Forfatter Emne: Heteroseksuelle mænd, der er sammen med transer?!  (Læst 1652 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Heteroseksuelle mænd, der er sammen med transer?!
« Dato: November 03, 2018, 10:36:18 am »
Det har nogle gange undret mig, at man i nattelivet kan opleve, at heteroseksulle mænd, der ellers ikke vil røre andre mænd med en ildtang, pludselig godt vil, hvis det er en mand med patter. Altså en transseksuel. Ja, nogle gange vil de også, hvis bare det er en ægte mand i dametøj (uden kvindelige attributter).

Er det noget, I andre også har observeret? Og hvordan tolker I dette?

Er der tale om skabs-biseksuelle mænd, der egentlig gerne vil være sammen med en mand - men kun tør, hvis han har en undskyldning for at sige, at "jamen, det ligner jo en kvinde!"?

Eller er det bare heteroseksuelle mænd, der er så desperate efter kvinder, at de kan gå på kompromis og være sammen med alt, der bare har den mindste antydning af kvindelighed? D.v.s. mænd i dametøj eller feminine mænd o.s.v.

Jeg blev inspireret til at skrive dette, fordi sidst jeg var i byen, kom der en transvestit ind. En mand omkring de 50 i dametøj. Og jeg blev chokeret over at iagttage, at næsten alle heterofyrene på stedet viste interesse for manden i dametøj. Så tænkte jeg, at så må 90% af alle mænd jo være skabsbøsser/skabsbiseksuelle?! :hyper:

Eller er der bare tale om desperate heteroseksuelle, der ikke kan få rigtige kvinder? :blum:

Hvad med dig selv, hvis du er mand?

Kunne du være sammen med en mand med patter? Altså en transseksuel.

Kunne du være sammen med en ægte mand i dametøj? Altså en transvestit.
« Senest Redigeret: November 03, 2018, 10:39:01 am af Reptil Formskifter »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Heteroseksuelle mænd, der er sammen med transer?!
« Svar #1 Dato: November 03, 2018, 11:13:15 am »
Hvis nogen mænd har det godt med det så lad dem dog,  :girl_wink:
Fake profil, :girl_blum2:

Anklageren

• Gæst
No homo
« Svar #2 Dato: November 03, 2018, 12:50:50 pm »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 03, 2018, 01:09:52 pm »
Jeg ku da godt ordne Anklageren hvis han tog en paryk på.
Jeg elsker at cucke.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 03, 2018, 01:30:25 pm »

Jeg synes du har nogle flotte torskeøjne, så hvis du tog en paryk på og et par appelsiner inde under blusen, ja, så ved man aldrig... :blum:

Spøg til side. Jeg ser nu sådan på det, at en mand er en mand og en dame en dame. Og en mand bliver ikke en dame af at tage kvindetøj på.

Ved transseksuelle kan jeg bedre forstå det, fordi der tager de hormoner, så de får kvindelige attributter.

Jeg er i tvivl om, hvor vidt de mænd, der egentlig er hetero - men som godt kan være sammen med mænd i dametøj...

- er skabsbøsser/skabsbiseksuelle, der bare skal bruge en mand i dametøj som undskyldning for at hoppe på en mand.
- eller bare er så desperate efter sex, at de godtager alt der lugter eller syner bare en anelse af kvindelighed.
« Senest Redigeret: November 03, 2018, 01:33:24 pm af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
Heteroseksuelle mænd
« Svar #5 Dato: November 03, 2018, 01:51:46 pm »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 03, 2018, 04:40:54 pm »
Godt Reptil uniformskifter, det er så dejligt når der kommer et indlæg, der ikke omhandler muslimer.  :smile1:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #7 Dato: November 03, 2018, 06:57:22 pm »

Sådan en?

Det er ikke noget for mig, Da jeg var helt ung, og skulle til udklædningsfest, lånte jeg en af min kones kjoler for at tage fis på det hele - og tog den på.

Folk - som jeg ellers kendte - blev bare mærkelige  :tatice_03:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 03, 2018, 07:38:57 pm »

Sådan en?

Det er ikke noget for mig, Da jeg var helt ung, og skulle til udklædningsfest, lånte jeg en af min kones kjoler for at tage fis på det hele - og tog den på.

Folk - som jeg ellers kendte - blev bare mærkelige  :tatice_03:

Du kunne jo bare have barberet dig, så havde den gledet nemmere ned, for dine bekendte  :yes:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #9 Dato: November 04, 2018, 11:16:38 am »

Jeg synes du har nogle flotte torskeøjne, så hvis du tog en paryk på og et par appelsiner inde under blusen, ja, så ved man aldrig... :blum:

Spøg til side. Jeg ser nu sådan på det, at en mand er en mand og en dame en dame. Og en mand bliver ikke en dame af at tage kvindetøj på.

Ved transseksuelle kan jeg bedre forstå det, fordi der tager de hormoner, så de får kvindelige attributter.

Jeg er i tvivl om, hvor vidt de mænd, der egentlig er hetero - men som godt kan være sammen med mænd i dametøj...

- er skabsbøsser/skabsbiseksuelle, der bare skal bruge en mand i dametøj som undskyldning for at hoppe på en mand.
- eller bare er så desperate efter sex, at de godtager alt der lugter eller syner bare en anelse af kvindelighed.

Så redigerede du i indlægget igen.

Anklageren

• Gæst
« Svar #10 Dato: November 04, 2018, 11:17:41 am »
Det har nogle gange undret mig, at man i nattelivet kan opleve, at heteroseksulle mænd, der ellers ikke vil røre andre mænd med en ildtang, pludselig godt vil, hvis det er en mand med patter. Altså en transseksuel. Ja, nogle gange vil de også, hvis bare det er en ægte mand i dametøj (uden kvindelige attributter).

Er det noget, I andre også har observeret? Og hvordan tolker I dette?

Er der tale om skabs-biseksuelle mænd, der egentlig gerne vil være sammen med en mand - men kun tør, hvis han har en undskyldning for at sige, at "jamen, det ligner jo en kvinde!"?

Eller er det bare heteroseksuelle mænd, der er så desperate efter kvinder, at de kan gå på kompromis og være sammen med alt, der bare har den mindste antydning af kvindelighed? D.v.s. mænd i dametøj eller feminine mænd o.s.v.

Jeg blev inspireret til at skrive dette, fordi sidst jeg var i byen, kom der en transvestit ind. En mand omkring de 50 i dametøj. Og jeg blev chokeret over at iagttage, at næsten alle heterofyrene på stedet viste interesse for manden i dametøj. Så tænkte jeg, at så må 90% af alle mænd jo være skabsbøsser/skabsbiseksuelle?! :hyper:

Eller er der bare tale om desperate heteroseksuelle, der ikke kan få rigtige kvinder? :blum:

Hvad med dig selv, hvis du er mand?

Kunne du være sammen med en mand med patter? Altså en transseksuel.

Kunne du være sammen med en ægte mand i dametøj? Altså en transvestit.

Skal jeg kommentere flere af den slags?

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #11 Dato: November 04, 2018, 11:23:01 am »

Unødvendigt. Jeg har besvaret dig i en anden tråd, hvor jeg fortæller, hvorfor jeg kommenterede din redigering.

Tilbage til emnet: Kunne du selv dyrke sex med en mand, hvis han havde paryk eller dametøj på?

Og hvad synes du om mænd, der kalder sig heteroer - og dog kan tænde på mænd i dametøj og med paryk?

Anklageren

• Gæst
« Svar #12 Dato: November 04, 2018, 11:24:57 am »

Unødvendigt. Jeg har besvaret dig i en anden tråd, hvor jeg fortæller, hvorfor jeg kommenterede din redigering.

Tilbage til emnet: Kunne du selv dyrke sex med en mand, hvis han havde paryk eller dametøj på?

Og hvad synes du om mænd, der kalder sig heteroer - og dog kan tænde på mænd i dametøj og med paryk?

Det virker bare som om du er en tåbe, når du kommenterer på den måde - og du selv redigerer i så mange kommentarer ...

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #13 Dato: November 04, 2018, 11:25:40 am »

Det virker bare som om du er en tåbe, når du kommenterer på den måde - og du selv redigerer i så mange kommentarer ...

Svar nu på emnet - eller er du en debatsabotør ligesom Carlo? :blum:

1. Kunne du have sex med en mand i dametøj eller med paryk?

2. Hvis du nu havde valget mellem at dyrke sex med en 68 årig slasket husmor og en 22 årig trænet ung mand, ville du så stadig vælge den 68 årige slaskede husmor?

Tjekker bare hvor meget hetero såkaldte "heteroer" reelt er. :yes:
« Senest Redigeret: November 04, 2018, 11:29:27 am af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
« Svar #14 Dato: November 04, 2018, 11:28:45 am »
Svar nu på emnet - eller er du en debatsabotør ligesom Carlo? :blum:

Du saboterer debatten ved at skrive: Så redigerede du i indlægget igen.