Tror ik det betyder så meget mand, det er da fedt at brænde lidt gummi af når ude på motorvejen., hallo så hurtigt går det heller ik. Den vej er lavet til at køre hurtig på.
Citat fra: Dominerende Muslim efter Oktober 22, 2018, 11:05:30 pmTror ik det betyder så meget mand, det er da fedt at brænde lidt gummi af når ude på motorvejen., hallo så hurtigt går det heller ik. Den vej er lavet til at køre hurtig på.Ja ja - og når du går gennem Københavns gader efter fredagsbønnen, griner du hele tiden med dine muslimske brødre, når I ser vantro hjemløse, mens I får kontanthjælp og knepper danske luderkvinder i jeres lejligheder. Allahu Akbar!- din familie stammer fra Jylland, du bor i Framlev og nationalisterne har piftet dine børns cykler
Citat fra: Anklageren efter Oktober 22, 2018, 11:47:18 pmCitat fra: Dominerende Muslim efter Oktober 22, 2018, 11:05:30 pmTror ik det betyder så meget mand, det er da fedt at brænde lidt gummi af når ude på motorvejen., hallo så hurtigt går det heller ik. Den vej er lavet til at køre hurtig på.Ja ja - og når du går gennem Københavns gader efter fredagsbønnen, griner du hele tiden med dine muslimske brødre, når I ser vantro hjemløse, mens I får kontanthjælp og knepper danske luderkvinder i jeres lejligheder. Allahu Akbar!- din familie stammer fra Jylland, du bor i Framlev og nationalisterne har piftet dine børns cykler Nogle har muslimer på hjernen. Usund interesse. Du har tigermanden på hjernen. Usund interesse. Jeg beskæftiger hjernen med om min nye date har hår på den, som jeg skal til at barbere af. Sund interesse!
Nogle har muslimer på hjernen. Usund interesse. Du har tigermanden på hjernen. Usund interesse. Jeg beskæftiger hjernen med om min nye date har hår på den, som jeg skal til at barbere af. Sund interesse!
Citat fra: Carlo efter Oktober 22, 2018, 11:53:00 pmNogle har muslimer på hjernen. Usund interesse. Du har tigermanden på hjernen. Usund interesse. Jeg beskæftiger hjernen med om min nye date har hår på den, som jeg skal til at barbere af. Sund interesse!Har du fået en kæreste?
Citat fra: Dominerende Muslim efter Oktober 22, 2018, 11:05:30 pmTror ik det betyder så meget mand, det er da fedt at brænde lidt gummi af når ude på motorvejen., hallo så hurtigt går det heller ik. Den vej er lavet til at køre hurtig på.Så behøver vi jo ikke at frygte noget lige nu så vidt jeg kan se er du vist i gang med at `brænde´ en anden slags gummi af,
Citat fra: Carlo efter Oktober 22, 2018, 11:53:00 pmCitat fra: Anklageren efter Oktober 22, 2018, 11:47:18 pmCitat fra: Dominerende Muslim efter Oktober 22, 2018, 11:05:30 pmTror ik det betyder så meget mand, det er da fedt at brænde lidt gummi af når ude på motorvejen., hallo så hurtigt går det heller ik. Den vej er lavet til at køre hurtig på.Ja ja - og når du går gennem Københavns gader efter fredagsbønnen, griner du hele tiden med dine muslimske brødre, når I ser vantro hjemløse, mens I får kontanthjælp og knepper danske luderkvinder i jeres lejligheder. Allahu Akbar!- din familie stammer fra Jylland, du bor i Framlev og nationalisterne har piftet dine børns cykler Nogle har muslimer på hjernen. Usund interesse. Du har tigermanden på hjernen. Usund interesse. Jeg beskæftiger hjernen med om min nye date har hår på den, som jeg skal til at barbere af. Sund interesse!Det kan vel diskuteres hvor sundt det er at foretrække kvinder uden kønsbehåring...
Der kan gemme sig mange bakterier i sådan en omgang kønsbehåring så ja, det er en sund interesse
Citat fra: dna efter Oktober 23, 2018, 03:41:42 pmDer kan gemme sig mange bakterier i sådan en omgang kønsbehåring så ja, det er en sund interesse Der behøver ikke at være mange bakterier i en kønsbehåring.Det er mere interessant, hvorfor nogen foretrækker, at voksne kvinders kønsdele ligner børns kønsdele.
Kvinder vil da helst ikke kysse en skægget mand.har du fået en kæreste? Meget underholdende tråd hvor vi også fik Carlos barbering belyst