Jeg hader også bærbare - jeg har kun haft en, fordi det var et krav på studiet. Jeg har dog haft et par, der mest blev brugt som filservere.Jeg har altid været til stationær med atx, og fordi jeg i en periode kørte meget med FreeBSD og Gentoo, havde jeg også en del diske og havde brug for et mere alsidigt kabinet. Jeg anskaffede en Q6600 i 2008 og den kørte faktisk glimrende indtil 2014. Grafikkortet og rammen var grundent til, der skulle skiftes. I den forbindelse fik jeg nyt kabinet - de gamle var jo et rent helvede med ledninger og det var ikke til at komme til. Jeg blev lidt høj af de nye kabinetter, der havde skjult kabelføring på bagsiden, hvor man rent faktisk kunne montere det hele både elegant og funktionelt.
Citat fra: homofaber efter Oktober 24, 2018, 05:36:31 pmJeg hader også bærbare - jeg har kun haft en, fordi det var et krav på studiet. Jeg har dog haft et par, der mest blev brugt som filservere.Jeg har altid været til stationær med atx, og fordi jeg i en periode kørte meget med FreeBSD og Gentoo, havde jeg også en del diske og havde brug for et mere alsidigt kabinet. Jeg anskaffede en Q6600 i 2008 og den kørte faktisk glimrende indtil 2014. Grafikkortet og rammen var grundent til, der skulle skiftes. I den forbindelse fik jeg nyt kabinet - de gamle var jo et rent helvede med ledninger og det var ikke til at komme til. Jeg blev lidt høj af de nye kabinetter, der havde skjult kabelføring på bagsiden, hvor man rent faktisk kunne montere det hele både elegant og funktionelt.Høj ?? ... Der gemte sig måske andet end elektronik inde i det kabinet ?? ...
nogen vil synes det er mærkeligt at jeg skriver om den gl laptop men bare imponeret over at den har holdt så lang tid og stadig kører, måske opgraderer jeg til win 10
Windows7 er stadigvæk det mest populære styresystem i Asien og Afrika og det bekymrer ikke, at HillBill ikke understøtter efter 2020. At bruge Win7 i dag, svarer til at gå en tur på Blågårds plads kl. 3 om natten og råbe muslimer er nogle møjsvin.
Hvis Microsoft skal vælge imellem at implementere en funktion, som de kan tjene penge på - selvom det udgør en sikkerhedsrisiko - så vælger de pengene.
Citat fra: fedt efter Oktober 25, 2018, 11:22:35 amWindows7 er stadigvæk det mest populære styresystem i Asien og Afrika og det bekymrer ikke, at HillBill ikke understøtter efter 2020. At bruge Win7 i dag, svarer til at gå en tur på Blågårds plads kl. 3 om natten og råbe muslimer er nogle møjsvin.Jeg har da brugt Windows 7 i flere år nu der har da aldrig været noget, jeg har dog altid brugt McAfee eller Bullgard antivirus pogrammer ... Men nu er jeg jo heller aldrig inde på de mere "skumle" sider ...
Men nu er jeg jo heller aldrig inde på de mere "skumle" sider ...