Forfatter Emne: Kærshovedgård  (Læst 1665 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Og så tilbage til Kærshovedgård-tråde
« Svar #15 Dato: Oktober 23, 2018, 01:38:10 pm »
Dansk Folkeparti og Liberal Alliance:
"Udvisningsdømte, kriminelle udlændinge skal frihedsberøves, indtil udvisningen af Danmark kan effektueres."

https://www.bt.dk/samfund/df-og-liberal-alliance-stoejberg-skal-stramme-loven

Selvfølgelig.
Inger Støjberg - ja, hun har jo sagt, at hun er klar til at "gå så langt, som det overhovedet kan lade sig gøre inden for konventionerne."
Tjah. Hvad nu, hvis det er en lillebitte smule for kort? ... Er en minister, der vil føre dansk politik så ikke nødt til at udfordre disse forbandede konventioner fra omkring 1950?

Vi skal af med det pak. Færdig!
Danmark muhammedanerfrit!

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Oktober 23, 2018, 01:41:19 pm »
"Udvisningsdømte, kriminelle udlændinge skal frihedsberøves, indtil udvisningen af Danmark kan effektueres."

Selvfølgelig.
Inger Støjberg - ja, hun har jo sagt, at hun er klar til at "gå så langt, som det overhovedet kan lade sig gøre inden for konventionerne."
Tjah. Hvad nu, hvis det er en lillebitte smule for kort? ... Er en minister, der vil føre dansk politik så ikke nødt til at udfordre disse forbandede konventioner fra omkring 1950?

Uden nogen konventioner og menneskerettigheder, hvad er der så til at forhindre at folk beslutter sig for at ville af med dig? Du saver den gren du selv sidder på.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 23, 2018, 01:45:40 pm »
GuBBi:
Citér
Uden nogen konventioner og menneskerettigheder, hvad er der så til at forhindre at folk beslutter sig for at ville af med dig? Du saver den gren du selv sidder på.

Ha ha. Hvad mon det er for et 'folk', der vil beslutte det?  :big_grin:
Danmark muhammedanerfrit!

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #18 Dato: Oktober 23, 2018, 01:54:14 pm »
Har du prøvet at snakke menneskerettigheder med en krigsherre i Sydsudan?  :blum:

Der er noget meget naivt i din tro på disse "universielle" menneskerettighederne. Men jeg mangler et bedre angrebspunkt. Har du prøvet at læse Kai Sørlanders kritik af disse?  https://www.saxo.com/dk/om-menneskerettigheder_kai-soerlander_haeftet_9788762100282
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Dominerende Muslim

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 23, 2018, 01:54:37 pm »

Selvfølgelig.

hallo konventioner ebskytter os alle dig og mig. respekt for loven mand

Anklageren

• Gæst
« Svar #20 Dato: Oktober 23, 2018, 01:56:46 pm »

Selvfølgelig.

Hvis du absolut skal trolle den som muslim, så skriv da ordentligt mand.

Offline Dominerende Muslim

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 23, 2018, 01:58:49 pm »

Selvfølgelig.

har du et problem med noget brormand?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Sv: Eksisterer SIAD?
« Svar #22 Dato: Oktober 23, 2018, 03:03:56 pm »
Ja du tror så meget, du påstod de ikke var kriminelle på Kærshovedgård  :dash2:

https://www.bt.dk/samfund/socialdemokratiet-kraever-handling-fra-stoejberg-naboer-til-udrejsecenter-skal

Du bor selv langt pokker i vold fra Kærshovedgård. Du aner vel ikke engang hvor kærshovedgård ligger.

Men følg Homofabers råd. Hen i Silvan og køb noget pigtråd og nogle projektører til din have, så du kan føle dig tryg.

Eller som Generation Identitær. Noget kyllingenet.

Følte du dig truffet Carlo  :ROFL:

Jo, Kærshovedgård ligger ca. 10 km fra, hvor vi opholder os -  ca. en gang hver anden måned, vi skal faktisk holde jul derovre.

Anklageren

• Gæst
« Svar #23 Dato: Oktober 23, 2018, 03:10:47 pm »

Selvfølgelig.

har du et problem med noget brormand?

Ja - det er ret koldt Trollepus - så jeg skal have min jolle op, inden den fryser fast.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 23, 2018, 10:56:56 pm »
GuBBi:
Citér

Ha ha. Hvad mon det er for et 'folk', der vil beslutte det?  :big_grin:

På trods af din charmerende facon og imødekommende væsen, er jeg sikker på at folk med dine holdninger nok får oparbejdet en længere liste af folk der ikke er helt vilde med dem. Ved du hvad der forhindrer dem i at få dig til at holde kæft ved at fratage dig dine rettigheder? Det er de selv samme rettigheder som du forsøger at underminere. Jeg er tilhænger af de rettigheder. Også for dig.

Har du prøvet at snakke menneskerettigheder med en krigsherre i Sydsudan?  :blum:

Komplet irrelevant. Jeg behøver ikke blive enig med en sudansk krigsherre. Er sudanske krigsherre repræsentater for hvad du synes vi skal bygge et samfund på?

Og nej, jeg har ikke læst den bog, men har læst menneskerettighederne, og de er i deres natur langt mere et produkt af oplysningstiden og liberalisme. At affeje dem ved at kalde dem et resultat af vestlig tænkning eller lignende, er at adoptere kulturel relativisme. Og så har du intet ben at stå på når det kommer til at forsvare lige netop vores kultur og moral.
« Senest Redigeret: Oktober 23, 2018, 11:00:40 pm af GuBBi »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Kærshovedgård
« Svar #25 Dato: Oktober 24, 2018, 01:05:51 pm »
GuBBi jeg er en stor tilhænger af borgerlige rettigheder. Men menneskerettighederne er tillader alt for mange rettigheder, og hvor er så folks pligter? Jeg har tænkt mig at gå nogle af rettighederne igennem og vise at de er i modstrid med logik. Kulturel relativisme er netop hvad menneskerettighederne bygger på: Alle kulturer er lige gode! Jeg har ikke læst Sørlander, men det har jeg tænkt mig.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
Det ville være meget falsk
« Svar #26 Dato: Oktober 24, 2018, 02:09:47 pm »
GuBBi jeg er en stor tilhænger af borgerlige rettigheder. Men menneskerettighederne er tillader alt for mange rettigheder, og hvor er så folks pligter? Jeg har tænkt mig at gå nogle af rettighederne igennem og vise at de er i modstrid med logik. Kulturel relativisme er netop hvad menneskerettighederne bygger på: Alle kulturer er lige gode! Jeg har ikke læst Sørlander, men det har jeg tænkt mig.

Man skulle tro, at du var akademiker, for de fifler tit med definitioner, når de vil manipulere.

Menneskerettighederne bygger ikke på, at alle kulturer er lige gode - men på at alle mennesker er lige gode.

Thomas Jefferson udtrykte det i 1776: We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the Pursuit of Happiness ...

(Vi fastholder at disse sandheder er selvindlysende, at alle mænd er skabt lige, at de er udrustet af deres skaber med visse uforanderlige rettigheder, og blandt disse er liv, frihed og lykke.)

Derfor vil du også komme til et falsk resultat - hvis du altså fastholder, at du vil anvende falske præmisser.

Det er egentlig også indlysende - fordi det hedder menneskerettigheder - og ikke kulturrettigheder.

Det staves forskelligt, fordi det ikke betyder det samme  :smile1:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 28, 2018, 06:52:23 am »
I Tyskland har problemet med afviste asylsøgere og udvisningsdømte udlændinge, der ikke kan sendes 'hjem', også været oppe og især ved det seneste landdagsvalg i Bayern.

Nu har jeg ikke fulgt med i detaljer og ved ikke hvor langt de er kommet i planerne. Men i Bayern er der lagt op til at begge kategorier skal anbringes i indhegnede *Abschibezentre' indtil udvisningerne kan effektueres.

Jeg kender ikke detaljer, men Bayern har særlige beføjelser til at lave egne love. Desuden skal det nok for en domstol for at se om det strider mod den tyske forfatning og politiets fagforening har afvist at deres medlemmer skal bevogte lejren.

Og Lyjse kan nok ikke mere end 82 millioner tyskere.
Du får ret og jeg får fred!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 28, 2018, 10:14:46 am »
Carlo, det er lige gået op for mig, at Kærshovedgård kun ligger 6 km. fra, hvor vi skal holde jul  ..

https://www.bt.dk/samfund/her-er-den-raa-virkelighed-bag-udrejsecenter-kaershovedgaards-aabne-porte

Der er en afvist asylansøger, der vil skære hovedet af en anden, og lægge det på et skrivebord  :boast: jeg kan ikke tage citater på BT - desværre.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 28, 2018, 11:06:55 am »
Venstre-borgmesteren i Ikast-Brande kommune Ib Lauritsen, ser gerne at det såkaldte udrejsecenter Kærshovedgård ved Bording bliver lukket. Også selv om hans eget parti i regeringen har været med til at åbne det. (BT-metro.)
Siden det blev taget i brug i 2016, har politiet rejst 85 sigtelser mod beboere, og Midt- og Vestjyllands Politi fortæller, at der ligger 'et mørketal' derudover.

Det er velkendt, at de danske beboere i Bording og området som sådan opfatter Kærshovedgård som en pest, da disse beboeres kriminalitet - vold, trusler og butikstyverier - skaber så meget utryghed, at det ville blive modtaget med jubel, hvis stedet lukkede.

Stop Islamiseringen (SIAD) afholder på lørdag den 27. oktober klokken 13 en demonstration foran Kærshovedgård på
Teglgårdsvej.

Demonstrationens navn:  "LUK udrejsecentret og send de tilløbende hjem i sanddynen, hvor de hører hjemme."
Se mere:
https://siaddk.wordpress.com/2018/21/demonstration-ved-kaershovedgaard/

Hvad synes du? Ville det ikke være dejligt at få lukket dette opholdssted for subjekter, der enten er på 'tålt ophold' eller nægter at rejse, selv om de har fået afslag på asyl?

Staten har stadig Grønnedal på Grønland. De kan være der til de tager hjem. Der er store frysere, så de kan få forsyninger til en måned af gangen, og langt til andre.
Så er grønland ikke kun en udgift, men gør lidt nytte for de penge de får her fra.
Desværre er de nuværende politikker  nogle skvat.