Heldigvis blev det ikke liggende.
Citat fra: Anklageren efter Oktober 29, 2018, 03:56:09 pmNu er det heldigvis holdt op med at sne. Jeg måtte smelte sneen inde i hulrummet i min scooter (knallert) med en hårtørrer i dag, ellers kunne den ikke køre.Det er ellers ikke noget vi snakker om, at det har sneet med vindstyrker på 20 m/s i vindstødene, men nu læste jeg lige tråden, fordi Gubbi skrev: Hallelujah!Det er ikke den bedste årstid i Grønland.Det var godt nok en alternativ "vejrudsigt"!Vindstyrker plejer at have noget med ... vind at gøre.Sne og vindstyrke i samme sætning, uden storm, giver ikke mening.Og så "stormer" det her, med hele 8,5 ms.
Nu er det heldigvis holdt op med at sne. Jeg måtte smelte sneen inde i hulrummet i min scooter (knallert) med en hårtørrer i dag, ellers kunne den ikke køre.Det er ellers ikke noget vi snakker om, at det har sneet med vindstyrker på 20 m/s i vindstødene, men nu læste jeg lige tråden, fordi Gubbi skrev: Hallelujah!Det er ikke den bedste årstid i Grønland.
Nope Anklager. Læs din egen tekst igen - og smid evt. et komma ind, eller et par tillægsord!