Forfatter Emne: 'Berigelsen' på Nørrebro: De gramser i skridtet ...  (Læst 6072 gange)

Anklageren

• Gæst
Stop nu den personfnidder
« Svar #135 Dato: November 07, 2018, 02:30:56 pm »
Det er værdiløst.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Stop nu den personfnidder
« Svar #136 Dato: November 07, 2018, 02:35:40 pm »
Det er værdiløst.

Hvorfor er du så herinde på DD Trollerik? husk nu, det er jo bare godmodig drilleri, som andre udtaler. Og god kammeratlig BØVS til dig.
« Senest Redigeret: November 07, 2018, 02:38:15 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Enhver sin fornøjelse
« Svar #137 Dato: November 07, 2018, 03:19:21 pm »
Det er værdiløst.

Hvorfor er du så herinde på DD Trollerik? husk nu, det er jo bare godmodig drilleri, som andre udtaler. Og god kammeratlig BØVS til dig.

Vi kender selvfølgelig mobning i skolerne, for de der mobber på Internettet lærer deres børn at mobbe.

Nogen børn bliver meget tit mobbet - og mobning kan ødelægge miljøet for alle børn, så ingen har lyst til at gå i skole - og mobning kan forhindre, at børnene lærer ret meget.

- men kald du det bare godmodig drilleri, hvis du har behov for den undskyldning.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Enhver sin fornøjelse
« Svar #138 Dato: November 07, 2018, 05:01:55 pm »
Det er værdiløst.

Vi kender selvfølgelig mobning i skolerne, for de der mobber på Internettet lærer deres børn at mobbe.

Nogen børn bliver meget tit mobbet - og mobning kan ødelægge miljøet for alle børn, så ingen har lyst til at gå i skole - og mobning kan forhindre, at børnene lærer ret meget.

- men kald du det bare godmodig drilleri, hvis du har behov for den undskyldning.

Så laver vi lige en god gang troll skolelærer pegefingermoræle og svarer selvfølgelig helt hen i vejret. Skål og bøvs med dig, gamle spritter
Husk nu, det er jo bare godmodig drilleri og vi holder det imellem venner, gamle provo.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #139 Dato: November 07, 2018, 05:06:22 pm »
Så laver vi lige en god gang troll skolelærer pegefingermoræle og svarer selvfølgelig helt hen i vejret. Skål og bøvs med dig, gamle spritter
Husk nu, det er jo bare godmodig drilleri og vi holder det imellem venner, gamle provo.

Jeg keder mig bare  :blum:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #140 Dato: November 07, 2018, 05:10:20 pm »

Jeg keder mig bare  :blum:

Er det derfor du læser med alligevel og jeg ville også kede mig på Grønland, stakkels dig.  :blum:

Anklageren

• Gæst
« Svar #141 Dato: November 07, 2018, 05:26:12 pm »
Er det derfor du læser med alligevel og jeg ville også kede mig på Grønland, stakkels dig.  :blum:

Jeg er jo blevet pensionist, og november/december er altså ikke lige de bedste måneder.

Jeg elsker naturen her, så på årsplan er det et godt sted, jeg bor.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #142 Dato: November 07, 2018, 05:39:48 pm »

Jeg er jo blevet pensionist, og november/december er altså ikke lige de bedste måneder.

Jeg elsker naturen her, så på årsplan er det et godt sted, jeg bor.

Tak for din altid gode hyggespredning på DD.  :big_grin:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Der bliver aldrig jul på Nørrebro mere
« Svar #143 Dato: November 28, 2018, 12:48:27 pm »
Jeg synes det skriger til himlen, at fordi der bor rigtig mange mennesker med udenlandsk baggrund på Nørrebro, så tør man ikke sige, at man holder jul i bydelen.

Der bliver tændt juletræ på Nørrebro 1. december men Nørrebrogade bliver uden julepynt.
Er det fordi, der bor så mange muslimer på Nørrebro, at arrangørerne ikke tør markere, at der her er tale om fejringen af en kristen højtid?
« Senest Redigeret: November 28, 2018, 03:21:32 pm af fedt »

Anklageren

• Gæst
... og så sandheden
« Svar #144 Dato: November 28, 2018, 03:37:49 pm »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: 'Berigelsen' på Nørrebro: De gramser i skridtet ...
« Svar #145 Dato: November 28, 2018, 04:23:25 pm »
Julekusse i Folkets Hus? Det vagte da skam rigtignok lige min interesse. Det viser sig at være et event hvor man i ler laver en kopi af sin egen grotte, pynter den med glimmer og sætter julebånd i den så den kan hænges på juletræet.
Måske det er noget for Petra?
https://www.evensi.dk/julekusser-pt-1-stengade-50-2200-copenhagen/278352024
  :Laie_cyclist:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #146 Dato: November 28, 2018, 05:11:04 pm »
Det har da ikke en skid med julen at gøre, nærmere gøre grin med den jul vi fejrer

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #147 Dato: December 12, 2018, 05:44:14 pm »
Det er da rigtigt, at de opfører sig forfærdeligt i Sigynsgade.
Håber, de får styr på det med politi og overvågningskameraer, som virker rigtig godt
mod de unge indvandrere.

Jeg bor langt fra Sigynsgade, og kommer der aldrig.

Der hvor jeg kommer har jeg ikke oplevet den slags problemer. Jeg kommer mest på
Indre Nørrebro, syd for Jagtvej. Ravnsborggade, Blågårdsgade og Blågårds Plads.

Der var engang problemer omkring vores ejendom med nogle unge indvandrere,
men de var ikke nær så slemme som dem i Sigynsgade. De forsvandt i øvrigt, da
vi satte overvågningskameraer op omkring vores ejendom. Og de overvågningskameraer,
bilder jeg mig i hvert fald ind, virker også mod de danske sexforbrydere, som også findes,
Amagermanden, Peter Madsen o.s.v. Og de virker mod indbrud. Så de overvågningskameraer
er jeg meget tryg ved, er kommet op. Sammen med gitterporten til vores gård.

Så tro det eller ej, så er jeg idag mere tryg ved at være på Nørrebro idag, end jeg var i min
barndom i Haderslev for 60 år siden, hvor der ingen kameraer var, og hvor der også var sexforbrydere.

Jeg kan ikke lade være med at fortælle om dengang jeg var i Ranum på kunstskole. Der var jeg alene hjemme på kollegiet. Jeg havde ikke låst døren, og ind kommer en mærkelig mand, dansker,
og kommer med alle mulige seksuelle bemærkninger. Han sad lige ved døren men jeg havde held til at komme ud og jeg råbte og skreg og fik ham smidt ud. Nogle lokale elever på kunstskolen sagde,
at det var den lille bys landsbytosse.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #148 Dato: December 12, 2018, 05:56:47 pm »
Hej Fedt, som du kan se fra Anklagerens indlæg er der juletræ på Blågårds Plads, og jeg mener
også, at der er julebelysning i Blågårdsgade.

Det skyldes mangel på penge, ikke angst, at der ikke er julebelysning på Nørrebrogade, der er
vel ikke nok butikker, der vil betale.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #149 Dato: December 12, 2018, 09:14:54 pm »
Hej Fedt, som du kan se fra Anklagerens indlæg er der juletræ på Blågårds Plads, og jeg mener
også, at der er julebelysning i Blågårdsgade.

Det skyldes mangel på penge, ikke angst, at der ikke er julebelysning på Nørrebrogade, der er
vel ikke nok butikker, der vil betale.

Der er, så vidt jeg husker, heller ikke granguirlander med lys på Østerbrogade, men jeg skal da tjekke efter i morgen, når jeg kommer forbi.
Til gengæld er der ditto juleudsmykning i Nordre Frihavnsgade og vist nok også på Øster Fælled Torv
I'm a Troll