Forfatter Emne: Kvindebesøg i fængsel  (Læst 481 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Kvindebesøg i fængsel
« Dato: Oktober 14, 2018, 04:21:45 pm »
https://politiken.dk/indland/art6772052/DF-og-S-vil-begr%C3%A6nse-kvindebes%C3%B8g-til-livstidsd%C3%B8mte-som-Peter-Madsen-og-Peter-Lundin

"Slut med »giftecentral for psykopater«: DF og S vil begrænse kvindebesøg til livstidsdømte som Peter Madsen og Peter Lundin
Af hensyn til pårørendes retsfølelse foreslår DF og S at begrænse kvindebesøg til mænd med livstidsdomme."

Super godt initiativ. :yes: Bedre var at kastrere dem. Og generelt skal ingen fængslede have ret til sexbesøg, hvis det stod til mig.

Hvad siger I andre?
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Kvindebesøg i fængsel
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2018, 04:33:31 pm »
Jeg skulle til at lave samme tråd. Man kan sige rigtig meget om de kvinder som besøger tosser som PM og Lundin men det er ikke kvinder som er helt normal. Folk der har lavet grov voldtægt eller pædofildømte skal kastreres og så skal det ikke være luksus at komme i fængsel som det er det i dag.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7071.0

https://www.youtube.com/watch?v=KD0IMRU4NV0 åbent fængsel
https://www.youtube.com/watch?v=pJWrDczQd9k lukket fængsel

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2018, 04:56:08 pm »
Noget fornuftigt kommer der altså fra de to partier.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 14, 2018, 06:05:38 pm »
Det kan ikke rigtigt forarge mig, at den slags mænd kan få besøg af kvinder eller blive gift. Det må være kvindernes eget ansvar.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #4 Dato: Oktober 14, 2018, 06:13:32 pm »
Det kan ikke rigtigt forarge mig, at den slags mænd kan få besøg af kvinder eller blive gift. Det må være kvindernes eget ansvar.
Ja, lad dem bare få en masse børn, som har en større risiko for at blive psykopater. Men du er jo garanteret imod alt som ligner eugenik.  :JC_doubledown:
« Senest Redigeret: Oktober 14, 2018, 06:15:07 pm af PU »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 14, 2018, 06:17:25 pm »
Ja, lad dem bare få en masse børn, som har en stor risiko for at blive psykopater. Men du er jo garanteret imod alt som ligner eugenik.  :JC_doubledown:

Nej, jeg synes faktisk, det er fint nok, at de ikke får børn. Men der står i artiklen, at det ikke gælder koner - spørgsmålet er vel så, om de heller ikke må blive gravide? Selv om det vist ind til nu er hypotetisk, for der er vel ingen der forbliver hos sådan en mand.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #6 Dato: Oktober 14, 2018, 06:23:59 pm »
Hvis vi tillader sex, hvordan forhindrer vi at de så bliver gravide? Det virker ikke logisk.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 14, 2018, 06:46:06 pm »
Hvis vi tillader sex, hvordan forhindrer vi at de så bliver gravide? Det virker ikke logisk.

De ved jeg ikke. Sterilisering, abort, p-piller, tvangsfjernelse af afkom måske. Få kvinderne til at underskrive et dokument om, at hvis de bliver gravide, ryger fosteret ud med affaldet.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #8 Dato: Oktober 14, 2018, 06:55:13 pm »
Besværligt

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 15, 2018, 01:08:10 am »

Men det krænker andre almindelige borgeres rets-opfattelse. Hvordan har du det med det sådan inderst inde.?
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 15, 2018, 10:38:30 am »

Men det krænker andre almindelige borgeres rets-opfattelse. Hvordan har du det med det sådan inderst inde.?

Det har aldrig været et problem før - ingen har bragt det på bane, at for eksempel Peter Lundin kunne blive gift.
Men vi har ikke et retssystem og retssamfund for at tilfredsstille folks blodtørst eller "retsopfattelse". Uanset hvad man gør vil ingen alligevel blive tilfreds med en given straf. Og så er der dem, der mener, at alt andet end en dødsstraf er for mildt.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 15, 2018, 11:15:56 am »
Jeg tror nok ikke desdicardo mente noget i stil med `blodtørst´ men nok mest at det harmer folk (også moi) at den slags horible mordere kan leve deres liv som de er vant til, det er jo ikk det der er meningen med straf, vel?  :girl_sigh:
Fake profil, :girl_blum2:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #12 Dato: Oktober 15, 2018, 11:28:55 am »
Man skal ikke lade landets love styre af smagsdommeri og forargelse. Men af principper.

Derfor er jeg uenig i at stramme loven, så kvindemordere ikke kan få besøg af kvinder. Man kan så modargumentere, at pædofile heller ikke skal have besøg af børn. Og det er da rigtigt nok set. Men forskellen er, at så længe folk er over 18 og anses som myndige og voksne, kan de gøre hvad de vil. Og hvis en kvinde er dum nok til at lade sig forføre af en kvindemorder og vil have sex med ham, er det hendes eget frie valg. Det er ikke noget, samfundet bør blande sig i.

I øvrigt har jeg stadig mange forbehold for Peter Madsen-sagen. Men det emne hører jo en anden tråd til. Senest læste jeg i sidste uge, at Kim Wall´s familie er gået med til at lade hele sagaen filmatisere til en tv-serie. Det er jo absurd, at kun ét år efter at deres datter angiveligt et blevet myrdet og parteret, at forældrene går med til at lade det hele blive tv-underholdning. Dét alene bør få folk til at blive mistroiske overfor hele denne ubådssag. Men folk i dag tænker generelt meget lidt selvstændigt, men køber bare mainstreammediernes og myndighedernes røverhistorier blindt.

Forleden chattede jeg et andet sted med en mand, der har arbejdet i en central stilling for myndighederne. Han indrømmede overfor mig, at der er mange hoaxes OGSÅ i Danmark. Begivenheder, der fremstilles som sande, men som er det pure opspind. Ja, den slags har vi også i Danmark. Tro det eller ej! Et nyligt eksempel var den såkaldte menneskejagt på den dersens sorte bil for et par uger siden. Det var jo bare en øvelse, men pøblen er så naive, at de hoppede på røverhistorien om de iranske statsborgere, der er åh, så forfulgte og skal beskyttes. Nej, det var bare en øvelse. Hverken mere eller mindre. Politiet skulle jo bare afprøve deres nye Manhunt-kommandocentral i Kbh. :yes:
« Senest Redigeret: Oktober 15, 2018, 11:32:45 am af Reptil Formskifter »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 15, 2018, 11:32:50 am »
Jeg tror nok ikke desdicardo mente noget i stil med `blodtørst´ men nok mest at det harmer folk (også moi) at den slags horible mordere kan leve deres liv som de er vant til, det er jo ikk det der er meningen med straf, vel?  :girl_sigh:

De er jo stadig frihedsberøvet og under opsyn. Men man straffer ikke folk for at tilfredsstille borgernes retsopfattelse. Det er fint nok at diskutere, om vilkårene i fængslerne kan strammes. Det gjorde man jo med Jønke.
Men der har aldrig været nogen, der har kritiseret, at Peter Lundin kunne søge kvinder, og det har jo været oppe i medierne i mange år. Det er sjovt, at det lige kommer op til valgkamp.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #14 Dato: Oktober 15, 2018, 11:35:00 am »

De er jo stadig frihedsberøvet og under opsyn. Men man straffer ikke folk for at tilfredsstille borgernes retsopfattelse. Det er fint nok at diskutere, om vilkårene i fængslerne kan strammes. Det gjorde man jo med Jønke.
Men der har aldrig været nogen, der har kritiseret, at Peter Lundin kunne søge kvinder, og det har jo været oppe i medierne i mange år. Det er sjovt, at det lige kommer op til valgkamp.

Denne gang er jeg for en sjælden gangs skyld enig med Homofaber. Retssamfundet bør ikke baseres på smagsdommeri, men på principper. :yes:

Princippet er her, at selvom folk har fået en lang fængselsstraf, skal de stadig have samme borgerrettigheder som andre indsatte, uanset om de er kvindemordere eller hvad hulen de er. Det er en principsag.

Hvis så kvinderne er dumme nok til at lade sig forføre af en morder, er det deres eget valg. Er de voksne og myndige, kan vi ikke forhindre dem i at være dumme. At være dum er også en menneskeret. :yes: