Forfatter Emne: For dum til telfonboks  (Læst 272 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    73.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
For dum til telfonboks
« Dato: November 01, 2018, 01:30:56 am »
I kender udtrykket: 'for dum til at finde ud af en telefonboks.'

De finde skam og jeg har personligt været ude for en af dem.

Jeg var chauffør på buslinie 2 i København. Det har været omkring 1985. Man måtte ikke have barnevogne med i bussen før klokken 9. Så kom der en gut anstigende med barnevogn lidt i ni, som jeg selvfølgelig henviste til tiden var inde. Han overfuste mig med de værste gloser. Det var en ting. Men i sit raseri gik han over til en telefonboks og indtelefonerede at der var en bombe i linie 2.

Det var en af de telefonbokse af glas, med en slags svingdør, som man skulle skubbe ud og lidt til siden for at at åbne den udad. Gutten med telefonbomben havde skubbet døren lige udad og det går den jo ikke op af. Han havde flået og revet i den dør for at få den op. Den blev hvor den var.

Oppe på politisstationen kunne de naturligvis se, hvilken telefonboks truslen kom fra og sendte omgående en patrulje dertil. Hvor gutten stadigt stod og flåede i døren. Ja, han var for dum til at finde ud af en telefonboks og det har antageligt kostet ham adskillige måneder bag tremmer, for den slags ser myndighederne ikke på med milde øjne.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline DOjo

• Fuld medlem
  • Activity:
    15%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
Sv: For dum til telfonboks
« Svar #1 Dato: November 01, 2018, 02:00:04 am »

Jamen  :ohmy:

Sa vil jeg hellere ikke fortaelle dig hvad der precist skete med den unge par i Cairo lige foran mig pa vej ind i citadel, leas kirken, hvor der var stort skildt med 3 ting men ikke matte pa trapperne, og i kirken.

Jeg ved dog at den Danske ambasade fik dem ud af faengsel pa et tidspunkt, ligefor vi skulle hjem.

Senere fik vi at vide at de var heldigt.

Haber at man nu ma tage barnevogn med i bussen. :dash2:

Jeg var chauffør på buslinie 2 i København. Det har været omkring 1985. Man måtte ikke have barnevogne med i bussen før klokken 9. Så kom der en gut anstigende med barnevogn lidt i ni, som jeg selvfølgelig henviste til tiden var inde. Han overfuste mig med de værste gloser. Det var en ting. Men i sit raseri gik han over til en telefonboks og indtelefonerede at der var en bombe i linie 2.

Det var en af de telefonbokse af glas, med en slags svingdør, som man skulle skubbe ud og lidt til siden for at at åbne den udad. Gutten med telefonbomben havde skubbet døren lige udad og det går den jo ikke op af. Han havde flået og revet i den dør for at få den op. Den blev hvor den var.

Oppe på politisstationen kunne de naturligvis se, hvilken telefonboks truslen kom fra og sendte omgående en patrulje dertil. Hvor gutten stadigt stod og flåede i døren. Ja, han var for dum til at finde ud af en telefonboks og det har antageligt kostet ham adskillige måneder bag tremmer, for den slags ser myndighederne ikke på med milde øjne.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Du er så dum at du kan fare vild i en telefonboks
« Svar #2 Dato: November 01, 2018, 09:09:16 am »

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Olga_K

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 01, 2018, 09:39:59 pm »

Sa vil jeg hellere ikke fortaelle dig hvad der precist skete med den unge par i Cairo lige foran mig pa vej ind i citadel, leas kirken, hvor der var stort skildt med 3 ting men ikke matte pa trapperne, og i kirken.

En sætning med ret mange cliffhangere ... kunne du afsløre en af tingene på 'skildtet'?  :ROFL: - så vil jeg gætte mig til resten. Og sammenhængen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 01, 2018, 10:06:29 pm »

En sætning med ret mange cliffhangere ... kunne du afsløre en af tingene på 'skildtet'?  :ROFL: - så vil jeg gætte mig til resten. Og sammenhængen.

Han er født i Holland og opvokset i Canada.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    73.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 01, 2018, 10:21:22 pm »
En indonesisk soldat der heller ikke er for kvik. De har deres hyr med ham

https://www.facebook.com/zugerineetsgey/videos/829894570550788/
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 01, 2018, 11:27:36 pm »
Siger man ikke: Du er så dum, at du kunne fare vild i en telefonboks?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline DOjo

• Fuld medlem
  • Activity:
    15%
  • Country: gt
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 02, 2018, 01:37:58 am »
Forst, tillykke med dine skrive faerdigheder, jeg vil aldrig komme i naerheden.
Jeg kan til gengaeld skrive darligt i mange sprog  :blum:

Jeg oversaetter lige fra Engelsk hvad der star pa de fleste skilte in Dansk.

Kvinder skal tildaeke deres har og eventuelle bare overarm.
Maend ma ikke komme i kirker i kortebukser.
Ingen sko tilladt.

Nogen steder henviser til forbud med at smidde toilet papir i toiletter.
Affection, (kissing) i, foran kirken er ikke tilladt.

Og der er mange flere henvisninger, afhaengig hvor du er in Cairo eller andre Muslimske byer.

Jeg har forresten ikke et Dansk "tastatur" pa min nykobte Samsung 6+

Jeg tror at der skal instaleres et App

Men gamle maend og telf, du ved.

« Senest Redigeret: November 02, 2018, 03:56:49 am af DOjo »

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 02, 2018, 06:33:11 am »
Forst, tillykke med dine skrive faerdigheder, jeg vil aldrig komme i naerheden.
Jeg kan til gengaeld skrive darligt i mange sprog  :blum:

Jeg oversaetter lige fra Engelsk hvad der star pa de fleste skilte in Dansk.

Kvinder skal tildaeke deres har og eventuelle bare overarm.
Maend ma ikke komme i kirker i kortebukser.
Ingen sko tilladt.

Nogen steder henviser til forbud med at smidde toilet papir i toiletter.
Affection, (kissing) i, foran kirken er ikke tilladt.

Og der er mange flere henvisninger, afhaengig hvor du er in Cairo eller andre Muslimske byer.

Jeg har forresten ikke et Dansk "tastatur" pa min nykobte Samsung 6+

Jeg tror at der skal instaleres et App

Men gamle maend og telf, du ved.

SIKKERHEDSKOPIERET!!!!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 02, 2018, 10:15:53 am »
Siger man ikke: Du er så dum, at du kunne fare vild i en telefonboks?

Det var det jeg skrev i mit indlæg, længere tilbage. Næ man skal aldrig poste noget i en brandert. For dum til telfonboks  :ROFL:
« Senest Redigeret: November 02, 2018, 04:23:28 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 02, 2018, 04:45:23 pm »
Man behøver ikke at være dum, blot fordi man farer vild i en telefonboks.
Det eneste, der er i vejen, at ens retningssans er noget dårligere end gennemsnittet :-)
I'm a Troll