Forfatter Emne: Det er så dejligt  (Læst 1065 gange)

Offline Albert Johansen. (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Det er så dejligt
« Dato: Oktober 26, 2018, 09:53:45 pm »
Og læner sig tilbage med begge hænder foldet veltilfreds under nakken, mens en dreng (15+) knæler foran en og langsomt åbner lynlåsen og skam da tager den ud og lader tungen spille op og ned ad - og ... nej, nej, nej jeg ved da skam godt, at jeg ej må skrive mere derpå, det ved jeg godt. Men det er så dejligt. Men jeg skal ej skrive mere nu, jeg har drukket alt for meget, så kommer skam da bare til at skrive noget, og så står de her i morgen med blå blink og alle deres spørgsmål, nej, det kan vi skam da ej have. :drool:

Jeg holder her og ønsker jer alle skam da en så god fredag affe - måtte den bekomme jer alle godt og skønt! Og om I måtte ønske at hære mere om dén historie, så må I skam da skrive en privat besked. :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    68%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Det er så dejligt
« Svar #1 Dato: Oktober 26, 2018, 10:03:38 pm »
Vi tror ikke rigtigt på det, for i virkeligheden er det et par store negre der i gang med dig.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #2 Dato: Oktober 26, 2018, 10:04:17 pm »
I dit næste liv må du blive katolsk præst, Albert. Det ville da skam lige være noget for dig, med alle de (mod-)villige messe- og kordrenge, du skam da ville have...

Anklageren

• Gæst
Nu er æsler jo blevet forbudt frugt
« Svar #3 Dato: Oktober 26, 2018, 10:13:54 pm »
I dit næste liv må du blive katolsk præst, Albert. Det ville da skam lige være noget for dig, med alle de (mod-)villige messe- og kordrenge, du skam da ville have...

Deres små lem ville Albert knap kunne mærke, efter at han er blevet blokket ud af kæmpestore mandfolk gennem mange år  :yes:
« Senest Redigeret: Oktober 26, 2018, 10:17:44 pm af Anklageren »

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #4 Dato: Oktober 26, 2018, 10:18:15 pm »

Deres små lem ville Albert knap kunne mærke, efter at han er blevet blokket ud af kæmpestore mandfolk gennem mange år  :yes:

Albert synes jo at have en aversion imod negere. Tror muligvis det kan hænge sammen med, at han da skam har oparbejdet et trauma efter alle de udblokninger på fælleden gennem årene. Så for at fremstå som en herrens karl, bliver han nødt til at fremstille sig selv som den aktive veludrustede mand, der tager de unge drenge. Men sandheden er velsagtens den stik modsatte. At det jo er Albert selv, der er den modtagende part. Så prøver han at kompensere derfor ved at fantasere om det modsatte scenario med ham som den store stærke aktive karl.
« Senest Redigeret: Oktober 26, 2018, 10:20:53 pm af Reptil Formskifter »

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 26, 2018, 10:18:56 pm »
Vi tror ikke rigtigt på det, for i virkeligheden er det et par store negre der i gang med dig.

Carlo, din børste, nu er du jo gået hen og blevet inspireret af Anklageren, det store pattebarn! :drool: :drool: :drool:

Forbandede abekatte!

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 26, 2018, 10:20:56 pm »

Albert synes jo at have en aversion mod negere. Tror muligvis det kan hænge sammen med, at han da skam har oparbejdet et trauma efter alle de udblokninger på fælleden gennem årene. Så for at fremstå som en herrens karl, bliver han nødt til at fremstille sig selv som den aktive veludrustede mand, der tager de unge drenge. Men sandheden er velsagtens den stik modsatte. At det jo er Albert selv, der er den modtagende part. Så prøver han at kompensere derfor ved at fantasere om det modsatte scenario med ham som den store stærke aktive karl.

Jeg er bestemt ej den passive part, da jeg skam alle dage er den aktive. :cat:

Forbandede abekatte!

Anklageren

• Gæst
Når du frydefuldt jamrer i falset
« Svar #7 Dato: Oktober 26, 2018, 10:34:08 pm »
Enhver sine lyster lille Albert.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #8 Dato: Oktober 26, 2018, 10:44:54 pm »

Der er noget, der ikke helt passer sammen, Albert.

Du siger, at du kommer på fælleden.

Det er jo velkendt, at på fælleden kommer der næsten kun modne og ældre mænd. I hvert fald ikke ret mange unge fyre. Mens det er i Ørstedsparken, at de unge fyre kommer. Især efter midnat er der mange twinks, siges det. Lige noget for dig, hvá?!

Så hvis det var sandt, at du væltede i unge fyre, ville dine historier passe bedre, hvis det var i Ørstedsparken og ikke på fælleden du da skam kom.

Kilde: en bøsse, jeg engang snakkede med, der kom begge steder. Han fortalte, at der var mange unge i Ørstedsparken. Bl.a. et par af de unge sangerdrenge fra X-Factor. Du burde have været i Ørstedsparken, så kunne du da skam have scoret dem.
« Senest Redigeret: Oktober 26, 2018, 10:48:18 pm af Reptil Formskifter »

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 26, 2018, 10:50:27 pm »

Der er noget, der ikke helt passer sammen, Albert.

Du siger, at du kommer på fælleden.

Det er jo velkendt, at på fælleden kommer der næsten kun modne og ældre mænd. I hvert fald ikke ret mange unge fyre. Mens det er i Ørstedsparken, at de unge fyre kommer. Især efter midnat er der mange twinks, siges det. Lige noget for dig, hvá?!

Så hvis det var sandt, at du væltede i unge fyre, ville dine historier passe bedre, hvis det var i Ørstedsparken og ikke på fælleden du da skam kom.

Kilde: en bøsse, jeg engang snakkede med, der kom begge steder. Han fortalte, at der var mange unge i Ørstedsparken. Bl.a. et par af de unge sangerdrenge fra X-Factor. Du burde have været i Ørstedsparken, så kunne du da skam have scoret dem.

Den er god, du. Det jeg nyder ved Fælleden er først og fremmest skam da muligheden for at solbade nøgen. Det kan man ej i Ørstedsparken :cat:

Forbandede abekatte!

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #10 Dato: Oktober 26, 2018, 10:52:59 pm »
Den er god, du. Det jeg nyder ved Fælleden er først og fremmest skam da muligheden for at solbade nøgen. Det kan man ej i Ørstedsparken :cat:

Jeg kender godt fælleden. Har boet et stenkast derfra. Og cyklede tit igennem, fordi det var en smutvej, når jeg skulle ind til Kbh. Centrum at køre over fælleden. Og observerede også nøgne mænd, der solbadede. Ved dog ikke, om jeg så dig...

Men har stadig fra pålidelig kilde, at det er i Ørstedsparken, de unge twinks kommer. Så er det dém, du vil have, burde du tager derind i stedet. EFTER mørkets frembrud.

Jo, du kan da godt solbade i Kbh´s byparker. Men blot ikke nøgen. Det kan du så til gengæld på fælleden. Og der er også Hundige Strandpark, hvor nøgenbadere kommer. Kommer du ikke også der, Albert?
« Senest Redigeret: Oktober 26, 2018, 10:54:41 pm af Reptil Formskifter »

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 26, 2018, 11:07:23 pm »

Jeg kender godt fælleden. Har boet et stenkast derfra. Og cyklede tit igennem, fordi det var en smutvej, når jeg skulle ind til Kbh. Centrum at køre over fælleden. Og observerede også nøgne mænd, der solbadede. Ved dog ikke, om jeg så dig...

Men har stadig fra pålidelig kilde, at det er i Ørstedsparken, de unge twinks kommer. Så er det dém, du vil have, burde du tager derind i stedet. EFTER mørkets frembrud.

Jo, du kan da godt solbade i Kbh´s byparker. Men blot ikke nøgen. Det kan du så til gengæld på fælleden. Og der er også Hundige Strandpark, hvor nøgenbadere kommer. Kommer du ikke også der, Albert?

Jo, det gør jeg skam da. Og ja - faktisk alle steder. Det er så skønt og godt. :cat:

Forbandede abekatte!

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #12 Dato: Oktober 26, 2018, 11:09:20 pm »
Jo, det gør jeg skam da. Og ja - faktisk alle steder. Det er så skønt og godt. :cat:

Skræmmer du ikke nogle gange damerne, når du swinger rundt med dit store lem? De må da skam få sig noget af at chok, ja det må de skam da!

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 26, 2018, 11:16:18 pm »

Skræmmer du ikke nogle gange damerne, når du swinger rundt med dit store lem? De må da skam få sig noget af at chok, ja det må de skam da!

Nej! Jeg vælger skam da alle dage i forvejen - om jeg måtte gå efter den unge mænner - eller damerne, og de to kolliderer aldrig.

Forbandede abekatte!

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #14 Dato: Oktober 26, 2018, 11:23:18 pm »
Nej! Jeg vælger skam da alle dage i forvejen - om jeg måtte gå efter den unge mænner - eller damerne, og de to kolliderer aldrig.

Hvilke tænder dig mest? Damerne eller de unge mænner?

Og hvad siger din kone til din interesse for unge hanner?