en virkelig historie om alle de danskere, som skulle være blevet blevet slået ihjel af de mange brødre og fætre, som du altid fabler om.

Mon der har været nogen i den virkelige verden?

Her er vi tilbage ved, at muslimske kvinder i Danmark ikke længere føder mange børn, og så har de ikke flere fætre, end du har.

Kvinder med dansk oprindelse fik i 2015 i gennemsnit 1,74 børn, mens ikke-vestlige indvandrere fik 1,95.

Det er altså en lille smule højere.

Den største gruppe blandt danske muslimer er tyrkerne, hvor en kvinde i snit får 2,0 børn. En tyrk har måske 1 fætter mere end dig.

Skal jeg vise hvor mange fætre de fødselstal giver i et regneark - eller bliver det for svært

:tatice_03:

Hvis man hele sit liv er blevet macho påduttet, at man skal være den stærke og forsvare familiens ære, går man op i hvem der er stærkest og bedst til at slås.
Det er denne macho stil, der gør at vores venligboer slet ikke kan følge med i den muslimske aggressivitet, overfor andre religioner.
Vi er ikke opdraget til vold imod andre befolkningsslag

Det er nemlig fuldstændigt rigtigt. Anklageren tror jeg, har lidt fascist i sig, fordi han bestandigt hylder den stærkes, og mest volds- disponeredes og -beredtes. ret. Som i Tyskland med SA i 30'erne. Der stod et mindretal af SA-ere også overfor et flertal af fredeligt indstillede tyskere og sagde "Haha, kom så og tæv os! Men I tør jo ikke". Fuld Anklagerlogik.

Og så er Anklageren hylende dobbeltmoralsk. For omkring Israel smager muslimerne deres egen voldsmedicin. Der slipper de bare mindre godt fra det.

Sådan noget her får mig rigtigt til at grine. Muhamedanere på panisk flugt fra israelske sikkerhedsstyrker. Ikke noget med at rende frir runt og rage kvinder i skridtet der.

Og hvis de så klager over at de tørster får de lige et skvæt renset kloakvand.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Nørrebro
« Svar #16 Dato: November 05, 2018, 05:51:11 pm »
Danskerne kunne sagtens gøre noget ved LTF fordi de er i overtal, men når det kommer til stykket, så tør de ikke.

Tør ikke? Er du nu også lidt småfascistisk til hænger af den stærkes ret, ligesom Anklageren?

Du vil måske vende den anden kind til? Er du blevet kristen og følger Jesu ord?

Meget apropos, når vi taler om fætre, så havde min far en, som engang til bal i Jylland fik lidt slag. Han ville ikke ud med, hvem det var. For han tog sagen i egen hånd og til sidste kunne de hverken gå eller stå. Sådan har det altid været. Kender du fiskerne i Gilleje for 20 år siden. De kunne også dele håndmadder ud. Sådan har der været historier over det meste af landet. Men i dag er folk bange bare de ser en, der ser lidt mørk ud og taler lidt højere. Se på lyjse. Hun er sikkert afhængig af nervepiller og de stærke fra kiosken for at komme igennem hverdagen.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Din statistik kan du tørre dig i røven med anklager
« Svar #17 Dato: November 05, 2018, 05:56:39 pm »
Vi andre i Danmark oplever muslimer anderledes. Du kommer altid med den samme retoriske statistik, om børnefødsler og at vi er mange flere end dem.
Det er jo ikke det vi taler om; men muslimers måde at takle problemer på og det foregår med trusler + mange fætre og kusiner.

Vi danskere har ikke det sammenhold som muslimerne har og vi ved alle at muslimer er tøsedrenge, ellers blev de ikke nødt til at holde sådan sammen, i et fremmed land.

Over hele kloden, er der problemer med muslimer!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 05, 2018, 05:59:04 pm »
Danskerne kunne sagtens gøre noget ved LTF fordi de er i overtal, men når det kommer til stykket, så tør de ikke.

Tør ikke? Er du nu også lidt småfascistisk til hænger af den stærkes ret, ligesom Anklageren?

Meget apropos, når vi taler om fætre, så havde min far en, som engang til bal i Jylland fik lidt slag. Han ville ikke ud med, hvem det var. For han tog sagen i egen hånd og til sidste kunne de hverken gå eller stå. Sådan har det altid været. Kender du fiskerne i Gilleje for 20 år siden. De kunne også dele håndmadder ud. Sådan har der været historier over det meste af landet. Men i dag er folk bange bare de ser en, der ser lidt mørk ud og taler lidt højere. Se på lyjse. Hun er sikkert afhængig af nervepiller og de stærke fra kiosken for at komme igennem hverdagen.

Du latterliggør alt der ikke er muslimsk og dem du nemt kan gøre grin med, meget muslimsk tankegang du har.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 05, 2018, 06:09:15 pm »

Du latterliggør alt der ikke er muslimsk og dem du nemt kan gøre grin med, meget muslimsk tankegang du har.

Det er humor og ironi. Det er så dansk som det kan være. Hvorfor forstår du ikke dansk kultur?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 05, 2018, 06:17:25 pm »

Det er humor og ironi. Det er så dansk som det kan være. Hvorfor forstår du ikke dansk kultur?

Gider ikke din muslimske rygrads retorik, kom igen når du vil debattere  :yes:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 05, 2018, 06:59:37 pm »

Nej, han er ikke muslimsk, for hvis han var muslimsk, ville han være mere beskæftiget med at køre rundt med fætrene i en BMW, og se om de kan finde en pige med luder-make-up, og tage med hen i solariet, og i flok ............. du ved.
Du får ret og jeg får fred!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 05, 2018, 07:14:20 pm »

Nej, han er ikke muslimsk, for hvis han var muslimsk, ville han være mere beskæftiget med at køre rundt med fætrene i en BMW, og se om de kan finde en pige med luder-make-up, og tage med hen i solariet, og i flok ............. du ved.

Altså Carlo, der er sgu da også et par enkelte muslimer, der kan debattere på debatforummer. Du kan se eks. homofaber kører da ikke rundt i en dyr BMW. han er bare en muslim  :ROFL:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 05, 2018, 07:16:01 pm »

I Carlo-samfundet ville jeg køre rundt med mine fætre i en Trabant, som vi har ventet 15 år på at få. Og alu-fælgene ville vi skulle bestille på det lokale stålværk. Og alle damerne vil hedde noget med Katinka og ligne skovhuggere.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 06, 2018, 01:16:30 pm »
Meget apropos, når vi taler om fætre, så havde min far en, som engang til bal i Jylland fik lidt slag. Han ville ikke ud med, hvem det var. For han tog sagen i egen hånd og til sidste kunne de hverken gå eller stå. Sådan har det altid været. Kender du fiskerne i Gilleje for 20 år siden. De kunne også dele håndmadder ud. Sådan har der været historier over det meste af landet.

Jeg er lidt i den alder og af den kultur, faktisk med de bondeballer. Men dengang anså jeg det lidt for tilbagestående og kørte på min knallert til købstaden for at høre pigtrådsmusik. Der kom de bondekarle ikke for de hadede alt det langhårede. Bandet kunne kun tre numre, men OK, det var nyt og anderledes.

Bandet ved bondeballerne kunne hele fem numre.

Men mine onkler fortæller om lidt længere tilbage hvor de slog hinanden ned med hegnspæle og stak hinanden med med skruetrækkere.

Men det kan ikke sammenlignes med muslimerne i dag. Muslimerne i dag, kan bedre sammenlignes med SA i Tyskland i starten af 30'erne. SA var ganske vist ganske få, men da de altid opererede i flok, havde sammenhold og havde højt voldsberedskab, kunne de terrorisere den tyske befolkning.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Du er overdreven følelsesladet
« Svar #25 Dato: November 06, 2018, 01:53:17 pm »
Vi andre i Danmark oplever muslimer anderledes. Du kommer altid med den samme retoriske statistik, om børnefødsler og at vi er mange flere end dem.
Det er jo ikke det vi taler om; men muslimers måde at takle problemer på og det foregår med trusler + mange fætre og kusiner.

Vi danskere har ikke det sammenhold som muslimerne har og vi ved alle at muslimer er tøsedrenge, ellers blev de ikke nødt til at holde sådan sammen, i et fremmed land.

Over hele kloden, er der problemer med muslimer!!

Det er æbler og pærer.

Jeg skriver om, hvor mange der er, når det bliver nævnt, at "de" overtaget det hele. Det gør de ikke.

Det har ikke noget at gøre med, at muslimer oftere er voldelige. Jeg påstår aldrig andet, og jeg modsiger det heller ikke. At jeg bruger statistik i den forbindelse skyldes bare, at jeg tænker logisk - og ikke lader mig styre af overdrevne følelser. Derfor baserer jeg mine holdninger på fakta.