Forfatter Emne: Profiler?  (Læst 3063 gange)

Online genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Profiler?
« Svar #15 Dato: November 01, 2018, 03:42:02 pm »
Meget grinagtigt at der Rudi tror fast på at jeg er anklagerens `like profil´  :girl_haha:

Men jeg er kun mig selv, kender ikke manden og ved ikke om han virkelig bor på grønland, men det må jo være hans sag,

Jeg er ihvertfald sjællænder (hedder det vist)  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 01, 2018, 03:53:01 pm »
Men hvad med dig Convex? Hvor mange brugere har du haft herinde?
Det må vist være et retorisk spørgsmål.

Jeg ville i al fald ikke forvente noget svar på dette spørgsmål - men man kan selvfølgelig blive overrasket ind i mellem.
I'm a Troll

Anklageren

• Gæst
Er du sikker?
« Svar #17 Dato: November 01, 2018, 03:55:47 pm »
Meget grinagtigt at der Rudi tror fast på at jeg er anklagerens `like profil´  :girl_haha:

Han kan have helt andre motiver   :smile1:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 01, 2018, 09:06:24 pm »
Der er i hvert fald én, der - når aktiviteten falder herinde - holder af at sidde og 'skændes med sig selv'.
Jeg henviser til Lyjses rammende plakatkommentar, "Dr. Jekyll og Mr. Hyde".   :yes:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8915.msg122501#msg122501

Ja, han blev afsløret her :

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=143;area=showposts;start=1020

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 01, 2018, 09:43:30 pm »
Som jeg tidligere har bevist, er Rudi manden bag alle de højrenationale profiler:

Aiij, kan man godt blive anmeldt og straffet for en spytklat?
Det tænkte jeg ikke over for nogle år siden, hvor en araber spyttede mod mig og hvæsede 'sviiin' udenfor Det nordjyske Landsbibliotek! Han mumlede også et par mere ubehagelige gloser, da han travede videre.

Nå, det med at anmelde ham, tror jeg nu heller ikke, jeg havde fået noget ud af.   :girl_to_take_umbrage:

- Ja. Især husker jeg engang, hvor jeg var på vej ind på Det Nordjyske Landsbibliotek. Her kom en araber (palæstinenser, har jeg senere hørt) ud derfra,
  og da han så mig, spyttede han mod mig og hvæsede svi-in. Jeg vidste godt hvorfor. Dagen før havde en stor jysk avis bragt et større indlæg om
  den islamiske indvandring skrevet af mig og ledsaget af et foto af mig. Siden den dag var jeg klar over, at man ikke skal regne med ustraffet at skrive
  offentligt om herrefolket!

Du glemte at DerRudi skrev:

Citér
- Ikke personligt, men har bekendte, som har været udsat for arabisk-muslimsk vold.

Kunne det tænkes, at det var det, der blev henvist til ... :bee:

Offline Olga_K

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 01, 2018, 09:45:18 pm »
Jeg har kun én profil, og jeg har svært nok ved at kende I andre fra hinanden. Jeg er imponeret over, hvor mange indlæg flere af jer har på CV'et - så langt tror jeg aldrig, at jeg kommer  :smile1:

Anklageren

• Gæst
« Svar #21 Dato: November 01, 2018, 09:56:35 pm »
Jeg har kun én profil, og jeg har svært nok ved at kende I andre fra hinanden. Jeg er imponeret over, hvor mange indlæg flere af jer har på CV'et - så langt tror jeg aldrig, at jeg kommer  :smile1:

Lyjse er lidt forvirret, så det skal du tage med et gran salt.

Nu er du da blevet Jr. medlem, og det var jeg også engang - så man kan aldrig vide   :smile1:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 01, 2018, 10:14:07 pm »

Lyjse er lidt forvirret, så det skal du tage med et gran salt.

Nu er du da blevet Jr. medlem, og det var jeg også engang - så man kan aldrig vide   :smile1:

Det er en falliterklæring Hr.Tigerklager, at du ikke kan forsvare dig selv, men ser dig nødsaget til, at svine dig ud af dit problem  :connie_1:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 01, 2018, 10:17:31 pm »
Reptil Formskifter, du drømmer, og husker ikke afsløringen:  Anklager = Tigermanden  :blum:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 01, 2018, 10:20:15 pm »
Det er en falliterklæring Hr.Tigerklager, at du ikke kan forsvare dig selv, men ser dig nødsaget til, at svine dig ud af dit problem  :connie_1:

Lyjse, der gik i skole dengang eftersidning foregik ovre i hønsehuset. Det er 140 år siden, så du må være omkring 150 år gammel.
Du får ret og jeg får fred!

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #25 Dato: November 01, 2018, 10:29:26 pm »
Reptil Formskifter, du drømmer, og husker ikke afsløringen:  Anklager = Tigermanden  :blum:

Selvfølgelig husker jeg dengang, Tigermanden skrev som Anklageren fra sin Tigerprofil.

I starten mente jeg som bekendt også, at det var bevis for at Anklageren var Tigermanden = Tigerklageren.

MEN jeg er senere blevet opmærksom på, at der er én personage på debatten, der elsker at udgive sig for andre og at lave falske flag. Derfor valgte jeg på et senere tidspunkt at lade tvivlen komme Anklageren til gode, fordi det kan lige så godt have været et falsk flag, hvor Tigermanden (eller manden bag denne profil) bevidst skrev som Anklageren for at vi skulle TRO, at det er samme person.

Denne mistanke forstærkes deraf, at Tigermanden åbenlyst i lang tid har klæbet sig konstant op ad Anklageren og fedtet totalt for ham. Det er mistænkeligt og virker ret søgt, synes jeg.

Jeg skal understrege, at jeg ikke 100% har lagt mig fast på, hvad sandheden er. Men jeg er bare ikke længere så sikker på, som DU og andre er, at Anklageren er Tigermanden. Fordi der har været nogle episoder siden hen, der ledte mig på sporet af, at der sagtens kunne være tale om et falsk flag, hvor Tigermanden bevidst ville have os til at tro, at han var Anklageren.

Men jeg kan intet bevise og det kan du heller ikke. Så det er jo alt sammen spekulationer. Du har lov at have din mening og jeg MIN mening.

Men ja, der er da en teoretisk chance for, at Anklageren ER Tigermanden. I så fald så er det sgu nok fordi, at han røvkeder sig oppe på Grønland og skal have tiden til at gå, at han bliver nødt til at være både sig selv og sine egne modstandere og fans. Det var jo også sådan, jeg selv tænkte, at det hang sammen. Indtil jeg blev opmærksom på, at det såmænd ligeså godt kunne være en fælde, manden bag Tigermanden havde sat op - for at mistænkeliggøre Anklageren.

Der var også én, der udgav sig som mig for nogle måneder siden. Så derfor blev jeg selv mere opmærksom på disse falske flag, hvor én eller anden prøver at narre vi andre til at tro, at en bruger er en anden, end han virkelig er.

Vi ved jo også alle, at der har huseret flere falske Poul Jørgensen´er herinde.

Måske også falske Rudi´er? Her tænker jeg på de to Rudi-lignende profiler, der bl.a. truede mig og var ret grove i sproget også overfor andre. I starten tænkte jeg, at det nok var Rudi selv. Men så kom jeg til at tænke på, at det ligeså godt kan være én, der skriver som Rudi - for at vi skal tro at det er ham. Det kan vi heller ikke vide noget om. Alt er muligt i teorien. Jeg syntes nemlig, at det dengang var mistænkeligt, at få minutter efter, at Langgaard-Nielsen havde fyret sin trussel af, så var Dommeren og Venstrefløjens Hævner STRAKS på banen for at påtale truslen! Det virkede meget søgt. Hvorfor dukkede Dommeren op så hurtigt efter? (Mistanke: manden bag Dommeren og Venstrefløjens Hævner er den samme som manden bag Langgaard-Nielsen...).

Og ovenstående to profiler, Dommeren og Venstrefløjens Hævner, lugter meget af Tigermanden. Så hvis vi skal tro, at Anklageren står bag Tigermanden, så må vi også tro, at han står bag både Dommeren og Venstrefløjens Hævner, hvis det skal være logisk. Og så kan han også stå bag Langgaard-Nielsen og et par andre (fake?) højrefløjsprofiler?

Så meget tid tvivler jeg dog på, at Anklageren har, at han orker at være dukkefører for SÅ mange profiler. Derfor tvivler jeg på, at det er ham, der står bag ovenstående profiler (Tigermanden, Dommeren, Venstrefløjens Hævner, Langgaard-Nielsen o.s.v.). Men man ved jo aldrig? Der er koldt og mørkt på Grønland og det kan vel være svært at få tiden til at gå deroppe...
« Senest Redigeret: November 01, 2018, 10:39:46 pm af Reptil Formskifter »

Anklageren

• Gæst
« Svar #26 Dato: November 01, 2018, 11:14:37 pm »

Hvorfor er du altid så sur   :smile1:

Jeg ved godt, at du ikke kan gøre for det, og det da helt i orden ... så tag det roligt.

Min farmor blev også senil, og min familie synes, det var et kæmpestort problem, men det er ikke værre, end man gør det til  :yes:

Det vigtigste er, at man ikke ser ned på nogen, der er senil, og behandler dem med respekt.

DOjo

• Gæst
« Svar #27 Dato: November 02, 2018, 01:45:12 am »
Den igen.
De hele kunne vaere omvendt.
  :MG_216:

Selvfølgelig husker jeg dengang, Tigermanden skrev som Anklageren fra sin Tigerprofil.

I starten mente jeg som bekendt også, at det var bevis for at Anklageren var Tigermanden = Tigerklageren.

MEN jeg er senere blevet opmærksom på, at der er én personage på debatten, der elsker at udgive sig for andre og at lave falske flag. Derfor valgte jeg på et senere tidspunkt at lade tvivlen komme Anklageren til gode, fordi det kan lige så godt have været et falsk flag, hvor Tigermanden (eller manden bag denne profil) bevidst skrev som Anklageren for at vi skulle TRO, at det er samme person.

Denne mistanke forstærkes deraf, at Tigermanden åbenlyst i lang tid har klæbet sig konstant op ad Anklageren og fedtet totalt for ham. Det er mistænkeligt og virker ret søgt, synes jeg.

Jeg skal understrege, at jeg ikke 100% har lagt mig fast på, hvad sandheden er. Men jeg er bare ikke længere så sikker på, som DU og andre er, at Anklageren er Tigermanden. Fordi der har været nogle episoder siden hen, der ledte mig på sporet af, at der sagtens kunne være tale om et falsk flag, hvor Tigermanden bevidst ville have os til at tro, at han var Anklageren.

Men jeg kan intet bevise og det kan du heller ikke. Så det er jo alt sammen spekulationer. Du har lov at have din mening og jeg MIN mening.

Men ja, der er da en teoretisk chance for, at Anklageren ER Tigermanden. I så fald så er det sgu nok fordi, at han røvkeder sig oppe på Grønland og skal have tiden til at gå, at han bliver nødt til at være både sig selv og sine egne modstandere og fans. Det var jo også sådan, jeg selv tænkte, at det hang sammen. Indtil jeg blev opmærksom på, at det såmænd ligeså godt kunne være en fælde, manden bag Tigermanden havde sat op - for at mistænkeliggøre Anklageren.

Der var også én, der udgav sig som mig for nogle måneder siden. Så derfor blev jeg selv mere opmærksom på disse falske flag, hvor én eller anden prøver at narre vi andre til at tro, at en bruger er en anden, end han virkelig er.

Måske også falske Rudi´er? Her tænker jeg på de to Rudi-lignende profiler, der bl.a. truede mig og var ret grove i sproget også overfor andre. I starten tænkte jeg, at det nok var Rudi selv. Men så kom jeg til at tænke på, at det ligeså godt kan være én, der skriver som Rudi - for at vi skal tro at det er ham. Det kan vi heller ikke vide noget om. Alt er muligt i teorien. Jeg syntes nemlig, at det dengang var mistænkeligt, at få minutter efter, at Langgaard-Nielsen havde fyret sin trussel af, så var Dommeren og Venstrefløjens Hævner STRAKS på banen for at påtale truslen! Det virkede meget søgt. Hvorfor dukkede Dommeren op så hurtigt efter? (Mistanke: manden bag Dommeren og Venstrefløjens Hævner er den samme som manden bag Langgaard-Nielsen...).

Og ovenstående to profiler, Dommeren og Venstrefløjens Hævner, lugter meget af Tigermanden. Så hvis vi skal tro, at Anklageren står bag Tigermanden, så må vi også tro, at han står bag både Dommeren og Venstrefløjens Hævner, hvis det skal være logisk. Og så kan han også stå bag Langgaard-Nielsen og et par andre (fake?) højrefløjsprofiler?

Så meget tid tvivler jeg dog på, at Anklageren har, at han orker at være dukkefører for SÅ mange profiler. Derfor tvivler jeg på, at det er ham, der står bag ovenstående profiler (Tigermanden, Dommeren, Venstrefløjens Hævner, Langgaard-Nielsen o.s.v.). Men man ved jo aldrig? Der er koldt og mørkt på Grønland og det kan vel være svært at få tiden til at gå deroppe...

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 02, 2018, 06:25:38 am »

SIKKERHEDSKOPIERET!!!!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 02, 2018, 07:53:25 am »

Reptil Formskifter, er der noget der bimler :  :big_grin:

politisk ukorrekt
Citér

Citér
At hævde, at tigermanden skulle have trollet DIG, Anklager, er jo lige så langt ude som at tro, at Åse ville trolle DerRudi. Det giver bare ingen mening, at man skulle trolle nogen fra ens egen lejr.

Og det ved Anklageren udmærket godt. Men han er lige nu fuldstændigt desperat for at finde en udvej fra sin fadæse i går. Men jeg tror at han må erkende, at løbet ER kørt. Alle, der har en vis IQ, kan da godt regne ud at Tigermanden og Anklageren er den samme.

Ja, han blev afsløret her :

Tigermanden
Hyper medlem

Jeg er Muslim og Kommunist.

Sv: Evnen til at tænke
« Svar #2 Dato: Januar 11, 2017, 07:58:00 am »
Citér
Citat fra: Tørresnoren efter Januar 11, 2017, 04:33:53 am
Citat fra: Anklageren efter Januar 11, 2017, 02:26:17 am
Citér
Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.

Ved 'man' nu også det..?

- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?

Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.

Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.

Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. 

Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet.

Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale,
og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.

Citat slut  :hyper: :ROFL: