Forfatter Emne: En guide til nye brugere om udtryk der bliver brugt på debatten  (Læst 1294 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
En guide til nye brugere om udtryk der bliver brugt på debatten
« Dato: Oktober 12, 2018, 10:20:50 am »
Din-Debat har eftenhånden fået en del udtryk som man kun bruger på debatten. Her er nogen af dem

GYS og GYSEkulturen. Det var Anklageren som opfandt det ord. Som han selv skriver her ''Jeg opfandt GYSE-kulturen, fordi debatten blev fyldt med voldtægter fra fjerne egne for at tilfredsstille behovet, når der ikke var nok hjemlige voldtægter.'' Så når man er bange for terrorangreb, voldtægter fra kulturberigerne eller sten fra motorvejsbroer så er man en del af GYSEkulturen. Jeg gør meget grin med det fordi at Anklageren har snakket rigtig meget om nazismen. Han har bla samlignet en hårspray hvor der er et asylsprayklistermærke fra det nedlagte parti Danskernes Parti med en Zyklon B dåse. Så har han også fået en advarsel fra den tidligere mod af stedet om at kaldte folk nazister for meget. Derfor provokerer jeg Anklageren med at han GYSER med nazismen
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4705.0

HVAD RAGER DET OS/Det var noget værre noget. Et udtryk fra Carlo når der er et voldsom voldtægt eller grov vold fra en kulturberiger. Det er nemlig noget man skal være ligeglad med. Nogen gange så bliver man svinet til af ''brovtebanden'' som profilen Murke-baronessen udtrykker rigtig fint her

''Jeg har efter kort tids medlemskab observeret, at der er nogle brugere, der konsekvent forsøger at håne og nedgøre den, der formaster sig til at pege på udlændinges grove forbrydelser. Særlig bliver Lyjse kaldt alt muligt, ligesom visse personer agiterer for, at forbrydelserne slet ikke har fundet sted.''
Da jeg er meget aktiv så er det især mig brovtebanden går efter

Brovtebanden/brovtere/brovtekartellet. Det er de brugere som nedgør folk der snakker om hjemsendelser og er kritisk til kulturberigelserne som er i Danmark. I denne gruppe har vi Carlo/Anklageren/Evalu/Lunavecchia og genuine troll. De bliver af flere brugere kaldt brovtebanden fordi de tror at de er bedrevidende end de selv er

Tråden er mest henvendt til Murke-baronessen men andre kan også kommentere det hvis der er noget i er uenig i

« Senest Redigeret: Oktober 12, 2018, 10:28:44 am af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
    • Vis profil
Sv: En guide til nye brugere om udtryk der bliver brugt på debatten
« Svar #1 Dato: Oktober 12, 2018, 10:44:59 am »
De er noget værre noget med de brovtere.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Anklageren

• Gæst
Dig og dit personfnidder
« Svar #2 Dato: Oktober 12, 2018, 11:06:39 am »
Din-Debat har tidligere været meget plaget af personfnidder, men det er ellers blevet bedre.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.6%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 12, 2018, 09:36:48 pm »
HVAD RAGER DET OS/Det var noget værre noget.

Nogle gange skriver jeg da også "Det har vi allesammen læst i medierne". Senest er jeg gået over til at bruge "OK, det skal nok passe". Og så er der billedet af ham der siger "Fascinating! Please, till os more". Der er noget siden jeg har brugt billeder af ukrainske får eller skinker der hænger i et træ. Endnu længere siden jeg brugte afsporingen med Helle og autocamperen.

Citér
Særlig bliver Lyjse kaldt alt muligt, ........

Hvad er hun da blevet kaldt? Jeg skrev at hun nok har gået i skole, dengang eftersidning forgik ovre i hønsehuset. Det er sq da for dumt at påstå at rygning ikke er skadeligt.
« Senest Redigeret: Oktober 12, 2018, 10:04:25 pm af Carlo »

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 12, 2018, 09:44:48 pm »
Tråden er mest henvendt til Murke-baronessen men andre kan også kommentere det hvis der er noget i er uenig i

Det var sørme en fin velkomsttale, du der holdt for den helt nye bruger på debatten her, Murke-baronessen  :big_grin:
I'm a Troll

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 12, 2018, 10:20:47 pm »
Carlo

Citér
Det er sq da for dumt at påstå at rygning ikke er skadeligt.

Og så vil jeg gerne ha´  - du lægger dokumentation på, at jeg har skrevet det !

Der var et par stykker, som helt sikkert mente, at Kim Larsen fik prostatakræft , fordi han havde røget.
Det er der INGEN beviser på, derfor skrev jeg :

Fra medierne / Sv: kim larsen
« Dato: Oktober 04, 2018

Min kusine døde i januar af kræft, hun har aldrig røget eller så meget, som drukket en øl !

Hendes ældste brødre, har derimod både røget og drukket -  de lever.

Jeg har kendt flere, med prostakræft, de røg ikke - vi hører om børn  - også små børn - får kræft, ingen skal vide sig sikre, om de lever nok så sundt.
Kom Larsen levede livet, og han fik 72 år.

Citat slut

Jeg må vel bedst selv vide, om jeg skriver sandt - og hvornår jeg gik i skole... :bee:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 12, 2018, 10:47:53 pm »
Carlo

Citér
Det er sq da for dumt at påstå at rygning ikke er skadeligt.

Og så vil jeg gerne ha´  - du lægger dokumentation på, at jeg har skrevet det !

Der var et par stykker, som helt sikkert mente, at Kim Larsen fik prostatakræft , fordi han havde røget.
Det er der INGEN beviser på, derfor skrev jeg :

Fra medierne / Sv: kim larsen
« Dato: Oktober 04, 2018

Min kusine døde i januar af kræft, hun har aldrig røget eller så meget, som drukket en øl !

Hendes ældste brødre, har derimod både røget og drukket -  de lever.

Jeg har kendt flere, med prostakræft, de røg ikke - vi hører om børn  - også små børn - får kræft, ingen skal vide sig sikre, om de lever nok så sundt.
Kom Larsen levede livet, og han fik 72 år.

Citat slut

Jeg må vel bedst selv vide, om jeg skriver sandt - og hvornår jeg gik i skole... :bee:

Tag dig ikke af det lyjse, du ved jo hvordan nogle kan lave sandheden om, så den passer i deres kram.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 12, 2018, 11:15:04 pm »
fedt
Citér
Tag dig ikke af det lyjse, du ved jo hvordan nogle kan lave sandheden om, så den passer i deres kram

Du har ret fedt, som regel gider jeg heller ikke kommentere -  på den slags, men nu syntes jeg ikke, den skulle stå uimodsagt dennegang - jeg ved da godt, det ikke er sundt at ryge, nogen er heldige, at slippe godt fra det - andre dør af noget andet, ingen ved, hvorfor Kim Larsen fik kræft, det var bare det, jeg protesterede imod  :yes:

Evalu

• Gæst
« Svar #8 Dato: Oktober 13, 2018, 06:00:40 pm »
I denne gruppe har vi Carlo/Anklageren/Evalu/Lunavecchia og genuine troll.

Jeg takker for at være nævnt i så godt et selskab.

Det ville have været en fornærmelse, hvis nogen troede, at jeg følte mig hjemme i Munaho-gruppen.

Anklageren

• Gæst
På den anden side har vi debat dværgene - og de er fyldt med løgn
« Svar #9 Dato: Oktober 13, 2018, 07:04:35 pm »
Debat dværgene hylder små bitte partier, som aldrig kommer i Folketinget, og den gruppe består foreløbig kun af Licensnægteren, som så gerne vil være med i en gruppe, som kan forsvare ham. Det er der nu ikke nogen, som vil.

Licensnægteren lyver også.

I oplægget skrev han f.eks.:

Det var Anklageren som opfandt det ord. Som han selv skriver her ''Jeg opfandt GYSE-kulturen, fordi debatten blev fyldt med voldtægter fra fjerne egne for at tilfredsstille behovet, når der ikke var nok hjemlige voldtægter.'' Så når man er bange for terrorangreb, voldtægter fra kulturberigerne eller sten fra motorvejsbroer så er man en del af GYSEkulturen

Citat slut

Læg mærke til, hvordan Licensnægteren hæfter noget løgn på, at jeg skrev: "Jeg opfandt GYSE-kulturen, fordi debatten blev fyldt med voldtægter fra fjerne egne for at tilfredsstille behovet, når der ikke var nok hjemlige voldtægter."

Terrorangreb eller sten fra motorvejsbroer har sgu da ikke noget med den sag at gøre. Den eneste, der er blevet opdaget i at kaste sten ud fra broer, var en etnisk dansk dreng - mens gerningsmændene til terrorengreb tit har været muslimer - så det er helt ude i hampen. Rent løgne-spin.

Desuden er der ingen, som bryder sig om, at de risikerer at få en sten i hovedet med 110 km/t.

« Senest Redigeret: Oktober 13, 2018, 07:22:53 pm af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 13, 2018, 08:41:52 pm »
Der er flere Stramkurstilhængere på Din Debat. Så jeg forstår ikke det argument.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 13, 2018, 08:59:08 pm »
Der er flere Stramkurstilhængere på Din Debat. Så jeg forstår ikke det argument.

Dummernik.
Det er jo ikke relevant på DD, hvad folk er tilhængere af og hvad de stemmer på, når I udgør en mikroskopisk del af de samlede stemmer.
Egentlig burde man jo ikke svare dig, når du skriver noget så dumt. De fleste stramkurs-sympatisører ved også godt, at de har alle odds imod sig og det ser sort ud. Kun du er naiv og enfoldig nok til at tro på, de får succes.

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 13, 2018, 09:03:28 pm »

Dummernik.
Det er jo ikke relevant på DD, hvad folk er tilhængere af og hvad de stemmer på, når I udgør en mikroskopisk del af de samlede stemmer.
Egentlig burde man jo ikke svare dig, når du skriver noget så dumt. De fleste stramkurs-sympatisører ved også godt, at de har alle odds imod sig og det ser sort ud. Kun du er naiv og enfoldig nok til at tro på, de får succes.
Man kan sige at de har den success at de er blivet meget populære. Ingen kan benægte at Stram Kurs/Paludan er et populært parti og de har også fremgang i stillerne.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 13, 2018, 09:27:51 pm »

Dummernik.
Man kan sige at de har den success at de er blivet meget populære. Ingen kan benægte at Stram Kurs/Paludan er et populært parti og de har også fremgang i stillerne.

Nu troller du igen.

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 13, 2018, 09:45:16 pm »

Dummernik.

Nu troller du igen.
De stormede da fint frem i denne måned. Jeg håber og tror de forsætter med at storme frem i næste måned.