Forfatter Emne: 'Berigelsen' på Nørrebro: De gramser i skridtet ...  (Læst 3718 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
'Berigelsen' på Nørrebro: De gramser i skridtet ...
« Dato: November 03, 2018, 10:43:05 am »
Beboere på Sigynsgade, Nørrebro plages af en gruppe 'unge' (= indvandrerdrenge ca. 12-20 år), der udøver hærværk - blandt andet mod lysmaster - cykeltyverier, gaderæs, brænder skraldespande af - og ikke mindst den muslimske specialitet: seksuelle krænkelser af danske kvinder.

"Mange kvinder bliver sexchikaneret på det groveste. Kvinder, der har aften- eller nattevagt og skal til og fra arbejde, bliver passet op af unge mænd, der befamler dem og berører dem de mest følsomme steder", fortæller E. Dahl Pedersen, som er tryghedschef i boligforeningen Bo-Vita.

Berlingske Tidende vil have abonnementspenge, men du kan gratis læse mere her:

https://www.document.dk/2018/11/02/saa-er-de-ikke-laengere-snotunger/

En anonym kvinde fortæller, hvordan hun, når hun står og vil låse sin gadedør op, bliver passet op og gramset i skridtet!
Virkelighedens Nørrebro - så fjernt fra dét Kirstenelisabeth og andre røgslørseksperter herinde forsøger at prakke os på!

Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
Du læser jo bare om det i avisen
« Svar #1 Dato: November 03, 2018, 11:28:41 am »
En anonym kvinde fortæller, hvordan hun, når hun står og vil låse sin gadedør op, bliver passet op og gramset i skridtet!
Virkelighedens Nørrebro - så fjernt fra dét Kirstenelisabeth og andre røgslørseksperter herinde forsøger at prakke os på!

Er det, der står i avisen, mere virkeligt end det beboerne på Nørrebro oplever?

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Du læser jo bare om det i avisen
« Svar #2 Dato: November 03, 2018, 11:36:26 am »
Anklageren:
Citér

Nej. Hende, der bliver sexchikaneret, når hun vil låse sin dør op, og dem der forulempes, når de skal på eller fra arbejde, er fra den virkelighed - Danmark anno 2018 - som du ikke kender. Sølle pjosk!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: 'Berigelsen' på Nørrebro: De gramser i skridtet ...
« Svar #3 Dato: November 03, 2018, 11:44:10 am »
homofaber:
Citér
Vi gider ikke høre på dine beskidte fantasier om behårede ararbermænd, der kærtegner dit forplantningsorgan, Rudi.
Klap i og hold dig langt væk, til du engang bliver så tør bag ørerne, at du har en mening om emnet, din lille lortetilsølede islam-luder! "Vi" gider ikke høre på dine latrinære afsporinger, marnd!

Har du altid været så gammel og sur?
1,8%

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 03, 2018, 11:50:06 am »
Min mening om emnet er for øvrigt, at det er spild af tid at svare på, fordi det ikke er sådan, virkeligheden ser ud på Nørrebro, og jeg kommer der næsten dagligt og kender flere, der bor der.
Jeg behøver ikke læse dine "nyheder".
1,8%

Anklageren

• Gæst
Du lever i din egen verden - og den er isoleret
« Svar #5 Dato: November 03, 2018, 11:58:16 am »
Anklageren:
Citér

Nej. Hende, der bliver sexchikaneret, når hun vil låse sin dør op, og dem der forulempes, når de skal på eller fra arbejde, er fra den virkelighed - Danmark anno 2018 - som du ikke kender. Sølle pjosk!

For ikke længe siden skrev du, at du ikke kunne drømme om at tale med en muslim, så du kender dem kun fra aviserne - og ikke hvilke som helst aviser.

Det er "aviser" som Den Korte Avis og NewSpeek, så dit kendskab til muslimer stammer herfra - og fra samtaler med dine kammerater, som heller ikke kunne drømme om at tale med muslimer, og som deltager i de samme blogs.

Når du læser noget om muslimer i blogs, så tror du kun på dem - der mener det samme, som du mener - så du kunne lige så godt danne dit kendskab til muslimer på Svalbard  :smile1:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Ja, det gør du! Langt, langt borte fra Danmark!
« Svar #6 Dato: November 03, 2018, 12:09:41 pm »
Anklageren:
Citér
For ikke længe siden skrev du, at du ikke kunne drømme om at tale med en muslim, så du kender dem kun fra aviserne - og ikke hvilke som helst aviser.
Det er "aviser" som Den Korte Avis og NewSpeek, så dit kendskab til muslimer stammer herfra - og fra samtaler med dine kammerater, som heller ikke kunne drømme om at tale med muslimer, og som deltager i de samme blogs.

Når du læser noget om muslimer i blogs, så tror du kun på dem - der mener det samme, som du mener - så du kunne lige så godt danne dit kendskab til muslimer på Svalbard.

Lad være med at lade som om, de ting jeg omtaler, kun har stået i 'document.dk'. De har det fra Berlingske Tidende - jah, gode gamle tante Berlinger.
Men det "så" du ikke, at jeg skrev. (Jeg syntes, det var fair ikke kun at linke til en avis, som er så gridsk, at den aflåser sine artikler for ikke-abonnenter.)

Det er da klart, at når man - som du - hader, når de rædselsfulde følger af islamiseringen kommer frem, prøver man at mistænkeliggøre de uafhængige, kritiske medier. Det har du gjort, så længe jeg kan huske dig. Ofte kommenterer du slet ikke emnerne (du ved jo som udlandsdansker heller ikke ret meget om dem) men nøjes med at nedgøre de kilder, vi bruger.
Det er da derfor så mange synes, du slet ikke er debattør.  :big_grin:

Anklageren

• Gæst
Du er vant til at alle taler i kor
« Svar #7 Dato: November 03, 2018, 12:41:02 pm »
Anklageren:
Citér

Når du læser noget om muslimer i blogs, så tror du kun på dem - der mener det samme, som du mener - så du kunne lige så godt danne dit kendskab til muslimer på Svalbard.

Lad være med at lade som om, de ting jeg omtaler, kun har stået i 'document.dk'. De har det fra Berlingske Tidende - jah, gode gamle tante Berlinger.
Men det "så" du ikke, at jeg skrev. (Jeg syntes, det var fair ikke kun at linke til en avis, som er så gridsk, at den aflåser sine artikler for ikke-abonnenter.)

Det er da klart, at når man - som du - hader, når de rædselsfulde følger af islamiseringen kommer frem, prøver man at mistænkeliggøre de uafhængige, kritiske medier. Det har du gjort, så længe jeg kan huske dig. Ofte kommenterer du slet ikke emnerne (du ved jo som udlandsdansker heller ikke ret meget om dem) men nøjes med at nedgøre de kilder, vi bruger.
Det er da derfor så mange synes, du slet ikke er debattør.  :big_grin:

Du tåler ikke at blive modsagt

:tatice_03:

Har du andre støtter end Lyjse?

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 03, 2018, 12:43:38 pm »
Ja.  :tease:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 03, 2018, 02:27:51 pm »
homofaber:
Citér
Vi gider ikke høre på dine beskidte fantasier om behårede ararbermænd, der kærtegner dit forplantningsorgan, Rudi.
Klap i og hold dig langt væk, til du engang bliver så tør bag ørerne, at du har en mening om emnet, din lille lortetilsølede islam-luder! "Vi" gider ikke høre på dine latrinære afsporinger, marnd!

Har du altid været så gammel og sur?

Nej, han trænger til noget på den dumme. Det er det der er galt. Han burde gå ud og finde en kvinde.

Anklageren

• Gæst
10.000 falske demokrater er blevet slettet fra Twitter
« Svar #10 Dato: November 03, 2018, 02:43:51 pm »

Du mener de medier, som almindelige danskere kalder for FAKE News, og som man kan blive slettet for at bruge på Facebook og på Twitter.

Det er en ond og falsk verden, du lever i - og nu er der blevet slettet 10.000 falske demokrater på Twitter, som var blevet oprettet med henblik på at afskrække amerikanske vælgere fra at stemme ved midtvejsvalget i næste uge.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-11-02-10000-falske-demokrater-er-blevet-slettet-fra-twitter

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 03, 2018, 03:19:08 pm »
Ja det er en ond verden Berlingske lever i og det ser jo ud til, at det passer hvad Rudi skriver. Så hvorfor den perfide afsporing af tråden?
https://www.berlingske.dk/samfund/gade-paa-noerrebro-plaget-af-unges-haervaerk-og-trusler-de-rager-fremmede
« Senest Redigeret: November 03, 2018, 03:30:07 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Hvor du dog vrøvler
« Svar #12 Dato: November 03, 2018, 03:32:11 pm »
Ja det er en ond verden Berlingske lever i og det ser jo ud til, at det passer hvad Rudi skriver. Så hvorfor den perfide afsporing?
https://www.berlingske.dk/samfund/gade-paa-noerrebro-plaget-af-unges-haervaerk-og-trusler-de-rager-fremmede

I oplægget står der: "Virkelighedens Nørrebro - så fjernt fra dét Kirstenelisabeth og andre røgslørseksperter herinde forsøger at prakke os på!"

Hvis man jeg kommenterer den del af oplægget - så skal man oven i købet lytte til falske beskyldninger fra dig.

Hold dig dog til at kommentere debatten - og hold op med det fnidder, for du afsporer jo debatten.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Hvor du dog vrøvler
« Svar #13 Dato: November 03, 2018, 03:41:26 pm »
Ja det er en ond verden Berlingske lever i og det ser jo ud til, at det passer hvad Rudi skriver. Så hvorfor den perfide afsporing?

I oplægget står der: "Virkelighedens Nørrebro - så fjernt fra dét Kirstenelisabeth og andre røgslørseksperter herinde forsøger at prakke os på!"

Hvis man jeg kommenterer den del af oplægget - så skal man oven i købet lytte til falske beskyldninger fra dig.

Hold dig dog til at kommentere debatten - og hold op med det fnidder, for du afsporer jo debatten.

Det legitimerer da ikke den aggressive afsporing fra dig. Du skal da heller ikke bestemme hvad jeg skal på DD.

Der står i Berlingske ->Tyveri af og hærværk på cykler, hærværk på belysning, graffiti, narkosalg, gaderæs, afbrænding af skraldespande og containere, trusler og overfald.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: 10.000 falske demokrater er blevet slettet fra Twitter
« Svar #14 Dato: November 03, 2018, 03:50:49 pm »

Du mener de medier, som almindelige danskere kalder for FAKE News, og som man kan blive slettet for at bruge på Facebook og på Twitter.

Det er en ond og falsk verden, du lever i - og nu er der blevet slettet 10.000 falske demokrater på Twitter, som var blevet oprettet med henblik på at afskrække amerikanske vælgere fra at stemme ved midtvejsvalget i næste uge.

Hos mig rang bellen omgående, da jeg læste det. Mange af disse 'demokrater' har adresse på Savushkina 55 i Sankt Petersburg, Rusland!

Formålet er ikke KUN at få Trump valgt, men også at skabe usikkerhed i befolkningen overfor myndighederne, medierne og politikken. Dermed svække det amerikanske civilsamfund. Slagsmål i gaderne og skyderier er ikke helt uvelkomment.

Uha, hvad Ukraine står overfor. Der skal snart være præsidentvalg og senere parlamentsvalg.

Poroshenkos præsidentskab fra Maidan-revolutionen har været præget af at der er kommet et civiltsamfund og historisk enestående stabilitet i landet.  Den russiske hybride krig har landet holdt sammen imod. Der er sket lidt forbedringer i økonomien og bekæmpelsen af korruptionen.

Men nu kan freden være slut. Det ser ud til Muscovy bruger falsknerier til at få Yulia Timoshenko valgt til præsident. Ikke fordi hun er specielt mere venligt overfor Rusland, men fordi hun er evighedgaranti for at der bliver kaos i Ukraine. Hun har tidligere været premierminister og da evnede hun at få Ukraine til at synke til bunds i korruption og alskens råddenskab. Af den slags Muscovy kan lide.

Muscovy propaganda tager sigte på at nære utilfredheden i befolkningen. Der er uden tvivl Muscovy agenter inde og fyre op under Pravyy Sektor og andre ultranationalistiske aktiviteter. Akkurat som i Europa ellers.