Forfatter Emne: Profiler?  (Læst 3057 gange)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
Sv: Profiler?
« Svar #30 Dato: November 02, 2018, 08:08:14 am »
Du har noget med vejrudsigter Hr. Tigerklager, hvordan bliver vejret så i dag  :connie_40:

Anklager

Citér
Tirsdag den 16. oktober 2018.

Udsigt, der gælder til onsdag morgen, udsendt kl. 11.10

Tigermanden

Citér
Først sol senere flere skyer
Lørdag den 29. september 2018

Udsigt der gælder til søndag morgen, udsendt kl. 05.05

Mest tørt og først nogen eller en del sol, men efterhånden bliver det mere skyet. Højeste temp. omkring 13 grader og let til frisk sydvestlig vind. I nat mest skyet med lidt regn rundt omkring i den nordlige del af regionen. Temp. falder til mellem 9 og 12 grader og vinden aftager og bliver svag til jævn sydvestlig.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #31 Dato: November 02, 2018, 10:20:52 am »
Du har noget med vejrudsigter Hr. Tigerklager, hvordan bliver vejret så i dag  :connie_40:

Anklager

Citér

Tigermanden

Citér

Mest tørt og først nogen eller en del sol, men efterhånden bliver det mere skyet. Højeste temp. omkring 13 grader og let til frisk sydvestlig vind. I nat mest skyet med lidt regn rundt omkring i den nordlige del af regionen. Temp. falder til mellem 9 og 12 grader og vinden aftager og bliver svag til jævn sydvestlig.

Der er som altid to muligheder her.

Enten ER begge Anklageren/Tigerklageren.

Eller også vil én eller anden bare give indtryk af, at det er tilfældet.

Vi andre har ikke mulighed for at vide det med sikkerhed. GuBBi har måske, men han vil/må ikke afsløre noget.

Men selv hvis han fandt et IP-sammenfald, ville det ikke nødvendigvis bevise noget, for hvis man bruger TOR kan man nemt havne på samme IP som en anden person, der bruger TOR, fordi man jo så bare skifter mellem en række forskellige IP-adresser. Så bruger man TOR, havner men uundgåeligt før eller siden på f.eks. Tigermandens IP (forudsat at han også bruger TOR).

MEDMINDRE GuBBi kan se, at f.eks. Anklageren og Tigermanden IKKE bruger TOR og stadig har samme IP. For ja, så VILLE det jo være et bevis for, at det er samme person. :yes:

Vi andre kan kun spekulere. Jeg har ikke med sikkerhed nogen viden om, hvad der er sandt og falsk. Siger bare, at det lige så godt kan være én, der bare efteraber Anklagerens skrivestil for at vi skal tro at det er samme person.

Men ja, der ER koldt og mørkt på Grønland. Og Anklageren er jo online næsten døgnet rundt. Så det kunne da også ligne en tanke, at han røvkeder sig så meget deroppe, at han for morskabs skyld opretter en masse både højre- og venstreprofiler, så han kan sidde og diskutere med sig selv. Der er én ting, der får mig til at tænke, at han godt kunne finde på det. Nemlig at hvis man forsøger at afsløre disse mange dobbelt- og multiprofiler, siger han typisk noget med, at det her er en debat og det kan være lige meget hvem folk ér. Så Anklagerens grundholdning er således, at det er lige meget hvem folk er, bare der er en god debat. Så med dette in mente, kunne man godt forestille sig, at han kunne finde på at oprette en række falske både højre- og venstreprofiler for at sætte liv i kludene på debatten. :blum:

Det, der taler imod, er at han jo nærmest skal sidde og skrive døgnet rundt for at kunne styre så mange forskellige profiler. Men dersom han som den eneste herinde stort set ER online alle de timer i døgnet, hvor han er vågen, ja, så er det da heller ikke helt utænkeligt.

Men som sagt mener jeg selv, at det lige så godt kan være en anden, der vil have os til at tro, at Anklageren er Tigermanden. Fordi vi må huske på, at der også har været falske Poul Jørgensen´er herinde. Og der har såmænd også været en falsk udgave af mig selv - så derfor ved jeg, at vi har en eller anden efteraber på spil her på debatten. Men det er da muligt, at Anklageren også var ham, der efterabede mig (fra profilen Frederico. som var så god til at efterligne mig, at også Lyjse hoppede på den og troede, at jeg var ham! :big_grin:). Jeg tror dog ikke på, at Anklageren er Poul Jørgensen-stalkerne/Krøngerne. Stilen er nemlig helt anderledes. Derfor har vi - tror jeg - mindst én anden person herinde, der efteraber andre og laver fake profiler. Og det kan lige så godt være ham eller en helt anden, der leger Tigermanden/Dommeren/Venstrefløjens Hævner/Albert Johansen.

Vi har også Blue Velvet, som givetvist ikke er Anklageren (igen helt anden jargon og stil). Han har også haft mange forskellige profiler. Jeg tror f.eks., at han var bl.a. Petra, fordi "hun" skrev "muhammz" hele tiden, som Blue Velvet også gør. :yes:

Blue Velvet kunne måske også være Tigermanden. Hvem ved? Jeg synes dog, hans stil minder mere om PJ-stalkernes, så Blue Velvet kunne også være den samme som PJ-stalkerne/Krøngerne.

Ja, der er mange muligheder. Jeg har ikke lagt mig helt fast på, hvad sandheden er. Blot vil jeg påpege, at der altså ER andre muligheder end at Anklageren er Tigermanden. Der er flere spøgefugle/spasmagere/trolls på spil herinde.

Vi har også Convex Earth, der også er en spøgefugl og drillepind. Han kunne teoretisk også være Tigermanden. Det kan vi ikke vide.

Jeg selv kan også være en drillepind/spøgefugl. Jeg har - som jeg har indrømmet tidligere - også haft en 3-4 trollprofiler herinde. Men forskellen er bare, at jeg altid har indrømmet, hvilke trolls, jeg har haft. Fordi jeg ikke betragter mig som en ondsindet troll. Men mere som en drillepind, der af og til kan lide at tage lidt pis på det hele. Det mener jeg da også, at der skal være plads til. Så nej, jeg er IKKE Tigermanden. Og jeg er heller ikke Albert Johansen, selvom jeg godt nogenlunde kan efterligne ham ved at skrive "skam da" og "da skam". For det skriver han da skam og skam da hele tiden. :hyper:
« Senest Redigeret: November 02, 2018, 10:24:04 am af Reptil Formskifter »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: November 02, 2018, 10:31:10 am »
Altså i to, PET når jer ikke til sokkeholderne  :smile1:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #33 Dato: November 02, 2018, 10:51:53 am »

Jeg, Lyjse og Lorenz er ret gode til den slags analyser/efterforskning. Måske skulle PET ansætte os?

Lyjse er god til at fremskaffe beviser. Grave gamle indlæg frem. Hun har også en vis sproglig finesse og evne til at finde passager, hvor folk bruger samme sprogbrug og dermed giver grobund for mistanke om, at det er samme person, der står bag to eller flere profiler. :yes:

Lorenz er god til at sikkerhedskopiere og sørge for at intet går tabt. Han ville være den rette mand til at styre PET´s store arkiver og sørge for, at det hele blev sikkerhedskopieret et par gange og opstillet i numerisk rækkefølge, så der bliver en vis orden i kartoteket. :yes:

Jeg er god - synes jeg selv - til at opstille forskellige scenarier. På den ene side og på den anden side. Hvilket er vigtigt for en god efterforsker. Altså at man holder flere muligheder åbne fremfor at stirre sig blid på én mulighed. Derudover har jeg flere års erfaring som konspirationsteoretiker, og der skal man virkeligt bruge sin fantasi for at ane bestemte sammenhænge - så en fed konspirationsteori kan brygges sammen. :yes:

Hej PET, jeg kræver kun 300.000 i løn om året, men så skal jeg også maks have 20 timers arbejdsuge. Deal? :hyper:
« Senest Redigeret: November 02, 2018, 11:01:57 am af Reptil Formskifter »

Convex Earth

• Gæst
« Svar #34 Dato: November 02, 2018, 11:06:30 am »
Jeg har ikke tænkt mig at fortælle hvem systemet har registreret på samme IP, og det er heller ikke information jeg normalt selv bruger eller tilgår.

Jeg kan bekræfte at jeg har en anden profil på siden, men den har aldrig lavet et indlæg. Jeg har brugt den til at teste hvordan siden ser ud og fungerer for andre brugertyper end min administrator-profil.

Men hvad med dig Convex? Hvor mange brugere har du haft herinde?

Altid kun én af gange-he-he! :smile1:

Lidt ærgerligt, at du ikke vil fortælle hvor mange der er registreret på samme IP-adresse?

Du behøver selvfølgelig ikke at nævne navne - kun antallet af dobbelt profiler ialt!

Når du nu har en anden profil og ikke har brugt den til at lave indlæg med og heller ikke vil gøre det - kunne du vel godt sige hvad profilen hedder? :smile1:

Convex Earth

• Gæst
« Svar #35 Dato: November 02, 2018, 11:29:31 am »

Anklager

Citér

Tigermanden

Citér

Der er som altid to muligheder her.

Enten ER begge Anklageren/Tigerklageren.

Eller også vil én eller anden bare give indtryk af, at det er tilfældet.

Vi andre har ikke mulighed for at vide det med sikkerhed. GuBBi har måske, men han vil/må ikke afsløre noget.

Men selv hvis han fandt et IP-sammenfald, ville det ikke nødvendigvis bevise noget, for hvis man bruger TOR kan man nemt havne på samme IP som en anden person, der bruger TOR, fordi man jo så bare skifter mellem en række forskellige IP-adresser. Så bruger man TOR, havner men uundgåeligt før eller siden på f.eks. Tigermandens IP (forudsat at han også bruger TOR).

MEDMINDRE GuBBi kan se, at f.eks. Anklageren og Tigermanden IKKE bruger TOR og stadig har samme IP. For ja, så VILLE det jo være et bevis for, at det er samme person. :yes:

Vi andre kan kun spekulere. Jeg har ikke med sikkerhed nogen viden om, hvad der er sandt og falsk. Siger bare, at det lige så godt kan være én, der bare efteraber Anklagerens skrivestil for at vi skal tro at det er samme person.

Men ja, der ER koldt og mørkt på Grønland. Og Anklageren er jo online næsten døgnet rundt. Så det kunne da også ligne en tanke, at han røvkeder sig så meget deroppe, at han for morskabs skyld opretter en masse både højre- og venstreprofiler, så han kan sidde og diskutere med sig selv. Der er én ting, der får mig til at tænke, at han godt kunne finde på det. Nemlig at hvis man forsøger at afsløre disse mange dobbelt- og multiprofiler, siger han typisk noget med, at det her er en debat og det kan være lige meget hvem folk ér. Så Anklagerens grundholdning er således, at det er lige meget hvem folk er, bare der er en god debat. Så med dette in mente, kunne man godt forestille sig, at han kunne finde på at oprette en række falske både højre- og venstreprofiler for at sætte liv i kludene på debatten. :blum:

Det, der taler imod, er at han jo nærmest skal sidde og skrive døgnet rundt for at kunne styre så mange forskellige profiler. Men dersom han som den eneste herinde stort set ER online alle de timer i døgnet, hvor han er vågen, ja, så er det da heller ikke helt utænkeligt.

Men som sagt mener jeg selv, at det lige så godt kan være en anden, der vil have os til at tro, at Anklageren er Tigermanden. Fordi vi må huske på, at der også har været falske Poul Jørgensen´er herinde. Og der har såmænd også været en falsk udgave af mig selv - så derfor ved jeg, at vi har en eller anden efteraber på spil her på debatten. Men det er da muligt, at Anklageren også var ham, der efterabede mig (fra profilen Frederico. som var så god til at efterligne mig, at også Lyjse hoppede på den og troede, at jeg var ham! :big_grin:). Jeg tror dog ikke på, at Anklageren er Poul Jørgensen-stalkerne/Krøngerne. Stilen er nemlig helt anderledes. Derfor har vi - tror jeg - mindst én anden person herinde, der efteraber andre og laver fake profiler. Og det kan lige så godt være ham eller en helt anden, der leger Tigermanden/Dommeren/Venstrefløjens Hævner/Albert Johansen.

Vi har også Blue Velvet, som givetvist ikke er Anklageren (igen helt anden jargon og stil). Han har også haft mange forskellige profiler. Jeg tror f.eks., at han var bl.a. Petra, fordi "hun" skrev "muhammz" hele tiden, som Blue Velvet også gør. :yes:

Blue Velvet kunne måske også være Tigermanden. Hvem ved? Jeg synes dog, hans stil minder mere om PJ-stalkernes, så Blue Velvet kunne også være den samme som PJ-stalkerne/Krøngerne.

Ja, der er mange muligheder. Jeg har ikke lagt mig helt fast på, hvad sandheden er. Blot vil jeg påpege, at der altså ER andre muligheder end at Anklageren er Tigermanden. Der er flere spøgefugle/spasmagere/trolls på spil herinde.

Vi har også Convex Earth, der også er en spøgefugl og drillepind. Han kunne teoretisk også være Tigermanden. Det kan vi ikke vide.

Jeg selv kan også være en drillepind/spøgefugl. Jeg har - som jeg har indrømmet tidligere - også haft en 3-4 trollprofiler herinde. Men forskellen er bare, at jeg altid har indrømmet, hvilke trolls, jeg har haft. Fordi jeg ikke betragter mig som en ondsindet troll. Men mere som en drillepind, der af og til kan lide at tage lidt pis på det hele. Det mener jeg da også, at der skal være plads til. Så nej, jeg er IKKE Tigermanden. Og jeg er heller ikke Albert Johansen, selvom jeg godt nogenlunde kan efterligne ham ved at skrive "skam da" og "da skam". For det skriver han da skam og skam da hele tiden. :hyper:

Jeg kan garantere for, at jeg kun har én profil herinde Convex Earth!

Men ud af denne debat må man vil konstatere, at der er adskillige som har en dobbelt profil!?

Jeg mener at jeg har læst at en hjemmeside kan blokere for at profiler logger på med Tor!

Jeg ved så ikke om denne sides system kan gøre det?

Og så forstår jeg ikke, hvorfor GuBBi ikke bare sletter dobbelt profiler, når han i sit system kan se, at der bruges den nøjagtige samme IP-adresse til flere profiler?

Anklageren

• Gæst
Det er altså ikke rigtigt
« Svar #36 Dato: November 02, 2018, 11:39:39 am »

Gubbi har flere gange fortalt jer, at der ikke er nogen beviser for, at jeg skulle være Tigermanden.

F.eks. her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5450.msg70731#msg70731

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: November 02, 2018, 11:40:38 am »
Tigerklager forklarer sig her :

http://sol.dk/debat/hvorfor-har-nogen-flere-profiler

anklageren      

Citér
Hvorfor har nogen flere profiler?

Der er spindoktoren, som kan bruge profiler med forskellige roller.

1. En der kører debatten.

2. Så har de brug for en, der kan få oplæggene op blandt de seneste svar, hvis oplægget for hurtigt bliver glemt. Det kan være en profil, som kommer med tåbelige kommentarer, så det ikke virker oplagt, hvad motivet er. Tåbe-typen.

3. Så har de brug for en, som kan køre debatten af sporet, hvis den profil som kører den egentlige debat, kommer i vanskeligheder - Loke typen.

4. Endelig har de en profil, som vi kan kalde angriberen, der har til opgave at angribe de personer personligt, som virker for overbevisende - så de falder i fælden og begynder at forsvare deres egen person.

Der er andre end spindoktoren, som har flere profiler. Det oplagte motiv er give modstanderen en fornemmelse af at være i mindretal - og det bruges af dem, som mangler selvtillid.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: November 02, 2018, 11:50:05 am »
:big_grin: Tak fedt   :smile1:

Nu kunne Anklageren - ikke styre sig længere.. jeg er kommet med flere hentydninger til ham, indenfor den sidste måned.
Det blev mere og mere tydeligt, at han sad og "snakkede med sig selv"  og tidspunktet for indlæg, passede fint med, at han skiftede med at skrive - på sine to profiler.

Det er useriøst - og bruge tid, på de debatter - er spild af tid  :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: November 02, 2018, 11:52:40 am »
Tigermanden forsøger bare at lave fis med os ved nogle gange at skrive som Anklageren ville have gjort. Man kan kende Anklageren på at han ofte redigerer i sine indlæg efter de er sendt. Det er der vist ikke nogen andre der gør, heller ikke Tigermanden.
cuckelicuck

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    8.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Det er altså ikke rigtigt
« Svar #40 Dato: November 02, 2018, 12:05:55 pm »

Gubbi har flere gange fortalt jer, at der ikke er nogen beviser for, at jeg skulle være Tigermanden.

F.eks. her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5450.msg70731#msg70731

Jeg vil gerne gentage, så alle kan forstå det, at Anklageren ikke er Tigermanden. Det har Gubbi jo også selv skrevet.
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
Du er bare en troll
« Svar #41 Dato: November 02, 2018, 12:24:58 pm »
Jeg vil gerne gentage, så alle kan forstå det, at Anklageren ikke er Tigermanden. Det har Gubbi jo også selv skrevet.

Det kan godt være, at I tror jeg sidder og koger over debatten om - hvem der er hvem - men jeg har debatteret i så mange år, at jeg godt ved, hvad der er vigtigt.

Det er det her spørgsmål altså ikke - ikke for mig i hvert fald. Det har ikke påvirket debatten for mig, for jeg registrerer det næsten ikke, når nogen skriver "Tigerklageren". Jeg kalder jo også Torsten for "Torsken" osv.

Derimod går Lyjse vældigt op i det, for hun er en sur gammel kone, som tror det er et vigtigt spørgsmål - og at jeg sidder og koger over det.

- så klø nu på Lyjse, jeg er åbenbart blevet centrum i din pensionisttilværelse - så har du da lidt at gå op i  :smile1:

Anklageren

• Gæst
Lagde I mærke til, at Lyjse har et kartotek over, hvad jeg har skrevet?
« Svar #42 Dato: November 02, 2018, 12:34:37 pm »
SOL-debatten er lukket, og alt er slettet - så Lyjse kan ikke have det citat fra det tomme link til SOL-debatten - som hun ellers forsøger at bilde dig ind.

Nu bliver jeg ligefrem interesseret i deltage i debatten om mig.

anklageren      

Citér

2. Så har de brug for en, der kan få oplæggene op blandt de seneste svar, hvis oplægget for hurtigt bliver glemt. Det kan være en profil, som kommer med tåbelige kommentarer, så det ikke virker oplagt, hvad motivet er. Tåbe-typen.

3. Så har de brug for en, som kan køre debatten af sporet, hvis den profil som kører den egentlige debat, kommer i vanskeligheder - Loke typen.

4. Endelig har de en profil, som vi kan kalde angriberen, der har til opgave at angribe de personer personligt, som virker for overbevisende - så de falder i fælden og begynder at forsvare deres egen person.

Der er andre end spindoktoren, som har flere profiler. Det oplagte motiv er give modstanderen en fornemmelse af at være i mindretal - og det bruges af dem, som mangler selvtillid.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Lagde I mærke til, at Lyjse har et kartotek over, hvad jeg har skrevet?
« Svar #43 Dato: November 02, 2018, 12:43:21 pm »
Det link har hun postet før. Så mit bud er, at hun bare er gået tilbage i sin egen historik her på siden og har gravet linket frem igen - uden at tænke på, at SOL´en i mellemtiden er lukket.

Jeg kan dog godt huske, at du skrev det indlæg dér, så der er ikke tale om et fup-citat fra Lyjse´s side.

Indlægget beviser selvfølgelig ikke, at du er Tigermanden.

Men det viser, at du selv er ret bevidst om, hvad formålet kan tænkes at være ved at have dobbeltprofiler og spindoktorprofiler.

I øvrigt er det sjovt, at du hele tiden påstår, at det ikke interesserer dig, hvem Tigermanden er. Når du samtidig hele tiden svarer ham igen og tydeligvis provokeres af ham. Enten går han dig virkeligt mere på, end du vil indrømme. Eller også er det bare ét stort skuespil fra din side (som Lyjse vist mener).

Men hvis du ikke er Tigermanden, tror jeg ikke på, at han ikke tirrer dig lidt og irriterer dig, for det gør han da. :yes:

SOL-debatten er lukket, og alt er slettet - så Lyjse kan ikke have det citat fra det tomme link til SOL-debatten - som hun ellers forsøger at bilde dig ind.

Nu bliver jeg ligefrem interesseret i deltage i debatten om mig.

anklageren      

Citér

Anklageren

• Gæst
Sv: Lagde I mærke til, at Lyjse har et kartotek over, hvad jeg har skrevet?
« Svar #44 Dato: November 02, 2018, 01:06:03 pm »
Det link har hun postet før. Så mit bud er, at hun bare er gået tilbage i sin egen historik her på siden og har gravet linket frem igen - uden at tænke på, at SOL´en i mellemtiden er lukket.

Jeg kan dog godt huske, at du skrev det indlæg dér, så der er ikke tale om et fup-citat fra Lyjse´s side.

Indlægget beviser selvfølgelig ikke, at du er Tigermanden.

Men det viser, at du selv er ret bevidst om, hvad formålet kan tænkes at være ved at have dobbeltprofiler og spindoktorprofiler.

I øvrigt er det sjovt, at du hele tiden påstår, at det ikke interesserer dig, hvem Tigermanden er. Når du samtidig hele tiden svarer ham igen og tydeligvis provokeres af ham. Enten går han dig virkeligt mere på, end du vil indrømme. Eller også er det bare ét stort skuespil fra din side (som Lyjse vist mener).

Men hvis du ikke er Tigermanden, tror jeg ikke på, at han ikke tirrer dig lidt og irriterer dig, for det gør han da. :yes:

Det må du selv om.

Da jeg startede med at debattere for mange år siden (på DR-debat som dengang var ret frit), og jeg ville lukke munden på nogen, så gjorde jeg dem hele tiden rasende. Det kan man sagtens uden at være en troll. Det var de hjælpeløse overfor, for det virker ikke godt at være rasende, når man skriver. Jeg gjorde det helt bevidst dengang.

Nu er det mange tusinde kommentarer siden, og jeg er alt for erfaren til at lade mig irritere af noget, som jeg indså for så længe siden. Der er efterhånden ikke noget, som jeg ikke har prøvet før - mange gange.

Så meget om det.

Vel har jeg da skrevet citatet på SOL-debat, og det var dengang jeg beskyldte DerRudi - som så vidt jeg husker hed MannerKa dengang - for at være en spindoktor, som brugte spindoktor profiler. Det tror jeg stadig.

Jeg kan i øvrigt også godt regne ud, at Lyjse bruger lang tid på at søge i gamle kommentarer - hvad der er en enorm opgave, fordi jeg har skrevet så meget, at det drukner i alt det andet.