Forfatter Emne: Ungarsk benspænder frikendt ved højesteret  (Læst 306 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Ungarsk benspænder frikendt ved højesteret
« Dato: Oktober 31, 2018, 03:48:27 pm »
Mange husker sikkert den ungarske kamerakvinde Petra Laszlo, som blev idømt tre års betinget fængsel for at spænde ben for en af indtrængerne under den store invasion i 2015.
Sagen er imidlertid gået helt til højesteret - og her er hun blevet FRIFUNDET. Herligt! Det burde vel nærmest have udløst en medalje. Uh, jeg ville gerne sparke benene væk under en afrikansk eller arabisk indtrænger....  :ROFL:
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Ungarsk benspænder frikendt ved højesteret
« Svar #1 Dato: Oktober 31, 2018, 03:58:08 pm »
Mange husker sikkert den ungarske kamerakvinde Petra Laszlo, som blev idømt tre års betinget fængsel for at spænde ben for en af indtrængerne under den store invasion i 2015.
Sagen er imidlertid gået helt til højesteret - og her er hun blevet FRIFUNDET. Herligt! Det burde vel nærmest have udløst en medalje. Uh, jeg ville gerne sparke benene væk under en afrikansk eller arabisk indtrænger....  :ROFL:

Fint. Jeg glæder mig til, at der er en, der spænder ben for Rasmus Paludan så. Se det kunne være et ømt syn. Det fede svin med ansigtet i jorden.
Omvendt kunne vi også bare tage afstand til alle former for overgreb og vold, men så kan Rudi ikke få afløb for sine voldsfantasier.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Ungarsk benspænder frikendt ved højesteret
« Svar #2 Dato: Oktober 31, 2018, 07:59:54 pm »
Uh, jeg ville gerne sparke benene væk under en afrikansk eller arabisk indtrænger....  :ROFL:

Du er en gammel mand, DerRudi. De ville løbe hurtigere end dig. Og hvis det skulle være, så ville dit selvtægt nok blive behandlet efter loven. Så kan du sidde i fængslet og glæde dig over at have sparket benene væk under en indtrænger.
Du får ret og jeg får fred!