Forfatter Emne: Britt Bager og cannabis  (Læst 407 gange)

Offline fedt (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Britt Bager og cannabis
« Dato: Oktober 17, 2018, 07:55:24 pm »
Hørte lige Brit Bager udtale sig om Canada's ja til cannabis. Sålænge alle eksperter siger at cannabis er meget vanedannende, ødelægger ens lunger, indlæringsevnen går istå OSV, kan fru Bager ikke gå ind for hash.

Samtlige eksperter siger, at hvis spiritus spiritus blev lanseret som et nyt rusmiddel, vil det blive forbudt på stedet, da alkohol er det mest skadelige rusmiddel i verden.

Når spiritus er lovligt, hvorfor må konen så stå og lyve om hash på telly
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Britt Bager og cannabis
« Svar #1 Dato: Oktober 17, 2018, 08:46:33 pm »
Hørte lige Brit Bager udtale sig om Canada's ja til cannabis. Sålænge alle eksperter siger at cannabis er meget vanedannende, ødelægger ens lunger, indlæringsevnen går istå OSV, kan fru Bager ikke gå ind for hash.

Samtlige eksperter siger, at hvis spiritus spiritus blev lanseret som et nyt rusmiddel, vil det blive forbudt på stedet, da alkohol er det mest skadelige rusmiddel i verden.

Når spiritus er lovligt, hvorfor må konen så stå og lyve om hash på telly

Og hvem er så Britt Bager, var min første indskydelse, men nu har jeg fundet ud af det. Politisk ordfører for Venstre - det var gået min næse forbi ;-)

Mennesket har alle dage brugt at nyde rusmidler, og hvorfor mon?
I'm a Troll

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Britt Bager og cannabis
« Svar #2 Dato: Oktober 17, 2018, 09:03:39 pm »
Hvem vil vædde på om Canada får stor succes med lovliggørelsen? Jeg er sikker på at det bliver det.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.