Forfatter Emne: Hold til højre - det er det modsatte af venstre  (Læst 1294 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Hvis man ikke vasker sig
« Svar #15 Dato: Oktober 23, 2018, 04:56:30 pm »
Kvinder vil da helst ikke kysse en skægget mand.

har du fået en kæreste? Meget underholdende tråd hvor vi også fik Carlos barbering belyst  :smile1:

Har du fået en kønsskifteoperation? - eller har du skæg?

68'erne væltede sig i kvinder mere end nogen andre - og mange af dem havde skæg.

Du er rigtig i hopla i dag. 68'erne som du kun oplevede med skæg, var ikke andet end lange patter - hæklede hygiejnebind -  spande med lortebleer - kvindefrigørelse og strikkende mænd, der ingen fisse fik, fordi de havde skæg.

Mange 68'er lignede nogle der havde fået en kønsskifteoperation med det lange hår og så måtte de tage til Grønland, ellers fik de ingen fisse.  :smile1:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Oktober 23, 2018, 05:03:57 pm »
Der kan gemme sig mange bakterier i sådan en omgang kønsbehåring så ja, det er en sund interesse  :yes:

Der behøver ikke at være mange bakterier i en kønsbehåring.

Det er mere interessant, hvorfor nogen foretrækker, at voksne kvinders kønsdele ligner børns kønsdele.

Men der er flere end uden kønsbehøring. Prøver du at fiske efter at hvis man er til kvinder uden kønsbehåring så har man pædofile tendenser? Det er squ for langt ude i så fald. Der er også mange kvinder som foretrækker en mand, der er barberet både for oven og forneden.

Anklageren

• Gæst
Alle ved jo, at jeg ikke har skæg
« Svar #17 Dato: Oktober 23, 2018, 06:01:56 pm »

har du fået en kæreste? Meget underholdende tråd hvor vi også fik Carlos barbering belyst  :smile1:

68'erne væltede sig i kvinder mere end nogen andre - og mange af dem havde skæg.

Du er rigtig i hopla i dag. 68'erne som du kun oplevede med skæg, var ikke andet end lange patter - hæklede hygiejnebind -  spande med lortebleer - kvindefrigørelse og strikkende mænd, der ingen fisse fik, fordi de havde skæg.

Mange 68'er lignede nogle der havde fået en kønsskifteoperation med det lange hår og så måtte de tage til Grønland, ellers fik de ingen fisse.  :smile1:

Jeg har lagt et billede op af mig selv. Jeg tør vædde med, at jeg er smukkere end dig.

Hvordan ser du ud?

Anklageren

• Gæst
« Svar #18 Dato: Oktober 23, 2018, 06:10:53 pm »
Men der er flere end uden kønsbehøring. Prøver du at fiske efter at hvis man er til kvinder uden kønsbehåring så har man pædofile tendenser? Det er squ for langt ude i så fald. Der er også mange kvinder som foretrækker en mand, der er barberet både for oven og forneden.

Selvfølgelig har man pædofile tendenser, hvis man ikke kan lide en voksens kvindes kønsdele, som naturen har skabt dem.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Alle ved jo, at jeg ikke har skæg
« Svar #19 Dato: Oktober 23, 2018, 06:46:36 pm »

Jeg har lagt et billede op af mig selv. Jeg tør vædde med, at jeg er smukkere end dig.

Hvordan ser du ud?

Kan godt huske det billede og det var ikke dig. Man kan da ikke bruge ordet smuk om en mand. Ser godt ud, kan man bruge  :yes:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Sv: Alle ved jo, at jeg ikke har skæg
« Svar #20 Dato: Oktober 23, 2018, 06:52:55 pm »
Kan godt huske det billede og det var ikke dig. Man kan da ikke bruge ordet smuk om en mand. Ser godt ud, kan man bruge  :yes:

Nå men så ser jeg godt ud, og har heller aldrig haft problemer med at finde kvinder. Jeg er i øvrigt den trofaste type, men det er en anden historie.

Må vi se et billede af dig - eller er du en kylling?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hold til højre - det er det modsatte af venstre
« Svar #21 Dato: Oktober 23, 2018, 07:06:18 pm »
Har vist det før

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 24, 2018, 09:58:55 pm »
Det er mere interessant, hvorfor nogen foretrækker, at voksne kvinders kønsdele ligner børns kønsdele.

Forandring fryder. Men gider ikke sådan en måtte hvor hårene vokser ind over revnen.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Olga_K (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 24, 2018, 10:05:22 pm »
Vildt, at I kan afspore min trådstart så vildt og så hurtigt - men okay, I har jo også en del træning ...  :JC_doubledown:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #24 Dato: Oktober 24, 2018, 10:13:49 pm »
Skiltene med henholdsvis "Hold til højre" og (lidt længere fremme ad vejen) "- det er det modsatte af venstre" har i noget tid prydet motorvejene.

Tror I, at sådanne kampagner har nogen effekt?

Kun lidt, fordi dårlige vaner er meget svær at lave om på. Så et år efter kampangen er alt tilbage ved det gamle.

At være til højre er naturligvis den perfekte livsfilosofi. :yes:
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Olga_K (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 24, 2018, 10:17:53 pm »
Skiltene med henholdsvis "Hold til højre" og (lidt længere fremme ad vejen) "- det er det modsatte af venstre" har i noget tid prydet motorvejene.

Tror I, at sådanne kampagner har nogen effekt?

At være til højre er naturligvis den perfekte livsfilosofi. :yes:

På motorvejen er det i hvert fald  :big_grin:

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 24, 2018, 10:18:28 pm »

Selvfølgelig har man pædofile tendenser, hvis man ikke kan lide en voksens kvindes kønsdele, som naturen har skabt dem.

Jeg tror ikke jeg kender én eneste kvinde som bare lader det gro vildt. Og rigtig mange mænd barberer eller trimmer sig også. Verden må være fyldt med pædofile.

Anklageren

• Gæst
« Svar #27 Dato: Oktober 24, 2018, 10:26:57 pm »

Jeg tror ikke jeg kender én eneste kvinde som bare lader det gro vildt. Og rigtig mange mænd barberer eller trimmer sig også. Verden må være fyldt med pædofile.

Ja - det er en underlig kultur - men mange kvinder har hår på den.

En kvinde, du har sex med, er altså voksen, og så hun skal også ligne en voksen kvinde  :smile1:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 25, 2018, 09:03:56 am »
Tror ik det betyder så meget mand, det er da fedt at brænde lidt gummi af når ude på motorvejen., hallo så hurtigt går det heller ik. Den vej er lavet til at køre hurtig på.

Så behøver vi jo ikke at frygte noget lige nu så vidt jeg kan se er du vist i gang med at `brænde´ en anden slags gummi af,   :girl_wink:

Muslimer bruger da ikke gummi - de kører på frihjul hele tiden - bare se på antal af og længden af snotunger efter hver kulørt vralter, du møder.:girl_devil: :connie_skilletgirl:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!