Forfatter Emne: "Fuck din mor" og "skrid, din luder" er hverdag  (Læst 1023 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
"Fuck din mor" og "skrid, din luder" er hverdag
« Dato: Oktober 10, 2018, 10:56:59 am »

http://www.lokalavisen.dk/112/2018-10-10/-Elever-fra-0.-til-2.-klasse-h%C3%A6rger-skolen-Fuck-din-mor-og-skrid-din-luder-er-hverdag-3274337.html

Siden det sidste skoleår er der indberettet 75 tilfælde af vold på Præstegårdsskolen i Esbjerg. Her er volden, spytklatter efter lærere og udbrud som "Skrid, din luder" og "Fuck din mor" blevet hverdag.

Overfor DR pointerer han samtidig, at det især er eleverne fra 0. til 2. klasse, der reagerer voldsomt. En tendes, der er mange steder i Danmark.

"Det er en stigende problemstilling i skolen. Der er en adfærd med slag og spark mod lærere og verbale udfald, der er decideret truende," fortæller lærer og formand for arbejdsmiljøudvalget i Danmarks Lærerforening, Thomas Andreasen til DR.

________

Det er mangel på opdragelse, forældrene burde vide, at de ikke længere bor nede i muslim-land !!

_____

"Pudsigt sammentræf" eller... vi ved jo godt, de gloser kommer fra indvandrerbørn.

https://www.jv.dk/regionalt/Video-gaar-viralt-Tom-giver-opsang-til-unge-indvandrere/artikel/2286267

"Fuck dig", "fuck din mor" og "abekat". Det er bare nogle af de gloser, som Tom Andkjær fik smidt i hovedet af fem unge drenge i Kolding Storcenter.

Baggrunden for videoen er en episode, som Tom Andkjær var udsat for i Kolding Storcenter, hvor han stod i kø foran Fona.

- Fona har 40 procent på hele butikken, så de lukkede kun lidt ind ad gangen. Da det langt om længe bliver min tur, kommer der fem drenge med anden etnisk herkomst ind fra siden, hvor den ene bare snyder ind foran køen. Derfor tillader jeg mig at sige "hey kammerat, kan du gå om bag køen, hvorefter der starter et verbalt møgfald af en anden verden, siger Tom Andkjær.

Ifølge ham fik han smidt ukvemsord i hovedet som "fuck dig", "fuck din mor" og "abekat", inden de fem unge truede ham med tæsk.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: "Fuck din mor" og "skrid, din luder" er hverdag
« Svar #1 Dato: Oktober 10, 2018, 11:05:31 am »
Det er mangel på opdragelse, forældrene burde vide, at de ikke længere bor nede i muslim-land !!

Jo, de ved NETOP godt at de ikke længere lever i et muslimsk land. De er kommet til de frie lande og det kan de slet ikke styre når de er vant til despoti op og ned og på kryds og tværs.

Muslimer kommer aldrig til at lære andet end et frihed er noget de skal misbruge til at snylte på. Islam er uadskilleligt forbundet med despotiet. Det eneste der kan bøje det stive muslimske sind i civiliseret retning, er når de bider godt i deres ømme skind.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 10, 2018, 12:41:29 pm »
Ja lyjse; men sådan har de "mørke" unger altid svaret, når man irettesatte dem verbalt, modsat "hvide" unger. Nu bliver vi nok angrebet af andre debatører, om vi ikke har større problemer.

Alt menneskeligt samvær, starter nemlig med lidt høflighed, så vil alting gå bedre bagefter.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 10, 2018, 12:51:13 pm »
Ja lyjse; men sådan har de "mørke" unger altid svaret, når man irettesatte dem verbalt, modsat "hvide" unger. Nu bliver vi nok angrebet af andre debatører, om vi ikke har større problemer.

Alt menneskeligt samvær, starter nemlig med lidt høflighed, så vil alting gå bedre bagefter.

Det er bare lidt i overkanten at tale om borgerkrig  :yes:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 10, 2018, 01:16:01 pm »

Det undrer mig, at du altid skal underdrive ( bagatellisere ) eller overdrive.
Vi har ikke skrevet noget om borgerkrig.
I en anden tråd Anklager, gav du mig ret i naboskabet; men du fortalte også om de drillesyge arabiske børn.

Kan aldrig forstå mennesker, der er ligeglade med sandheden, de vil bare have ret.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 10, 2018, 01:20:39 pm »

I en anden tråd Anklager, gav du mig ret i naboskabet; men du fortalte også om de drillesyge arabiske børn.

Kan aldrig forstå mennesker, der er ligeglade med sandheden, de vil bare have ret.

I den anden tråd skrev du jo om borgerkrig  :yes:

For mig at se, så minder mange arabiske børn om tidligere tiders danske gadedrenge. De er frække som bare helvede, fordi de ikke er blevet opdraget hjemmefra.

Det er vi ikke uenige om. Det går først galt, når det kommer til at lave en handleplan.

For mig at se, er der nogen, som har viet sit liv til at lave en lang hetz, og det er bl.a. Lyjse - og det her er bare et led i en politiske hetz.

Det bryder jeg mig ikke om - uanset om man måtte have ret i noget af det. Det går galt, når det bliver "forbudt" at skrive noget positivt.

« Senest Redigeret: Oktober 10, 2018, 01:24:48 pm af Anklageren »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 10, 2018, 01:38:50 pm »

I den anden tråd skrev du jo om borgerkrig  :yes:

For mig at se, så minder mange arabiske børn om tidligere tiders danske gadedrenge. De er frække som bare helvede, fordi de ikke er blevet opdraget hjemmefra.

Det er vi ikke uenige om. Det går først galt, når det kommer til at lave en handleplan.

Skrev at det kan ende med en borger / religionskrig; men i en anden sammensætning  :yes: Det er dig, der bruger ordene borgerkrig kontra børn i den her sammensætning.

Har aldrig mødt danske børn / gadedrenge te sig på den måde, som jeg ser unge muslimer te sig i dag, når de er mange.

Husk nu, at jeg bare giver lidt uklog modstand, så det er slet ikke nødvendigt endnu at bruge det tunge skøts på mig, du ved Løgner - kriminel - troll - nazi  :smile1:
og jeg ved godt, du ikke har gjort det endnu, undtaget en.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 10, 2018, 02:28:59 pm »
Ja, lav du bare dine højlærde handleplaner. Vi andre konstaterer bare at vor frihed er hjælpeløst stillet over for islam.

Men vi kan da godt fundere over hvilket størrelse knojern der skal til at få det hoverende udtryk ud af deres fjæs. Især kællingerne.
« Senest Redigeret: Oktober 10, 2018, 04:31:47 pm af Carlo »

Anklageren

• Gæst
« Svar #8 Dato: Oktober 10, 2018, 03:53:01 pm »
Skrev at det kan ende med en borger / religionskrig; men i en anden sammensætning  :yes: Det er dig, der bruger ordene borgerkrig kontra børn i den her sammensætning.

Har aldrig mødt danske børn / gadedrenge te sig på den måde, som jeg ser unge muslimer te sig i dag, når de er mange.

Husk nu, at jeg bare giver lidt uklog modstand, så det er slet ikke nødvendigt endnu at bruge det tunge skøts på mig, du ved Løgner - kriminel - troll - nazi  :smile1:

Okay - du har ret i, at - ikke alle - men mange - araberdrenge er uopdragne lømler, som ikke er blevet opdraget hjemmefra.

Når jeg sammenligner dem med gamle dages gadedrenge, så er det fordi jeg har overvejet, hvorfor de bliver sådan.

Jeg er jo lærer (for nylig pensioneret), og har haft med mange uopdragne børn at gøre, og de er ikke araberbørn alle sammen.

Jeg tror, at mange araberbørn bliver sådan, fordi forældrene ikke interesserer sig for, hvad de laver uden for hjemmets fire vægge - og så afhænger meget af, hvilke kammerater de får.

Det kan faktisk være ret krævende at opdrage andres børn. Man kan slet ikke være sikker på, at forældrene sætter pris på det  :big_grin:

Det er sikkert nemmere at tænke som Lyjse, at det er Satans yngel man er oppe imod - og bekæmpe børnene - men det går jo ikke som lærer  :smile1:

Det er nu også længe siden, jeg har været lærer i Danmark - jeg gad simpelthen ikke.

« Senest Redigeret: Oktober 10, 2018, 03:58:34 pm af Anklageren »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 10, 2018, 04:01:54 pm »

Okay - du har ret i, at - ikke alle - men mange - araberdrenge er uopdragne lømler, som ikke er blevet opdraget hjemmefra.

Når jeg sammenligner dem med gamle dages gadedrenge, så er det fordi jeg har overvejet, hvorfor de bliver sådan.

Jeg er jo lærer (for nylig pensioneret), og har haft med mange uopdragne børn at gøre, og de er ikke araberbørn alle sammen.

Jeg tror, at mange araberbørn bliver sådan, fordi forældrene ikke interesserer sig for, hvad de laver uden for hjemmets fire vægge - og så afhænger meget af, hvilke kammerater de får.

Det kan faktisk være ret krævende at opdrage andres børn. Man kan slet ikke være sikker på, at forældrene sætter pris på det  :big_grin:

Det er sikkert nemmere at tænke som Lyjse, at det er Satans yngel man er oppe imod - og bekæmpe børnene - men det går jo ikke som lærer  :smile1:

Det er nu også længe siden, jeg har været lærer i Danmark - jeg gad simpelthen ikke.

Har selv været faglærer i 3 år på en produktions højskole, ved godt det ikke er det samme som skolelærer; men giver dig ret i at andres børn er svære at opdrage. Især hvis forældrene er noget ved musikken.

Anklageren

• Gæst
« Svar #10 Dato: Oktober 10, 2018, 04:07:40 pm »
Har selv været faglærer i 3 år på en produktions højskole, ved godt det ikke er det samme som skolelærer; men giver dig ret i at andres børn er svære at opdrage. Især hvis forældrene er noget ved musikken.

Ja - forældre, som kræver positiv særbehandling af deres børn og gode vidnesbyrd, kan bestemt være meget tunge at danse med, hvis deres børn ikke er englebasser.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 10, 2018, 04:39:54 pm »
Englebasser findes ikke på en produktions højskole; men det ved du jo.
Blev ansat som faglærer og i løbet af 5min med hver elev, havde de lært at børne svejse (MIG). Det havde de bøvlet med i lang tid, fordi det var en pædagog der var værkstedsleder.
Fik mødeprocenten hos eleverne op fra 34% til 90%; men det var nok fordi jeg havde forstand på rep. af bil og det havde de fleste elever.
Stoppede efter 3år pga. misundeligheden fra pædagoger og lærere, de er tunge at danse med.    :smile1:

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 10, 2018, 06:10:04 pm »

Ja fedt, vi kan hurtigt blive beskyldt for, at køre hetz, mod de utidige indvandrer unger, vi skal efter Anklagerens mening, bøje os i støvet, og lade dem ødelægge vores land - de ved ikke, hvad ordet høflighed er for noget.

Anklageren

• Gæst
Må kristne lyve?
« Svar #13 Dato: Oktober 10, 2018, 06:13:50 pm »
Ja fedt, vi kan hurtigt blive beskyldt for, at køre hetz, mod de utidige indvandrer unger, vi skal efter Anklagerens mening, bøje os i støvet, og lade dem ødelægge vores land - de ved ikke, hvad ordet høflighed er for noget.

Hold dig dog til sandheden.

Du nøjes ikke med at skrive om vanartede unger.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.2%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 10, 2018, 06:14:15 pm »

Lyjse, du har en rigtig fin pointe, men så ødelægger du den selv ved at tale om "ødelægge vort land". Hold dig dog på jorden. De er umådeligt langt fra at ødelægge vort land og slet ikke hvor du bor.

Jeg flyttede selv fra en bolig fordi jeg ikke kunne holde dem ud i naboskabet, for de er fanme kedelige. Ikke helt rigtigt, jeg flyttede fordi jeg ikke gad betale så meget for en bolig, når jeg ikke var på arbejdsmarkedet mere
« Senest Redigeret: Oktober 10, 2018, 06:20:27 pm af Carlo »