Forfatter Emne: PET ER EN AUTONOM LØMMEL  (Læst 536 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: PET ER EN AUTONOM LØMMEL
« Svar #30 Dato: Oktober 10, 2018, 09:55:18 pm »
Shia islam er ikke et stort problen, da de holder sig til lande som Lebaron og Iran. Jeg skriver også i samme tråd at de ikke skal være i Europa, men det glemmer du at nævne. Danmark skal ikke have islam, men både Syrien, Leberon og Iran er ikke en trussel for Danmark.

Iran skabte sgu da et blodbad i Irak.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Oktober 10, 2018, 10:14:14 pm »
Det gjorde NWO-eliten i den grad også med deres løgne om atomvåben.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Oktober 10, 2018, 10:50:11 pm »

Når du nu nævner atomvåben, så er det ret sikkert, at Iran og Nordkorea for et par år siden var mere allieret end Nordkorea var med Kina. Nordkorea og Iran har nok også udvekslet en del informationer.
Det er ulempen ved at se min fjendes fjende som min ven, som du her gør med Iran. Det er noget, folk har været rigtig gode til i Mellemøsten. Jeg kender Iran ret godt og har været der og ville også foretrække landet i forhold til Saudi Arabien, Saudi Arabien har ikke en pind at byde på andet end terrorstøtte, men regeringen og systemet er bund korrupt i Iran.
Jeg synes, man mister noget af sin integritet ved at støtte et mindre onde for at ramme et andet og større onde. Så hellere være konsekvent.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Seriøse indlæg får seriøse svar og dette indlæg er seriøst
« Svar #33 Dato: Oktober 10, 2018, 11:30:26 pm »

Når du nu nævner atomvåben, så er det ret sikkert, at Iran og Nordkorea for et par år siden var mere allieret end Nordkorea var med Kina. Nordkorea og Iran har nok også udvekslet en del informationer.
Det er ulempen ved at se min fjendes fjende som min ven, som du her gør med Iran. Det er noget, folk har været rigtig gode til i Mellemøsten. Jeg kender Iran ret godt og har været der og ville også foretrække landet i forhold til Saudi Arabien, Saudi Arabien har ikke en pind at byde på andet end terrorstøtte, men regeringen og systemet er bund korrupt i Iran.
Jeg synes, man mister noget af sin integritet ved at støtte et mindre onde for at ramme et andet og større onde. Så hellere være konsekvent.

Forskellen er at Iran ikke er en trussel mod Danmark i forhold til SA som er en stor trussel. Jeg benægter ikke at landet og systemet er korrupt i Iran og det er bestemt heller ikke et land jeg ønsker at bo i. Rusland er også korrupt, så når jeg forsvarer Rusland så er det fordi at de støtter Assad i Syrien (og Rusland støtter Assad så meget at Israel er sure på Rusland) Det og så de alt for mange gakkede teorier om Rusland der har hakket alt gør at jeg forsvarer Rusland. Men jeg vil godt sige at der mangler ytringsfrihed i Rusland (ikke at vesten er bedre, på nogen måder er vesten værre end Rusland) Men hensyn til Syrien og Assad så støtter NWO bevægelser som vil have Assad dræbt. NWO hader Assad, Assadstyret er det mest eller en af de mest demokratiske lande i Mellemøsten og også det land der gør mest for kristene. Der er flere kirker i Syrien og man er ikke tvunget til at have burka på som Kvinde i Syrien. Fordi jeg hader NWO og fordi Assad ikke har gjort vesten noget så holder jeg med Assad. Der er meget krigspropaganda mod Assad fra NWOs side, derfor bliver jeg sur når der bliver brugt skattekroner på at bekæmpe Assad.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)