Forfatter Emne: Din debat ?  (Læst 954 gange)

Convex Earth

• Gæst
Sv: Din debat ?
« Svar #15 Dato: Oktober 30, 2018, 10:38:34 am »
Jeg kan huske, at der var masser af gang i Jubii-debatten (nu: din debat uden bindestreg) i begyndelsen af årtusindet. Jeg tilbragte mange muntre stunder derinde.

Nu virker det sådan lidt oversvømmet af unge trunter, der snakker om tøj og make-up - eller: det var det, sidst jeg tjekkede.

Det er også, hvad jeg har oberveret, når jeg har luret lidt på siden, for at se, om den var noget for mig.

Det er mest yngre kvinder, der er derinde. Og de snakker mest om overfladiske emner, der ikke interesserer mig en papand.

Herinde er det heller ikke alle emner, der interesserer mig. Men herinde er der dog en vis kant over debatten og folk siger, hvad de mener (og får stort set lov til det). Det er nok derfor, jeg er her lidt stadig, selvom dette forum bestemt har sine mangler. Men i det mindste er der ytringsfrihed herinde og det betyder, at der er kant over debatten, fordi folk ikke behøver lægge bånd på sig selv - som de gør på de andre politisk korrekte debatfora.

Ja, det er fuldstændig rigtigt, at dindebat uden bindestreg er total ødelagt af nye moderatorer osv.!

Jeg har prøvet det, og fik slettet mine tråde og indlæg fordi jeg kom til at sige hvad jeg mener om forskellige emner!

De er stærkt regulerende på f.eks. muslimske og indvandrer tråde, og så har de et hav af vanvittige regler som man skal overholde til punkt og prikke - ellers bliver man ganske enkelt smidt ud af siden - høhø som jeg gjorde på et tidspunkt!

Derfor oprettede jeg da også min egen side som hedder:

”Debat om alt muligt”

http://debatten.danskforum.net/

Det er en side som denne, hvor man kan debattere frit med fuld ytringsfrihed uden alle disse vanvittige regler som der findes andre steder - Man skal dog overholde den danske lovgivning!

Desværre er der kun en som hedder Ingrid der er med, og dette er selvfølgelig for lidt til at kunne debattere!

Så den her side din-debat og min side, er nok de bedste sider at skrive i!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Oktober 30, 2018, 10:42:37 am »
Ja, det er fuldstændig rigtigt, at dindebat uden bindestreg er total ødelagt af nye moderatorer osv.!

Jeg har prøvet det, og fik slettet mine tråde og indlæg fordi jeg kom til at sige hvad jeg mener om forskellige emner!

De er stærkt regulerende på f.eks. muslimske og indvandrer tråde, og så har de et hav af vanvittige regler som man skal overholde til punkt og prikke - ellers bliver man ganske enkelt smidt ud af siden - høhø som jeg gjorde på et tidspunkt!

”Debat om alt muligt”

Det er en side som denne, hvor man kan debattere frit med fuld ytringsfrihed uden alle disse vanvittige regler som der findes andre steder - Man skal dog overholde den danske lovgivning!

Desværre er der kun en som hedder Ingrid der er med, og dette er selvfølgelig for lidt til at kunne debattere!

Din holdning til fuld ytringsfrihed begrænser sig til kun at gælde når man skriver noget du bifalder!
Ellers ryger man ud ...
« Senest Redigeret: Oktober 30, 2018, 10:44:57 am af Landboen »

Convex Earth

• Gæst
« Svar #17 Dato: Oktober 30, 2018, 11:27:43 am »

”Debat om alt muligt”

Din holdning til fuld ytringsfrihed begrænser sig til kun at gælde når man skriver noget du bifalder!
Ellers ryger man ud ...

Næ bestemt ikke - så har du ikke læst hvad der står på min side overhovedet!

Prøv at gå ind på min side under velkomst og se hvad der står?

Der står faktisk:

Velkommen til Debatten på forumotion!

Her er ikke alverdens regler, men administrator forventer almindelig god opførsel!

Dansk lovgivning skal dog overholdes!

Du ønskes god fornøjelse med siden!

Du kan også her stille spørgsmål til administrator!

Det samlede forum er opdelt i underforums, ud fra de interesser du måtte have!

Velkommen til dette forum og god fornøjelse med det!

Admin

Administrator

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 30, 2018, 12:33:13 pm »

”Debat om alt muligt”

Ellers ryger man ud ...

Næ bestemt ikke - så har du ikke læst hvad der står på min side overhovedet!

Prøv at gå ind på min side under velkomst og se hvad der står?

Der står faktisk:

Velkommen til Debatten på forumotion!

Her er ikke alverdens regler, men administrator forventer almindelig god opførsel!

Dansk lovgivning skal dog overholdes!

Du ønskes god fornøjelse med siden!

Du kan også her stille spørgsmål til administrator!

Det samlede forum er opdelt i underforums, ud fra de interesser du måtte have!

Velkommen til dette forum og god fornøjelse med det!

Admin

Administrator

Hold nu op Polledreng, det er testet af.

Anklageren

• Gæst
« Svar #19 Dato: Oktober 30, 2018, 12:43:07 pm »

”Debat om alt muligt”

Debatten består sjovt nok af admin, som debatterer månelandinger med sig selv  :big_grin:

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 30, 2018, 01:24:20 pm »

”Debat om alt muligt”

Debatten består sjovt nok af admin, som debatterer månelandinger med sig selv  :big_grin:

Kunne han så bare holde sig til at poste sit vås der, i stedet for at gener os med det her.