Forfatter Emne: Robert 'holocaustbenægter' Faurisson død 21. oktober 2018  (Læst 519 gange)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Robert 'holocaustbenægter' Faurisson død 21. oktober 2018
« Svar #15 Dato: Oktober 22, 2018, 09:03:36 pm »
Carlo Mattogno og Jürgen Graf har gjort sig et stort arbejde, som seriøse historikere så bruger tid på at debunke.

Dette er sikkert hovedværket http://www.academia.edu/15658347/Belzec_Sobibor_Treblinka_A_Refutation_of_Mattogno_Graf_and_Kues

Seriøsiteten af først eller sidstnævnte, kan jeg desværre ikke komme med en kvalificeret udtalelse om, hvilket er beklageligt, men tid er desværre ikke en uendelig ressource for mig.

Jeg vil dog sige at de tre som nok er de bedste holocaustskeptikere er Carlo Mattogno, Jürgen Graf og Germar Rudolf. Faurisson har sagt nogle ting som ikke passer og det har skadet bevægelsen lidt. Det er disse tre som har skrevet lange bøger med mange kildehenvisninger i.

Der har også været en debunking af den debunking. Den er på 1554 sider og kan læses her hvis man virkelig keder sig
https://codoh.com/library/document/3052/?lang=en her kan man læse meget kort om den debunking af debunkingen

http://holocausthandbooks.com/dl/28-tecoar-long.pdf her kan man læse bogen i PDFform som er på 1554 sider. God læselyst.............  :hyper:

Jeg er doven så jeg har ikke læst bøgerne. Men fordi at holocaust som våben mod nationalisme nok ikke stopper om 10-20 år, så overvejer jeg at læse nogle af bøgerne. Jeg kan dog sige at med så meget arbejde som de har lagt så syntes jeg at det er synd at de ikke bliver læst af flere.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
Det er da en belønning, så hvad skaber du dig for
« Svar #16 Dato: Oktober 22, 2018, 09:27:50 pm »
Du skulle snakke med Boatsinker fra Dagens Blæser og Radio266b som er uenig med dig
https://dagensblaeser.net/2018/01/01/nordens-graense-panel-om-holocaust-og-bolsjevisme/

Der er ikke ret mange debatter mellem folk der tror på 6 millioner døde og folk der ikke gør. De fleste ender i fængselsstraf eller at dem der tror på holocaust bakker ud om debatten.

De europæiske fængsler er betalt ferie.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Det er da en belønning, så hvad skaber du dig for
« Svar #17 Dato: Oktober 22, 2018, 09:33:25 pm »
Du skulle snakke med Boatsinker fra Dagens Blæser og Radio266b som er uenig med dig
https://dagensblaeser.net/2018/01/01/nordens-graense-panel-om-holocaust-og-bolsjevisme/

Der er ikke ret mange debatter mellem folk der tror på 6 millioner døde og folk der ikke gør. De fleste ender i fængselsstraf eller at dem der tror på holocaust bakker ud om debatten.

De europæiske fængsler er betalt ferie.
#Debat om ytringsfrihed
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 22, 2018, 11:56:45 pm »
Licensnægteren har igen copy&pastet tekst uden kilde og uden at angive det som citat. Men publiceret det som om det var hans eget.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #19 Dato: Oktober 23, 2018, 11:55:10 am »
Licensnægteren har igen copy&pastet tekst uden kilde og uden at angive det som citat. Men publiceret det som om det var hans eget.

Tegnsætningen halter. Men jeg kan nu godt se, at det er et citat.   
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 08, 2018, 12:21:46 pm »
Holocaust har fået alt for meget opmærksomhed, fordi den af USA blev brugt politisk til at stjæle Palæstina fra palæstinenserne og tillade jøderne at oprette en agressiv racistisk diktaturstat i området. Israel får særbehandling alle vegne og bliver jo ikke engang kritiseret for ikke at overholde FN’s krav om religionsfrihed. Selv Israels nye bosættelser, hvor de giver befolkningen i landsbyer på Vestbredden og i Gaza ordre til bare at forsvinde, så Israel kan rive deres huse ned og bygge en jødisk bosættelse i stedet for, bliver kritikløst godkendt af USA.

Dette betyder selvfølgelig ikke, at der ikke døde 6 millioner jøder (der især var polakker) i kz-lejrene. Men der døde jo også dobbelt så mange ikke-jøder i de samme lejre, så de samlede dødstal kom op på omkring 18 millioner. Men da de ikke var jøder, så gjorde det jo åbenbart ikke så meget med dem.

Kendsgerningerne har derfor været ekstremt fordrejede. Dels for at forsvare USA’s oprettelse af Israel i forbindelse med den anti-tyske propaganda efter krigens afslutning. Og dels for netop at få beskrevet jøderne som en hellig overrace, som det var særligt vigtigt ikke at kritisere. Dette har helt givet været stærkt inspireret af de rige og magtfulde jøder i USA. (Der bor pt 8 millioner jøder i USA ligesom i Israel.)

Så de historiske dokumenter om Holocaust er blevet fordrejede og udnyttet i USA’s propaganda. Ikke nødvendigvis så meget, at det hele er løgn. For dødstallene er jo nok nogenlunde korrekte. Men Israel burde aldrig have været oprettet, og ideen om, at jøderne er en hellig overrace med særlig betydning og særlige rettigheder, kan jeg som ateist jo overhovedet ikke gå ind for!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 19, 2018, 10:17:26 am »
Holocaust har fået alt for meget opmærksomhed, fordi den af USA blev brugt politisk til at stjæle Palæstina fra palæstinenserne og tillade jøderne at oprette en agressiv racistisk diktaturstat i området. Israel får særbehandling alle vegne og bliver jo ikke engang kritiseret for ikke at overholde FN’s krav om religionsfrihed.

Ja, jo. "Stjæle Palæstine fra palæstinenserne" er muligvis et tvivlsom udsagn. Den jødiske indvandring til området begyndte i 1870'erne, til et stort set folketomt område som jøderne opdyrkede. Når der overhovedet var en "palæstinensisk" befolkning der i 1948, skyldes udelukkende jødernes kultivering af området.

Palæstinenserne har også fået særbehandling alle vegne. Hvorfor er der specielt problematisk at angiveligt jøderne skulle have taget deres land? Araberne besætter også selv, uden at der er en kat der gør. Det meste af Vestsahara er annekteret af Marokko. Er muslimerne en hellig overrace?

Jo, der er religionsfrihed i Israel. Der har været en stor Gay-pride parade i Tel Aviv, uden der var en kat der gøede. Prøv bare det blandt muslimerne. Blandt palæstinenserne er der ikke religionsfrihed. At forlade islam er den visse død.

Citér
Så de historiske dokumenter om Holocaust er blevet fordrejede og udnyttet i USA’s propaganda. Ikke nødvendigvis så meget, at det hele er løgn. For dødstallene er jo nok nogenlunde korrekte. Men Israel burde aldrig have været oprettet, og ideen om, at jøderne er en hellig overrace med særlig betydning og særlige rettigheder, kan jeg som ateist jo overhovedet ikke gå ind for!

Her er vi enige. Dog var det nødvendigt og fair at der blev oprettet en jødisk hjemstat et sted.

Palæstinenserne skulle have ladet være at lade sig undfange i moders liv fra 1878. Det er ulykken.