Forfatter Emne: Er der noget i vejen med at gøre livet surt for nogen, som man ikke kan udstå?  (Læst 503 gange)

Anklageren

• Gæst
Er det at trække hver sin vej på den samme hammel - eller er det tværtimod godt "at bekæmpe hinanden" i et samfund?

Nu ser det næsten ud som jeg selv giver svaret, men hvordan skulle jeg kunne formulere det, så spørgsmålet er mere åbent?

Det er ikke ualmindeligt at være efter nogen grupper.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Rigtigt se af den gode Anklageren. Selvfølgelig er der visse elementer, som skal bekæmpes. Og det er fordi, de højrenationale forsøger at skabe splid i samfundet.
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
Du er en af dem, der bør bekæmpes
« Svar #2 Dato: November 01, 2018, 10:19:27 am »
Rigtigt se af den gode Anklageren. Selvfølgelig er der visse elementer, som skal bekæmpes. Og det er fordi, de højrenationale forsøger at skabe splid i samfundet.

Du er ikke en befolkningsgruppe, men blot en led person.

Tak for at gøre opmærksom på, at man ikke kan være venner med alle - og det er heller ikke meningen med oplægget.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil

Anklageren

• Gæst

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Det er blevet moderne i godhedsindustriens navn, at gøre regning uden vært.

Men den mobning der foregår fra godhedsindustrien kontra de borgere der tænker på regningen, er ikke okay

Selvfølgelig er det sundhedstegn fra et land, hvis der er intern splid; men landet skal ikke lide under, at andre snu mennesker udnytter det.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst

Men den mobning der foregår fra godhedsindustrien kontra de borgere der tænker på regningen, er ikke okay

Selvfølgelig er det sundhedstegn fra et land, hvis der er intern splid; men landet skal ikke lide under, at andre snu mennesker udnytter det.

Så kan man vel gå efter bolden, og være efter snu mennesker som personer.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil

Så kan man vel gå efter bolden, og være efter snu mennesker som personer.

Enig, hvis du mener det; men der er stor forskel på at være klog kontra snu. Synes også, at der er mange, der er ligeglade med sandheden, de vil bare have ret.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Enig
« Svar #8 Dato: November 01, 2018, 12:16:11 pm »
Synes også, at der er mange, der er ligeglade med sandheden, de vil bare have ret.

Det er ikke klogt.

Hvis man også kan lære noget af dem, som man er uvenner med - så ender man med at trække det længste strå.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Enig
« Svar #9 Dato: November 01, 2018, 12:27:08 pm »
Synes også, at der er mange, der er ligeglade med sandheden, de vil bare have ret.

Det er ikke klogt.

Hvis man også kan lære noget af dem, som man er uvenner med - så ender man med at trække det længste strå.

Det kan man. Da jeg stod i lære var der en del svende, der havde det med at ydmyge lærlinge, men man kunne lære noget af dem. Jeg holdte selvfølgelig min kæft i læretiden og da jeg så blev svend, inviterede jeg selvfølgelig de svende, der havde ydmyget og slået mig.
Forsatan en fest det blev og nogle svende blev hjemme i 3 mdr, inden de kom på arbejde igen.  :yes: