Forfatter Emne: Nu kan Torsten glæde sig.  (Læst 1541 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Nu kan Torsten glæde sig.
« Svar #15 Dato: Oktober 13, 2018, 01:38:09 pm »
Anklager, da jeg læste artiklen, tænkte jeg på to ting.

Den første er, hvordan hulen vil de dog bære sig ad med at komme til Europa. I 2015 var der ~ 1,5 millioner og de bragte Europas befolkninger på den anden ende. Nu er man begyndt at slæbe flygtningebåde tilbage og der er selvtægtsbander der selv lejer både for at forhindre flygtningene i at krydse Middelhavet. Det bliver meget værre hvis flygtningestrømmen øges igen.

Det andet jeg tænkte, er hvordan klimaforandringer vil påvirke situationen og som gør enhver fremskrivning umulig.

Det tredie jeg tænkte på, var dine lejre, med "gode forhold" til 150 - 200 millioner. Da de fleste er unge mænd, vil der blive brug for bordeller i lejrene. Hvor skal alle de ludere komme fra? Og det skal være åbne lejre. Ellers bliver det KZ-lejre. Hvilket land vil have 150 - 200 millioner rendende rundt?

Anklageren

• Gæst
« Svar #16 Dato: Oktober 13, 2018, 01:42:20 pm »
Hvad er din pointe, Torsk?

Jeg tror nok jeg ved hvad Torstens pointe er, men den tåler ikke dagens lys. Send mig en PB, dem der vil vide det.

Alle forstår nok, at det er Torskens sædvanlige konspirationsteorier om jøders påståede verdensherredømme, vi ser her.

Torsken vil også godt stå ved sine holdninger, så det behøver ikke at blive debatteret i det skjulte.

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 13, 2018, 02:53:42 pm »
Gulli framko ____@ rril

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 13, 2018, 02:56:53 pm »
Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje.

Ja, de "fleshy faces" (Kipling) trænger til at blive lidt forbedret. Ikke mindst i æstætisk retning. Om det så skal være mec afrikanske eller muslimske gener, er så en anden sag.

Set i doku på tysk TV. Heinrich Himmler førte en ide om at kultivere racen ud l livet. Lebensborn.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lebensborn

Ariske kvinder skulle belønnes for at lade sig besvangre af SS-mænd, så afkommet blev mere arisk. Særligt i Norge. Uha, hvilke følger.

ABBA-sangerinden Ann-Frid Lyngstadt er et resultat af projektet og hun er da ikke helt mislykket, når hun kan blive en verdensstjerne.

Men det byggede på helt misforstået genetik. I dag ved de fleste nogenlunde vakse at renavl = indavl. Bare se på avlen af hunde. Det mest ulykkelige eksempel jeg kender er Rød Dansk Malkerace, som man avlede på de bedste egenskaber på og som i dag kun findes i nogle hundrede eksemplarer på husdyrmuseer.

Anklageren

• Gæst
Du har en livlig fantasi
« Svar #19 Dato: Oktober 13, 2018, 03:07:47 pm »
Anklager, da jeg læste artiklen, tænkte jeg på to ting.

Den første er, hvordan hulen vil de dog bære sig ad med at komme til Europa. I 2015 var der ~ 1,5 millioner og de bragte Europas befolkninger på den anden ende. Nu er man begyndt at slæbe flygtningebåde tilbage og der er selvtægtsbander der selv lejer både for at forhindre flygtningene i at krydse Middelhavet. Det bliver meget værre hvis flygtningestrømmen øges igen.

Det andet jeg tænkte, er hvordan klimaforandringer vil påvirke situationen og som gør enhver fremskrivning umulig.

Det tredie jeg tænkte på, var dine lejre, med "gode forhold" til 150 - 200 millioner. Da de fleste er unge mænd, vil der blive brug for bordeller i lejrene. Hvor skal alle de ludere komme fra? Og det skal være åbne lejre. Ellers bliver det KZ-lejre. Hvilket land vil have 150 - 200 millioner rendende rundt?

Du kan jo ikke bestemme, hvor mange der skal være i lejrene.

Det er også noget, som verden har kendt i mange år, for det er det samme som UNHCR's flygtningelejre.

Det eneste nye er, at man vil sejle asylansøgere ned til lejrene (og det kan man ikke, hvis FN driver dem).

« Senest Redigeret: Oktober 13, 2018, 03:22:10 pm af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 13, 2018, 03:14:40 pm »
Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje.

Du mener, vi trænger til noget mere kriminalitet ?? ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Anklageren

• Gæst
« Svar #21 Dato: Oktober 13, 2018, 03:19:20 pm »

Tror du da, der eksisterer et særligt kriminalitets-gen?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 13, 2018, 03:23:47 pm »

Tror du da, der eksisterer et særligt kriminalitets-gen?
Ja. Kriminelle har ofte en helt anden race end hvid
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.2%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 13, 2018, 03:24:50 pm »

Hvor skrev jeg det?
1,8%

Anklageren

• Gæst
Dronning Margrethe er indavlet
« Svar #24 Dato: Oktober 13, 2018, 03:41:43 pm »
Ja. Kriminelle har ofte en helt anden race end hvid

Du har jo også et usædvanligt stort behov for at tro på, at der er nogen under dig   :big_grin:

Man kommer ikke uden om at se på kongehusene i Europa, hvis man beskæftiger sig med menneskelig indavl.

Det er nemlig usædvanligt veldokumenteret, at kongehusene i Europa er indavlede.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 13, 2018, 09:12:24 pm »

Det var ikke engang en joke. Jeg forholder mig til videnskaben om vores genomen i Europa. Det har en meget lille variation og risikoen er, at vi ikke har modstand, hvis der skulle komme sygdomsudbrud. Vi er simpelthen i evolutionsteorien ikke de bedst egnede mere til at overleve en katastrofe.

Kære Homofaber.
Der er ikke nogen videnskabelige undersøgelser der viser at europæerne er ved at uddø pga. manglende diversitet og at vi kun kan reddes ved at få tilført afrikanske og mellemøstlige gener. Det er en ondsindet løgn skabt af folk med en egoistisk agenda.
2.096.721 kr. i årlig partistøtte indtil næste valg.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 13, 2018, 09:13:30 pm »
Hvad er din pointe, Torsk?

Jeg tror nok jeg ved hvad Torstens pointe er, men den tåler ikke dagens lys. Send mig en PB, dem der vil vide det.

Fortæl det nu.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.2%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 13, 2018, 09:30:25 pm »

Det var ikke engang en joke. Jeg forholder mig til videnskaben om vores genomen i Europa. Det har en meget lille variation og risikoen er, at vi ikke har modstand, hvis der skulle komme sygdomsudbrud. Vi er simpelthen i evolutionsteorien ikke de bedst egnede mere til at overleve en katastrofe.

Kære Homofaber.
Der er ikke nogen videnskabelige undersøgelser der viser at europæerne er ved at uddø pga. manglende diversitet og at vi kun kan reddes ved at få tilført afrikanske og mellemøstlige gener. Det er en ondsindet løgn skabt af folk med en egoistisk agenda.

Så du tror ikke på evolutionsteorien?
1,8%

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 13, 2018, 09:39:17 pm »
Jo det gør jeg da skam, og vi har masser af diversitet til at overleve en epidemi.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #29 Dato: Oktober 13, 2018, 09:44:14 pm »
Jo det gør jeg da skam, og vi har masser af diversitet til at overleve en epidemi.

Hørt, TORSKen! Bare se på dine...øhm, specielle øjne. De er da om noget udtryk for diversitet. :yes: