Forfatter Emne: 'Berigelsen' på Nørrebro: De gramser i skridtet ...  (Læst 4643 gange)

Anklageren

• Gæst
Det er da dig, der vil bestemme
« Svar #15 Dato: November 03, 2018, 03:56:33 pm »
Det legitimerer da ikke den aggressive afsporing fra dig. Du skal da heller ikke bestemme hvad jeg skal på DD.

Der står i Berlingske ->Tyveri af og hærværk på cykler, hærværk på belysning, graffiti, narkosalg, gaderæs, afbrænding af skraldespande og containere, trusler og overfald.

Jeg tvivler ikke på, at der er hærværk og cykelstyverier på Nørrebro, og at en kvinde er blevet gramset i skridtet - men her på debatten er der jo nogen, der bor på Nørrebro, som godt kan lide at bo der - men det må de ikke kunne lide for jer, som kun kender forholdene fra avisen.

- og for at det ikke skal være løgn, så skal man lytte til, at det er en afsporing at pege på det - af nogen utålelige fanatikere - som vil diktere - hvad man kan få lov til at mene og skrive.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Det er da dig, der vil bestemme
« Svar #16 Dato: November 03, 2018, 04:34:16 pm »
Det legitimerer da ikke den aggressive afsporing fra dig. Du skal da heller ikke bestemme hvad jeg skal på DD.

Der står i Berlingske ->Tyveri af og hærværk på cykler, hærværk på belysning, graffiti, narkosalg, gaderæs, afbrænding af skraldespande og containere, trusler og overfald.

Jeg tvivler ikke på, at der er hærværk og cykelstyverier på Nørrebro, og at en kvinde er blevet gramset i skridtet - men her på debatten er der jo nogen, der bor på Nørrebro, som godt kan lide at bo der - men det må de ikke kunne lide for jer, som kun kender forholdene fra avisen.

- og for at det ikke skal være løgn, så skal man lytte til, at det er en afsporing at pege på det - af nogen utålelige fanatikere - som vil diktere - hvad man kan få lov til at mene og skrive.

Sikke dog en gang baljepis, du kommer med og afsporede trådstarter, gjorde du.  :yes:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Syge fanatiker
« Svar #17 Dato: November 03, 2018, 04:41:22 pm »
Du har afsporet tråden, med dine latterlige beskyldninger - for det du har skrevet, handler ikke om Nørrebro.

Mon ikke de fleste godt kan se, at dem der bor på Nørrebro, kender forholdene bedre end dig.

Sikke dog en gang baljepis, du kommer med og afsporede trådstarter, gjorde du.  :yes:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Syge fanatiker
« Svar #18 Dato: November 03, 2018, 04:52:19 pm »
Du har afsporet tråden, med dine latterlige beskyldninger - for det du har skrevet, handler ikke om Nørrebro Andre må ikke lyve; men du må godt?

Syntes kun det er Kirsten Elisabeth, der er objektiv her på DD omkring Nørrebro

Du har afsporet tråden, med dine latterlige beskyldninger - for det du har skrevet, handler ikke om Nørrebro.

Mon ikke de fleste godt kan se, at dem der bor på Nørrebro, kender forholdene bedre end dig.

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Citat
« Svar #19 Dato: November 03, 2018, 04:53:48 pm »
Jeg bor på Nørrebro, og har ikke problemer med at færdes her. Jeg har lys hud og vestligt tøj på.
Jeg skriver det her fra Biblioteket på Blågårds Plads, og til ære for debatten her er jeg lige gået
helt tæt forbi en gruppe unge indvandrerfyre, og det skete der ikke noget ved.

Håber, du forstår, hvad jeg mener.

Mange hilsener kirstenelisabeth

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1843.msg19171#msg19171

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Citat
« Svar #20 Dato: November 03, 2018, 04:59:17 pm »
Jeg bor på Nørrebro, og har ikke problemer med at færdes her. Jeg har lys hud og vestligt tøj på.
Jeg skriver det her fra Biblioteket på Blågårds Plads, og til ære for debatten her er jeg lige gået

Og det var så lige i 2015, den beskrivelse KE kom med

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
    • Vis profil
Sv: 'Berigelsen' på Nørrebro: De gramser i skridtet ...
« Svar #21 Dato: November 03, 2018, 05:04:43 pm »
Ja det er en ond verden Berlingske lever i og det ser jo ud til, at det passer hvad Rudi skriver. Så hvorfor den perfide afsporing af tråden?
https://www.berlingske.dk/samfund/gade-paa-noerrebro-plaget-af-unges-haervaerk-og-trusler-de-rager-fremmede

Der er nogle mennesker, der bruger debatten til at poste artikler om, hvor slemt det er på Nørrebro. De har ikke selv kontakt eller været på Nørrebro. De copy-paster bare. Hvorfor må vi, der kender Nørrebro bedre end dem, der kun kender Nørrebro via DKA og Newspeek, ikke give vores oplelvelse til kende - bare fordi den ikke stemmer overens med deres skræmmebilleder?

Rudi er jo ikke interesseret i selv at rejse fra gården i Vestjylland til Nørrebro og se tingene med sine egne øjne.

Anklageren

• Gæst
Er 2015 nu blevet til Danmarks oldtid
« Svar #22 Dato: November 03, 2018, 05:07:09 pm »

Hun har tit skrevet noget - men man har kun lov til at have det af helvede til på Nørrebro, af en selvbestaltet mafia her på debatten.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Er 2015 nu blevet til Danmarks oldtid
« Svar #23 Dato: November 03, 2018, 05:36:28 pm »

Hun har tit skrevet noget - men man har kun lov til at have det af helvede til på Nørrebro, af en selvbestaltet mafia her på debatten.

Detvardasatans som det fyger med selvbestaltede gloser fra dig i dag  :yes:

Anklageren

• Gæst
Det er nødvendigt at gøre noget
« Svar #24 Dato: November 03, 2018, 05:59:43 pm »

DerRudi rakker nogen ned i de fleste af sine oplæg, og det må man så ikke kommentere.

Så kan det være nødvendigt at markere sig lidt  :yes:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det er nødvendigt at gøre noget
« Svar #25 Dato: November 03, 2018, 07:46:08 pm »

DerRudi rakker nogen ned i de fleste af sine oplæg, og det må man så ikke kommentere.

Så kan det være nødvendigt at markere sig lidt  :yes:

Det skriver jeg ikke, har udtalt at DerRudi ikke har haft nogle venner, siden Hitler døde; men det er en anden sag. Synes du har en fin stil som debattør, men lægger også mærke til, at du savner Antirød og Rudi engang imellem.

Anklageren

• Gæst
Debatten er indspist
« Svar #26 Dato: November 03, 2018, 08:23:48 pm »
Det skriver jeg ikke, har udtalt at DerRudi ikke har haft nogle venner, siden Hitler døde; men det er en anden sag. Synes du har en fin stil som debattør, men lægger også mærke til, at du savner Antirød og Rudi engang imellem.

I det sociale boligbyggeri på det ydre Nørrebro er der nogen bander, og dem ved de fleste, er et stort problem.

Men - DerRudi har tit skrevet om Nørrebro, så jeg kender hans dagsorden (som går langt ud over det), og jeg hæftede mig ved de sidste sætninger...

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: November 04, 2018, 09:35:23 am »
Min mening om emnet er for øvrigt, at det er spild af tid at svare på, fordi det ikke er sådan, virkeligheden ser ud på Nørrebro, og jeg kommer der næsten dagligt og kender flere, der bor der.
Jeg behøver ikke læse dine "nyheder".

Det ville også undre mig, at du bliver taget i skridtet af muslimske piger/kvinder med tørklæde.  :ROFL:
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #28 Dato: November 04, 2018, 10:38:00 am »
Endnu et punkt, hvor mænd og kvinder ikke har ligestilling. Hvorfor bliver vi mænd aldrig overgramset af unge piger med tørklæde. Hvorfor er det kun drengene, der gør sådan noget?

Det er nok derfor, at det især er kvinder, der godt kan lide muslimer, fordi de - men det vil de jo ikke indrømme - inderst inde nyder opmærksomheden fra muhammz.

Petra f.eks.

I øvrigt tænker jeg lidt, hvordan reaktionen ville være, hvis det rent faktisk var danske mænd, der blev overbegræmset af unge muslimske piger?!

Jeg tror hurtigt, at feministerne ville få den vendt om til, at det nok var mændenes egen skyld og at de er nogle liderlige små-pædofile bukke, der nyder opmærksomheden fra de unge piger. Og de kan jo sikkert selv lide det - de liderlige mandfolke-svin!

Mens kvinder altid pr. definition betragtes som ofre, uanset hvad. Selv når en 40 årig kvinde rages på af en 13 årig dreng, så er det stadig hende der er ofret. Hvis en 13 årig pige ragede på en 40 årig mand, ville den da helt sikkert blive vendt til, at manden nok var pædofil og at han sikkert nød det - det klamme svin!

:yes:
« Senest Redigeret: November 04, 2018, 10:43:46 am af Reptil Formskifter »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 04, 2018, 10:43:33 am »
Vi gider ikke høre på dine beskidte fantasier om behårede ararbermænd, der kærtegner dit forplantningsorgan, Rudi.

"Vi gider ikke" - nå er du i flertal - hvor mange er du så ?