Forfatter Emne: Der er så mange skøre mennesker  (Læst 1176 gange)

Anklageren

• Gæst
Det er kun dig
« Svar #15 Dato: Oktober 30, 2018, 03:59:28 pm »
De intetanende forældrefugle udruger og fodrer gøgeungen. Helt uden at der nogen der har belært dem om Jefferson og Grundtvig.

I Mellemøsten går det ikke altid så godt for i dem. Gaza kaldes verden største fængsel. Her får muslimerne lov til at spise 'Nådens Brød' af israelernes hænder. Der har lige været mangel på drikkevand i Gaza, så har israelerne været nådige imod dem, og lavet en ny vandledning hvor de får renset kloakvand. At skubbe nogen ud af reden, er der ikke tale om.

Jeg er ikke skubbet ud af nogen rede - og er ikke utilfreds med tilværelsen.

Det er din egen skyld, at dit liv er mislykket.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Det er kun dig
« Svar #16 Dato: Oktober 31, 2018, 01:06:19 am »
Jeg er ikke skubbet ud af nogen rede - og er ikke utilfreds med tilværelsen.

Det er din egen skyld, at dit liv er mislykket.

HOLD OP MED DET PJAT!
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Hvad gælder panikken?
« Svar #17 Dato: Oktober 31, 2018, 03:24:23 am »
Du siger jo selv, at dit liv har formet sig som en lille fortvivlet sangfugle unge, der ligger og spæller hjælpeløs i det kolde vand mellem sivene, fordi den blev skubbet ud af reden af en gøgeunge :yes:

Jeg tror bare på, at man selv har indflydelse på sit liv.

DOjo

• Gæst
Sv: Hvad gælder panikken?
« Svar #18 Dato: Oktober 31, 2018, 03:31:52 am »
Uden at kende meget til historien, er jeg dog enig i en ting.

Men er dem, og der hvor man onsker at vaere.
Det koster dog, og det beviser at man aldrig kan stoppe med at onske og tilpasse sig.

Du siger jo selv, at dit liv har formet sig som en lille fortvivlet sangfugle unge, der ligger og spæller hjælpeløs i det kolde vand mellem sivene, fordi den blev skubbet ud af reden af en gøgeunge :yes:

DOjo

• Gæst
Sv: Der er så mange skøre mennesker
« Svar #19 Dato: Oktober 31, 2018, 03:54:35 am »

Jeg synes det er et udmaerket parodi, dog passer NA bedre end Australien synes jeg.

Nu kan jeg se, at det hurtigt kom til at handle om Muslimer igen, og sa passer det igen. Aboriginale kommer jo fra de Muslimske omrader.  :blum:

Jeg kan indtil videre ikke finde et Dansk keybord pa min nye tlf.
Undskyldt til dem som synes det er vigtigt.

Der er selvfølgelig også mange mennesker, som ikke er skøre, men oplægget handler om de skøreste.

Før Australien blev "opdaget" var der kun pungdyr.

Da de første mus forlod et skib, kom de til et helt kontinent uden mus.

De skøre tror ikke, at musene kunne finde ud af at brede sig over hele Australien - uden at de havde en museadmiral, som skreg: Lad os erobre Australien.

Tankegangen er, at uden en museleder var musene blevet, hvor de kom i land  :yes:

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 31, 2018, 12:26:23 pm »

Jeg synes det er et udmaerket parodi, dog passer NA bedre end Australien synes jeg.

Nu kan jeg se, at det hurtigt kom til at handle om Muslimer igen, og sa passer det igen. Aboriginale kommer jo fra de Muslimske omrader.  :blum:

Jeg kan indtil videre ikke finde et Dansk keybord pa min nye tlf.

Der er selvfølgelig også mange mennesker, som ikke er skøre, men oplægget handler om de skøreste.

Før Australien blev "opdaget" var der kun pungdyr.

Da de første mus forlod et skib, kom de til et helt kontinent uden mus.

De skøre tror ikke, at musene kunne finde ud af at brede sig over hele Australien - uden at de havde en museadmiral, som skreg: Lad os erobre Australien.

Tankegangen er, at uden en museleder var musene blevet, hvor de kom i land  :yes:

Du er tomhjernet.
Muslimmand der drages
af mig er tomhjernet?
Ergo er du en TUMPE.

Anklageren

• Gæst
Alle der drages af dig er tomhjernede
« Svar #21 Dato: Oktober 31, 2018, 02:05:16 pm »
Det er et tegn på desperation  :yes:

Du er tomhjernet.
Muslimmand der drages
af mig er tomhjernet?
Ergo er du en TUMPE.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Hvad gælder panikken?
« Svar #22 Dato: Oktober 31, 2018, 07:56:16 pm »

Nej, muslimer har aldrig været synderligt involveret i, eller haft indflydelse på min tilværelse, sååååeeeeeeee.......................

Og dog er jeg faktisk blevet skubbet ud af reden af muslimer. Engang troede jeg jeg skulle have en karriere som taxichauffør i Hovedstaden. Det var på et tidspunkt hvor der kom mange af de muslimer der var kommet til DK som fremmedarbejdere, der gik over i taxibranchen. Uden at der blev flere taxikunder fordi der blev flere chauffører. Og muslimerne kom med en anden arbejdsmoral end de danske chauffører. Og organiseret svindel kom med det samme ind i billedet, med kørebøger trykt i Pakistan og sådan noget.

Så de blev en gøgeunge i taxibranchens rede. Så der blev jeg faktisk skubbet ud af reden. Heldigvis for det, for det var ikke noget drømmejob under nogen omstændigheder.

Men Mint der lige er blevet udvist til Thailand er blevet skubbet ud af reden af muslimerne. Interbiew med hende her

https://www.facebook.com/ditbt/videos/2148115858572487/

Men samme rettigheder for Loke som for Thor. Hvis hun fik lov til at blive, ville der være 1000 muslimer som omgående også skulle have lov til at blive.

Intet at stille op, men vi kan da fornøje os lidt over at i Gaza tørstede muslimerne. Så israelerne lagde en drikkevandsledning ind til dem med renset kloakvand. Så kunne de drikke det eller lade være. Der får de nemlig ikke lov til at nasse og snylte, som der ligger i islams natur.
Du får ret og jeg får fred!