Forfatter Emne: Heteroseksuelle mænd, der er sammen med transer?!  (Læst 2008 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Heteroseksuelle mænd, der er sammen med transer?!
« Svar #15 Dato: November 04, 2018, 11:30:35 am »
Svar nu på emnet - eller er du en debatsabotør ligesom Carlo? :blum:

Du saboterer debatten ved at skrive: Så redigerede du i indlægget igen.

Jeg skrev det én gang. Du har nu skrevet det fem gange.

Svar nu på emnet:

Kunne du, Anklageren, fristes af en mand i dametøj eller med paryk?

Er du så meget hetero, at du stadig heller ville dyrke sex med en 68 årig pensionist med slasket hud end at dyrke sex med en 22 årig ung frisk mand?

Anklageren

• Gæst
« Svar #16 Dato: November 04, 2018, 11:38:25 am »

Er du så meget hetero, at du stadig heller ville dyrke sex med en 68 årig pensionist med slasket hud end at dyrke sex med en 22 årig ung frisk mand?

Jeg tænder ikke på mænd.

Det er ikke fordi jeg har noget imod tanken, men man skal have den op og stå - ellers bliver der jo ikke så meget sex ud af al den ulejlighed.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #17 Dato: November 04, 2018, 11:43:30 am »

Jeg tænder ikke på mænd.

Det er ikke fordi jeg har noget imod tanken, men man skal have den op og stå - ellers bliver der jo ikke så meget sex ud af al den ulejlighed.

Fantasiløst. Man behøver da ikke have stiv dolk for at dyrke sex. Der er mange andre former for sex end penetrationssex. :yes:

Som jeg selv har skrevet før herinde, så er jeg selv bi. Det var derfor, denne profil oprindeligt hed Friluftsbøssen. Fordi Trollerik/manden med Krøngerne drillede mig med, at jeg i et gammelt indlæg havde skrevet dette (at jeg er til begge sider). Så ville jeg ironisere over dette og derudover var det sjovt at drille Albert lidt og lege med på hans fantasier om homo-friluftssex. I øvrigt synes jeg selv at friluftssex er meget frækt, når vejret er til det. Så jeg kan godt følge Albert´s levevis og er ikke uden forståelse for hans fascination deraf.

Men det skyldes, at jeg synes, at damer tit er for komplicerede. Og skal jeg vælge, vil jeg hellere have en køn yngre fyr på 25 end en slasket type som Petra på 68. Fyre er også meget mere villige og tilgængelige end kvinder - som jo altid har det med at spille kostbare og utilnærmelige. Det er faktisk ca. ti gange nemmere at få sex med en fyr end med en kvinde, selv hvis man er mand. Hvilket jeg mener, er tankevækkende. Det siger en del om, at der ingen ligestilling er på kødmarkedet, når det skal være så meget sværere for en mand at komme i lag med en kvinde end omvendt.

Men hvis jeg kan vælge mellem en fyr på 30 og en kvinde på 30, vil jeg i de fleste tilfælde hellere have kvinden. Hvis alt andet er lige og de er nogenlunde lige kønne o.s.v. Men jeg er bare ikke så meget hetero, at jeg mener, at en kvinde til hver en tid er bedre end en fyr. Det kommer an på omstændighederne. Hellere en flot fyr end en grim kvinde. Jeg har nemlig en ret æstetisk smag, som gør, at en person ikke må være direkte grim. Derfor kunne jeg da skam aldrig tænde på et fugleskræmsel som Petra. Det er her, jeg ikke forstår de heterosekselle mænd, der er ligeglade med udseende og i seriøsitet faktisk kunne finde på at hoppe på én som Petra. Bvadr!

Forskellen er bare, at jeg ikke er hyklerisk. Så jeg behøver ikke at en fyr skal tage dametøj på for at jeg kan indrømme overfor mig selv, at jeg kan finde ham attraktiv. Fordi jeg ikke er en hykler og fordi jeg er bevidst om, hvad jeg er til og ikke til.

Jeg tror faktisk, at de fleste mænd har en snert af biseksualitet. Men de færreste vil indrømme det. Dette konkluderer jeg på baggrund i årevis i nattelivet, hvor jeg gang på gang har observeret og oplevet, at såkaldte "100% heterofyre" har ladet sig lokke af f.eks. transer. :yes:
« Senest Redigeret: November 04, 2018, 11:59:57 am af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
« Svar #18 Dato: November 04, 2018, 11:44:57 am »

Jeg tænder ikke på mænd.

Fantasiløst. Man behøver da ikke have stiv dolk for at dyrke sex. Der er mange andre former for sex end penetrationssex. :yes:

Det er noget vrøvl, at man kan dyrke sex uden at have lyst.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #19 Dato: November 04, 2018, 11:57:34 am »

Jeg tænder ikke på mænd.

Jeg har da skam lige redigeret i mit indlæg igen. Og denne gang må du da skam godt kommentere det, fordi jeg redigerede EFTER at du svarede. :yes:

Anklageren

• Gæst
« Svar #20 Dato: November 04, 2018, 12:01:43 pm »

Citér

Jeg har da skam lige redigeret i mit indlæg igen. Og denne gang må du da skam godt kommentere det, fordi jeg redigerede EFTER at du svarede. :yes:

Det gør du bare så tit  :big_grin:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #21 Dato: November 04, 2018, 12:03:02 pm »

[/quote]

Du bliver også nødt til at redigere i dit indlæg nu. Da du lavede en fejl i dit forsøg på at citere. Så på med handsken igen, Anklageren - og redigér! :hyper:

Se, jeg bliver selv nødt til at redigere nu. Se citatet fra Anklageren står helt forkert, fordi han ikke fik sat sine citationstegn korrekt.

Citér

Se, nu står det korrekt. :yes:
« Senest Redigeret: November 04, 2018, 12:04:50 pm af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
Kan du da dyrke sex med en sværdfisk?
« Svar #22 Dato: November 04, 2018, 12:04:15 pm »
- selvfølgelig uden at penetrere fisken  :smile1:

Anklageren

• Gæst
Så nu glemte jeg at redigere
« Svar #23 Dato: November 04, 2018, 12:05:46 pm »
Shit  :big_grin:

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Kan du da dyrke sex med en sværdfisk?
« Svar #24 Dato: November 04, 2018, 12:07:00 pm »

Nu er jeg ikke til dyresex. Jeg tænkte udelukkende på sex med mennesker.

Men her mener jeg, at man godt kan dyrke sex uden peneration og stiv dolk.

Man kan give oralsex, både på kvinder og mænd.

Man kan have kærtegn og kys og anden erotik, som ikke er direkte sex, men dog erotisk.

Især ældre mænd, der har svært ved at få dolken op at stå, finder ud af med tiden, at der findes muligheder for et okay sexliv uden at skulle have stiv dolk konstant.

Unge mænd er tit fantasiløse og tror at sex bare er ud og ind. Hvilket bliver ret trivielt, når det ikke handler om andet.

Anklageren

• Gæst
« Svar #25 Dato: November 04, 2018, 12:14:53 pm »

Det er ikke spørgsmålet, om man kan dyrke sex med slap pik.

Mit spørgsmål var, om man kan dyrke sex uden at have lyst - så for at besvare det spørgsmål, så er det nærmest en fordel, at du ikke har lyst til dyresex  :yes:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #26 Dato: November 04, 2018, 12:19:39 pm »

Det er ikke spørgsmålet, om man kan dyrke sex med slap pik.

Mit spørgsmål var, om man kan dyrke sex uden at have lyst - så for at besvare det spørgsmål, så er det nærmest en fordel, at du ikke har lyst til dyresex  :yes:

Nej, jeg kunne da skam ej dyrke sex med en sværdfisk. Og ej eller med Petra. :hyper:

Så jeg konkluderer, at du ikke ville kunne dyrke sex selv med en 25 årig pæn veltrænet mand i dametøj. :yes:

Anklageren

• Gæst
« Svar #27 Dato: November 04, 2018, 12:23:50 pm »

Nej, jeg kunne da skam ej dyrke sex med en sværdfisk. Og ej eller med Petra. :hyper:

Så jeg konkluderer, at du ikke ville kunne dyrke sex selv med en 25 årig pæn veltrænet mand i dametøj. :yes:

Nu er vi ved at være der - så skal jeg bare holde tungen lige i munden, så jeg ikke bagefter redigerer i dette svar  :blum:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 04, 2018, 12:24:19 pm »
Unge mænd er tit fantasiløse og tror at sex bare er ud og ind. Hvilket bliver ret trivielt, når det ikke handler om andet.

Synes du forsvarer kvinden? hvis jeg lige må opfriske parolen omkring samliv. Kvinder skal have tæsk - pik og skrælle kartofler, hvis hun ikke opfører sig ordentlig, så skal kartoflerne tages fra hende.  :big_grin:
« Senest Redigeret: November 04, 2018, 12:26:55 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 04, 2018, 10:36:13 pm »
Jeg ku da godt ordne Anklageren hvis han tog en paryk på.

Så har jeg en lille ting til dig her, Torsten  :big_grin: