Forfatter Emne: Islamisk terrorcelle løslades snart  (Læst 227 gange)

Murke-baronessen

• Gæst
Islamisk terrorcelle løslades snart
« Dato: Oktober 13, 2018, 12:58:57 pm »
Den islamiske terrorcelle med basis i Sverige, der i 2010 planlagde at udøve et terrorangreb på Jyllands-Posten, bliver løsladt lige før nytår.
Ja, du læser rigtigt!

Det drejer sig om fire medlemmer, der blev idømt 12 års fængsel for terrorplanerne i 2012. Den 29. december har de afsonet 2/3 af straffen, og så skal de ifølge svensk lov sættes på fri fod. Selv om det fremgår, at de har forsøgt at radikalisere andre fanger med deres jihad-lære.  :negative:

De fire hedder:
Munir Awad
Mounir Dhahri
Omar Abeclazm 
Sahbi Zalouti

Jeg tillader mig at mene, at det må give stof til eftertanke.
Disse fanatiske jihadister ville med koldt blod smadre løs på Jyllands-Postens københavnske redaktion. Sprede død og ødelæggelse, som vi kender den slags for i de vesteuropæiske lande. Fra Paris til London. Fra Berlin til Stockholm.
Alle jer, der ikke tilhører Anklagerens pattebarnsklike, kan I ikke stadig huske billederne af de lemlæstede, uskyldige mennesker. Jeg kan.

Det var det, vi havde fået at se i forbindelse med Jyllands-Posten - hvis disse terrorister var lykkedes med deres plan. 'Allaaaaaah' ville de have råbt i deres blodtørst.

https://ditoverblik.dk/jp-terrorister-forsoegte-at-radikalisere-medfanger-i-faengslet/
https://doku.nu/2018/10/08/terroristen-forsoekte-radikalisera-sina-medfangar/

Mon danske myndigheder holder et ekstra vågent øje med, hvem der kommer til Danmark fra Sverige?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Islamisk terrorcelle løslades snart
« Svar #1 Dato: Oktober 13, 2018, 01:13:25 pm »
Det må vi gøre noget ved. Vi må slå i bordet og trampe hårdt i gulvet.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 13, 2018, 01:26:23 pm »
Mon homofaber havde sagt det samme hvis Breivik bliver løsladt?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 13, 2018, 01:31:21 pm »

Det kan du jo ikke sammenligne.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 13, 2018, 01:45:50 pm »

Alle jer, der ikke tilhører Anklagerens pattebarnsklike, kan I ikke stadig huske billederne af de lemlæstede, uskyldige mennesker. Jeg kan.

Du er vist ikke helt ny på debatten  :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 13, 2018, 02:30:59 pm »

Så man kan ikke samligne folk der planlægger terror med folk der udfører terror? Hvis/når Omar bliver løsladt så vil du gøre grin af os og snakke om GYSEkulturen men hvis Breivik bliver løstladt så vil du GYSE helt vildt sammen med Anklageren.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 13, 2018, 02:39:56 pm »
Retten har talt og de har nok konsulteret fagfolk, herunder SÄPO, om de fortsat er til fare.

At de har forsøgt at radikalisere medfanger kan betyde mange ting. Mere muslimsk fromhed f eks.

Disse fanatiske jihadister ville med koldt blod smadre løs på Jyllands-Postens københavnske redaktion. Sprede død og ødelæggelse, som vi kender den slags for i de vesteuropæiske lande. Fra Paris til London. Fra Berlin til Stockholm.

Der dør 70 000 mennesker i verden hver dag. Nogle på grusomme måder. Trafikuheld f eks eller myrdes af katolske nexicanske narkokarteller. Hvorfor skulle ofre for en terrorhandling, som slet ikke har fundet sted, være særligt slemme?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvorfor snakker du så mærkeligt?
« Svar #7 Dato: Oktober 13, 2018, 02:51:10 pm »
Så man kan ikke samligne folk der planlægger terror med folk der udfører terror? Hvis/når Omar bliver løsladt så vil du gøre grin af os og snakke om GYSEkulturen men hvis Breivik bliver løstladt så vil du GYSE helt vildt sammen med Anklageren.

Du har nogen sære konspirationsteorier.

Jeg har slet ikke udtalt mig om trådens emne - og det er da dig selv og Murke-baronessen, som forsøger at danne kliker.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 13, 2018, 03:00:52 pm »
Du er vist ikke helt ny på debatten  :smile1:

Skulle man foreslå hende en tur i sydpå et par uger i min autocamper?

(Uha, godt Der Rudi ikke er her, for så ville han da vist gå helt i spåner.)
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 13, 2018, 03:22:31 pm »
Retten har talt og de har nok konsulteret fagfolk, herunder SÄPO, om de fortsat er til fare.

At de har forsøgt at radikalisere medfanger kan betyde mange ting. Mere muslimsk fromhed f eks.

Der dør 70 000 mennesker i verden hver dag. Nogle på grusomme måder. Trafikuheld f eks eller myrdes af katolske nexicanske narkokarteller. Hvorfor skulle ofre for en terrorhandling, som slet ikke har fundet sted, være særligt slemme?
Siger en der har snakket rigtig meget om ''NSU''  :dash2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 13, 2018, 03:23:11 pm »

Der er naturligvis forskel på at blive dømt for trusler og så at blive dømt for drab. Jeg har også ret stor tiltro til, at systemet håndterer den slags personer forsvarligt, hvis de er vurderet til at være farlige. Breivik bliver jo ikke løsladt sådan lige, fordi han er vurderet til at være for farlig - det har måske været anderledes med de fire personer, når de bliver løsladt.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du bestemmer ikke, hvad andre tænker
« Svar #11 Dato: Oktober 13, 2018, 03:24:34 pm »

Må man da kun debattere noget, som er forfærdeligt???

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 13, 2018, 03:25:25 pm »

Der er naturligvis forskel på at blive dømt for trusler og så at blive dømt for drab. Jeg har også ret stor tiltro til, at systemet håndterer den slags personer forsvarligt, hvis de er vurderet til at være farlige. Breivik bliver jo ikke løsladt sådan lige, fordi han er vurderet til at være for farlig - det har måske været anderledes med de fire personer, når de bliver løsladt.

Man kan nævne Palle Sørensen som også bliv løsladt men de tog en del år før det skedte. Man kan også gætte sig til hvor mange år Peter Madsen får i brummen før han er fri.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
Sv: Du bestemmer ikke, hvad andre tænker
« Svar #13 Dato: Oktober 13, 2018, 03:27:43 pm »

Må man da kun debattere noget, som er forfærdeligt???
Pointen var at Carlo siger at der dør mange hver dag (rigtigt nok) men at selv er med til at GYSE når han har nævnt ''NSU'' rigtig mange gange. Og ''NSU''terroren er meget lang tid siden.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 13, 2018, 03:32:04 pm »

Man kan nævne Palle Sørensen som også bliv løsladt men de tog en del år før det skedte. Man kan også gætte sig til hvor mange år Peter Madsen får i brummen før han er fri.

Det er det forkerte land (selvom jeg da godt ved, at du gerne ville være diktator i Sverige).