Forfatter Emne: Hvis der var folketingsvalg i morgen  (Læst 309 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Hvis der var folketingsvalg i morgen
« Dato: Oktober 23, 2018, 08:39:43 pm »
Hvad ville I stemme? Stram kurs og NMR kan I ikke stemme på.

Jeg vil stemme på Nye Borgerlige, men hvis der er en god film i tv, vil jeg blive i sofaen.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Olga_K

• Fuld medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Hvis der var folketingsvalg i morgen
« Svar #1 Dato: Oktober 23, 2018, 09:14:43 pm »

Jeg vil stemme på Nye Borgerlige, men hvis der er en god film i tv, vil jeg blive i sofaen.

Hvis der er folketingsvalg er der næppe "en god film i tv" - så du bør overveje at investere i et abonnement hos Netflix ...

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 23, 2018, 10:13:19 pm »
Hvilken film vil du se?

Jeg vil stemme blankt eller helt undlade.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 23, 2018, 10:15:03 pm »
Jeg ville ikke stemme, da der ikke stiller noget parti op, jeg kan lide.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 23, 2018, 10:15:46 pm »
Jeg stemmer på Siumut.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 23, 2018, 10:19:34 pm »
Hvilken film vil du se?

Hvorfor egentlig? Er dine holdninger da heller ikke repræsenteret af de etablerede partier?

Offline DOjo

• Senior medlem
  • Activity:
    22.4%
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 23, 2018, 10:22:20 pm »
Alt.
Dog minus DF

Partiet som har været med til at levere
Verdens grobund for totalt anarki.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    18%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 23, 2018, 11:03:24 pm »
Jeg vil stadig stemme radikalt. Tror dog jeg vil undersøge hvem jeg skulle stemme personligt på, for jeg synes der er lidt fløjkrig i de radikale i øjeblikket, og jeg vil gerne ligge solidt på den fløj der ikke tæller Zenia Stampe.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 23, 2018, 11:06:47 pm »
Hvilken film vil du se?

Hvorfor egentlig? Er dine holdninger da heller ikke repræsenteret af de etablerede partier?

Aner det ikke. Eller det er de måske nok. Jeg ser mest på skole- og uddannelsespolitikken. Jeg går bare ikke op i politik eller interesserer mig for det. Kommunalpolitik forsøger jeg mig dog at holde mig opdateret.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 23, 2018, 11:20:00 pm »
Jeg vil stadig stemme radikalt. Tror dog jeg vil undersøge hvem jeg skulle stemme personligt på, for jeg synes der er lidt fløjkrig i de radikale i øjeblikket, og jeg vil gerne ligge solidt på den fløj der ikke tæller Zenia Stampe.

Jeg hører mest om stampisterne. Når folk her angriber Radikale så er det især Stampisterne der får kritik, så jeg kunne godt tænke mig af rent kedsomhed at læse og høre om kandidater som ikke er Stampister hos liste B.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 23, 2018, 11:22:14 pm »
Hvilken film vil du se?

Aner det ikke. Eller det er de måske nok. Jeg ser mest på skole- og uddannelsespolitikken. Jeg går bare ikke op i politik eller interesserer mig for det. Kommunalpolitik forsøger jeg mig dog at holde mig opdateret.
Så du er ligeglad med hvor mange muggier om året der kommer ind i Danmark? Hvis EL og alt fik over 50% tilsammen så ville der komme rigtig mange flere muggier ind i Danmark  :dash2: :dash2: :dash2:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 23, 2018, 11:51:23 pm »
Hvilken film vil du se?

Så du er ligeglad med hvor mange muggier om året der kommer ind i Danmark? Hvis EL og alt fik over 50% tilsammen så ville der komme rigtig mange flere muggier ind i Danmark  :dash2: :dash2: :dash2:

Det ser ellers smart ud.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 23, 2018, 11:52:58 pm »
Det bedste ville være hvis der var en kandidat fra DF eller NB som var på stemmeseddelen selvom kandidaten er smidt ud af partiet. Lars Kiil er et perfekt eksempel, det er en kandidat som jeg bestemt ville havde stemt på hvis jeg var i området

https://redox.dk/nyheder/nye-borgerlige-kandidat-ekskluderet-efter-antisemistisk-udbrud

Ellers er jeg nok sofavælger.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    18%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 24, 2018, 01:01:14 am »

Jeg hører mest om stampisterne. Når folk her angriber Radikale så er det især Stampisterne der får kritik, så jeg kunne godt tænke mig af rent kedsomhed at læse og høre om kandidater som ikke er Stampister hos liste B.

Det er de klassiske social-liberalister der går op i maksimal individuel frihed sammen med et stærkt socialt sikkerhedsnet. Tænk Jens Rhode og Martin Lidegaard.
Jeg synes på det sidste at for mange i det radikale, selvom de muligvis har mange af deres værdier tilfælles med mig, har for travlt med at være forargede og slå andre mennesker oven i hovedet med ismer, som om det skulle vinde debatten. Som da Stampe kaldte liberal alliance for Danmarks sexistiske parti. Bortset fra at anklagen var ekstremt tynd, så lukker det også enhver form for debat ned og får partiet til at fremstå som en isoleret gruppe af konstant forargede selvudnævnte moralske håndhævere. Det der har gjort de radikale så succesfulde er netop evnen til at indgå dialog med hvem som helst, og nå til enighed om konkrete punkter på tværs af holdninger. Du får aldrig din politik igennem ved at stille dig i hjørnet og skrige af folk. Den taktik skal vi lade enhedslisten om. Og forargelse alene er ikke et argument.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 24, 2018, 01:10:34 am »

Jeg ved ikke om det bare er mig.... Men jeg tror det design dér indeholder et skjult budskab: Se hvordan koppernes hanke vender. Og 88 års garanti virker også lidt påfaldende. (88 = HH = Heil Hitler)
Jeg troede først at det var en photoshoppet joke, men jeg kan google mig til at det er et virkeligt produkt.
 :hyper: :hyper: :hyper: