Forfatter Emne: Nu kan Torsten glæde sig.  (Læst 1543 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Nu kan Torsten glæde sig.
« Dato: Oktober 12, 2018, 11:17:55 pm »
"Flyktningstrømmen mot Europa i 2015 er ingenting mot det vi har i vente, tror Afrika-ekspert Stephen Smith."

Der kommer nemlig 150 -200 millioner afrikanere til Europa de næste 30 år. Drivkraften er ikke fattigdom, men at de ser bedre muligheder, som de har erfaret på Internet og parabol-TV.

https://morgenbladet.no/ideer/2018/10/dette-klarer-vi-ikke
« Senest Redigeret: Oktober 13, 2018, 09:29:48 am af Carlo »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Nu kan Torsten glæde sig.
« Svar #1 Dato: Oktober 12, 2018, 11:59:13 pm »
Tak for den gode nyhed. Det er lige før jeg overvejer at finde buttpluggen frem.

2.096.721 kr. i årlig partistøtte indtil næste valg.

Anklageren

• Gæst
En anden har forudset det sidste opgør
« Svar #2 Dato: Oktober 13, 2018, 07:15:13 am »
Og jeg så, at der ud af munden på dragen og ud af munden på dyret og ud af munden på den falske profet kom tre urene ånder, der så ud som frøer. For de er dæmonånder, og de gør tegn. De går ud til kongerne i hele verden for at samle dem til krigen på Gud den Almægtiges store dag. – »Se, jeg kommer som en tyv. Salig er den, der våger og vogter over sine klæder, så han ikke skal gå nøgen, og man skal se hans skam.« – Og han samlede dem på det sted, der på hebraisk hedder Harmagedon.

DOjo

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 13, 2018, 07:16:24 am »
Jeg ser gode investerings muligheder her

Citat fra: Torsten Bonfils link=topic=8759.msg119945b#msg119945 date=1539381553
Tak for den gode nyhed. Det er lige før jeg overvejer at finde buttpluggen frem.

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 13, 2018, 08:23:58 am »
Jeg ser gode investerings muligheder her

I produktion af negersæbe?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 13, 2018, 09:29:56 am »
Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje.
1,8%

Anklageren

• Gæst
Hver dag har nok i sin plage
« Svar #6 Dato: Oktober 13, 2018, 09:33:50 am »

Sæt nu at Phils inderste drømme går i påfyldelse, og alle religionskriges moder har gjort Nordafika selvlysende efter massive angreb med krydsermissiler - eller Trump og Xi Jinping har fyret deres arsenal mod hinanden og en radioaktiv sky er drevet hen over kloden...

... så havde Torsken da noget at gå op i, så længe det ...

Anklageren

• Gæst
Kaos tosserne
« Svar #7 Dato: Oktober 13, 2018, 10:16:45 am »

Man forudsagde i 1970'erne, at inden år 2000 ville der være så mange mennesker på jorden, at det var helt umuligt af skaffe mad nok. Det var ikke småting, man kunne læse om i pressen - det var millioner af mennesker på march som en flodbølge ligesom oldtidens folkevandringer.

Problemet er der stadig - men man kommer let til at virke som en kaos-tosse, når man sætter tal på profetierne. I hvert fald når man ser tilbage.

Det er ikke så meget det, at man tænker tankerne - det er mere måden, man tænker dem på.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Kaos tosserne
« Svar #8 Dato: Oktober 13, 2018, 10:21:16 am »

Man forudsagde i 1970'erne, at inden år 2000 ville der være så mange mennesker på jorden, at det var helt umuligt af skaffe mad nok. Det var ikke småting, man kunne læse om i pressen - det var millioner af mennesker på march som en flodbølge ligesom oldtidens folkevandringer.

Jeg ved ikke hvem der skulle have spået det, - har du et link ?

Vi andre der bevæger os rundt på kloden kan derimod se at der bliver færre og færre der sulter i verden, - især i Calcutta, Bombay og lignende steder ses det tydeligt.
Helt udryddet er sulten nok ikke, men der er sket enorme fremskridt netop på det område. FN havde jo også som mål at udrydde sulten inden år 2000.

I 60erne og 70erne kunne man se folk der lå på gaden og døde af sult, det ser man ikke mere. Jeg tror faktisk ikke der er nogen på kloden der direkte sulter mere, medmindre der er krig eller katastrofer i området.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Sv: Kaos tosserne
« Svar #9 Dato: Oktober 13, 2018, 10:37:24 am »

Jeg ved ikke hvem der skulle have spået det, - har du et link ?

Du har ret. Siden 1970 er hungersnød mere end halveret, men man forudså det stik modsatte.

Google har et stort pressearkiv, men jeg er ikke vant til at bruge det, så jeg finder ikke de passende link lige nu - men jeg skal nok gøre det.

Der var en meget kendt amerikansk videnskabsmand, som var bannerfører i pressen i årevis, men hvem var det nu lige det var? (Jeg har en kedelig vane med at glemme navne).

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 13, 2018, 11:23:43 am »
Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje.

Homosvaber og hans kone:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.2%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 13, 2018, 12:02:42 pm »

Homosvaber og hans kone:

Det var ikke engang en joke. Jeg forholder mig til videnskaben om vores genomen i Europa. Det har en meget lille variation og risikoen er, at vi ikke har modstand, hvis der skulle komme sygdomsudbrud. Vi er simpelthen i evolutionsteorien ikke de bedst egnede mere til at overleve en katastrofe.
1,8%

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 13, 2018, 12:35:19 pm »
Det var ikke engang en joke. Jeg forholder mig til videnskaben om vores genomen i Europa. Det har en meget lille variation og risikoen er, at vi ikke har modstand, hvis der skulle komme sygdomsudbrud. Vi er simpelthen i evolutionsteorien ikke de bedst egnede mere til at overleve en katastrofe.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 13, 2018, 01:09:09 pm »
Hvad er din pointe, Torsk?
1,8%

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 13, 2018, 01:23:18 pm »
Hvad er din pointe, Torsk?

Jeg tror nok jeg ved hvad Torstens pointe er, men den tåler ikke dagens lys. Send mig en PB, dem der vil vide det.