Forfatter Emne: Profiler?  (Læst 2195 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Profiler?
« Svar #60 Dato: November 03, 2018, 01:32:28 am »
Tigermanden forsøger bare at lave fis med os ved nogle gange at skrive som Anklageren ville have gjort. Man kan kende Anklageren på at han ofte redigerer i sine indlæg efter de er sendt. Det er der vist ikke nogen andre der gør, heller ikke Tigermanden.

Jeg gør da, og vist også debatsvinet, Carlo, politisk ukorrekt og desdicardo,  :girl_smile:

Ja, jeg gør det ofte, fordi jeg lige skal rette en eller anden tryk- eller stavefejl. Eller fordi jeg kommer i tanker om, at jeg lige glemte at tilføje et eller andet.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: November 03, 2018, 01:52:37 am »
Tigermanden forsøger bare at lave fis med os ved nogle gange at skrive som Anklageren ville have gjort. Man kan kende Anklageren på at han ofte redigerer i sine indlæg efter de er sendt. Det er der vist ikke nogen andre der gør, heller ikke Tigermanden.

Jeg gør da, og vist også debatsvinet, Carlo, politisk ukorrekt og desdicardo,  :girl_smile:

Hmmmm. Så er I måske én og samme person.  :JC_thinking:
Danmark frit for marmorkrebs.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #62 Dato: November 03, 2018, 09:30:57 am »

Ja, faktisk er jeg også Anklageren. Faktisk er der kun jeg og dig her på debatten.

Hilsen fra Grønland.  :yes:

Convex Earth

• Gæst
Sv: Det er altså ikke rigtigt
« Svar #63 Dato: November 03, 2018, 10:42:24 am »

Vi andre har ikke mulighed for at vide det med sikkerhed. GuBBi har måske, men han vil/må ikke afsløre noget.

Gubbi har flere gange fortalt jer, at der ikke er nogen beviser for, at jeg skulle være Tigermanden.

F.eks. her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5450.msg70731#msg70731

Selvfølgelig er du Tigermanden - det ved da alle her! :yes:

Convex Earth

• Gæst
« Svar #64 Dato: November 03, 2018, 10:45:12 am »
Altså i to, PET når jer ikke til sokkeholderne  :smile1:
:big_grin: Tak fedt   :smile1:

Nu kunne Anklageren - ikke styre sig længere.. jeg er kommet med flere hentydninger til ham, indenfor den sidste måned.
Det blev mere og mere tydeligt, at han sad og "snakkede med sig selv"  og tidspunktet for indlæg, passede fint med, at han skiftede med at skrive - på sine to profiler.

Det er useriøst - og bruge tid, på de debatter - er spild af tid  :smile1:

Ha-ha - ja hvis ikke man kan blive enige med nogen som helst, kan Tigermanden altid snakke med sig selv og blive enig deri! :yes:

Convex Earth

• Gæst
« Svar #65 Dato: November 03, 2018, 10:53:51 am »
Der er i hvert fald én, der - når aktiviteten falder herinde - holder af at sidde og 'skændes med sig selv'.
Jeg henviser til Lyjses rammende plakatkommentar, "Dr. Jekyll og Mr. Hyde".   :yes:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8915.msg122501#msg122501

Ja, han blev afsløret her :

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=143;area=showposts;start=1020

Anklageren

Er der noget i vejen med at gøre livet surt for nogen, som man ikke kan udstå?
« Dato: November 01, 2018, 10:01:52 am »

Tigermanden

Sv: Er der noget i vejen med at gøre livet surt for nogen, som man ikke kan udstå?
« Svar #1 Dato: November 01, 2018, 10:11:15 am »

Anklageren

Du er en af dem, der bør bekæmpes
« Svar #2 Dato: November 01, 2018, 10:19:27 am »

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

Personlighedsspaltning, (også kaldet dissociativ identitetsforstyrrelse) er en dissociativ lidelse, der er karakteriseret ved tilstedeværelsen af to eller flere personligheder, der skiftes om at tage kontrol over et individs adfærd. Derudover forekommer der ofte amnesi (hukommelsestab).

Citat slut

Gad vide om det bliver Tigermandens eller Anklagerens personlighed som vinder til sidst-he-he! :hyper:

Convex Earth

• Gæst
« Svar #66 Dato: November 03, 2018, 11:08:29 am »

Ja, faktisk er jeg også Anklageren. Faktisk er der kun jeg og dig her på debatten.

Hilsen fra Grønland.  :yes:

GuBBi er gået i flyverskjul, og vil ikke oplyse hvor mange medlemmer der faktisk er på denne side!

Det skulle ikke undre mig, at der i virkeligheden kun er nogle ganske få - alle de andre profiler er dobbelt og flerdobbelte profiler, hvor GuBBi selv har indrømmet at have to!

På min egen side, kan man så vidt jeg ved, ikke lave flere profiler af den samme person!

http://debatten.danskforum.net/

Jeg ville da blive møg ked af det, hvis Tigermanden/Anklageren alligevel skulle finde en metode til at gøre det-he-he! :smile1: