Forfatter Emne: Macron vil have en europæisk hær  (Læst 1845 gange)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Macron vil have en europæisk hær
« Svar #60 Dato: November 07, 2018, 05:18:27 pm »
Jeg er sjovt nok enig med Macron. Tror mange af mine meningsfæller er uenig med mig, men opbygning af militær tager tid. Og hvis PU'erne i morgen havde regeringsmagten, så ville vi uden et militær ikke kunne indfange, internere og deporterer de mange millioner fremmede.

Tror du at det er det hæren kommer til at blive brugt til? Især med EUssr som det er nu? Man skal ikke tænke ''hvis PU erne havde magten så er det en god ide'' men man skal tænke HVEM der har magten i dag og HVAD hæren kommer til at blive brugt til NU. Jeg kan godt se hvad du mener, men som det er NU (og ikke i et drømmesamfund langt ude i fremtiden) så er det en meget dårlig ide.

Hvis du så hvor politisk korrekt samfundet var i slutningen af 80'erne, så er der virkelig sket en forskydning. Har du f.eks lagt mærke til at socialdemokraterne prøver ikke at holde sig fra langt fra Thulesen Dahl? Har du set hvormange nationalkonservative meningsdannere, som er idag er i avisernes debatsektioner, som faste skribenter? Paradigmeskiftet er langsomt på vej, og jeg tror ikke EU helt er det monster du vil gøre det til.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
« Svar #61 Dato: November 07, 2018, 05:22:15 pm »
Hvis du så hvor politisk korrekt samfundet var i slutningen af 80'erne, så er der virkelig sket en forskydning. Har du f.eks lagt mærke til at socialdemokraterne prøver ikke at holde sig fra langt fra Thulesen Dahl? Har du set hvormange nationalkonservative meningsdannere, som er idag er i avisernes debatsektioner, som faste skribenter? Paradigmeskiftet er langsomt på vej, og jeg tror ikke EU helt er det monster du vil gøre det til.

Er Thulesen Dahl nu blevet politisk ukorrekt - den pæne mand  :big_grin:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #62 Dato: November 07, 2018, 05:28:56 pm »

Er Thulesen Dahl nu blevet politisk ukorrekt - den pæne mand  :big_grin:

Og hvad med den barmfagre Vermund? Hun får alt for meget medieopmærksomhed, mener den stakkels venstrefløj, som ikke længere kan finde sig selv.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: November 07, 2018, 05:32:19 pm »
Tråden har overskriften ''Macron vil have en europæisk hær''

Han er MEGET langt ude på den den kulturmarxistiske fløj. Jeg mener at det var ham der sagde at der ikke findes danskere eller franskmænd. Jeg mener også at han ville straffe kritik af ham til et valg, fordi at han ikke ønsker at denne store lortesag kom frem i lyset. Jeg har dog glemt hvad den sag går ud på.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #64 Dato: November 07, 2018, 05:39:17 pm »
Le Pen fløjen har en chance for at komme til magten. Jeg tror ikke Macron gør så stor skade, måske ligefrem det nye makkerpar forsvareren/anklageren kan finde frem til migration, som macronen har forhindret?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: November 07, 2018, 05:44:14 pm »
Le Pen fløjen har en chance for at komme til magten. Jeg tror ikke Macron gør så stor skade, måske ligefrem det nye makkerpar forsvareren/anklageren kan finde frem til migration, som macronen har forhindret?
Som i alle andre lande så er demokrafi skæbne i Frankrig. Hvis franskmændene var de eneste der kunne stemme så havde Le Pen vundet stort. Det er det samme som i USA hvor amerikanerne ikke gider demokraterne, men fordi at mexikanere og negere stemmer demokratisk i meget stor procenttal. Dette er dog ikke nyt info eller for den sags skyld info som du ikke godt ved i forvejen. I et land som Sverige hvor svenskerne kommer i mindretal om 30 år, der kan ALLE svenskerne stemme på onde onde Sverigedemokraterne. Men selv det ville ikke være nok.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70%
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: November 07, 2018, 06:06:53 pm »
Phil, du er en nar, der tror, at du kan overbevise os ved at medtage alle mulige rygter om vold begået af muslimer ude i verden for at overbevise os om, at det er ok at overfalde og gennembanke folk, der ligner muslimer, her i landet. Men det er det ikke!

Du kan lyve lige så længe du vil. Men løgne kan jo desværre for dig ikke ændre på det faktum, at muslimer i Danmark slet ikke har begået vold i samme omfang som den vold, som de selv er udsat for.

Desværre er landet belemret med folk som dig, der har mere travlt med at slikke muslimer i røven end solidaritet med danskerne.

Muslimernes opførsel i Europa kan kun sammenlignes med brunskjorterne og SA`s opførsel i trediverne, med vold og terror mod civilbefolkningen.

Især dine sidste par linier er da en kæmpeløgn og rent til grin, - med mindre du da vitterlig er en lav-IQ muslim der selv tror på det.
Du er jo åbenbart bare endnu en lav-IQ dansker, der ikke vil anerkende sig selv som den racist, som vedkommende i virkeligheden er. Nøjagtigt ligesom alt for mange andre ifølge https://politiken.dk/debat/profiler/marstal/art6079030/Hvorfor-anser-danskerne-ikke-sig-selv-som-racister-når-bare-det-seneste-år-byder-på-så-mange-eksempler Men det bliver al jeres racistiske had jo desværre ikke mindre af.

Men nej, jeg elsker ikke muslimer. Jeg er bare realist og ser egentlig ikke noget stort problem i, at der er omkring 200.000 af mennesker med muslimsk baggrund i Danmark. Derimod ser jeg et stort problem i, at hadefulde nyracister vil have indført vold mod dem eller vil anbringe dem i lejre i årtier, hvor de spilder hele deres liv med at vente på, at der skal komme fred med Irak eller andre lande, hvor krigen jo evt kan fortsætte i 50 år mere ligesom i Korea, selvom de egentlige krigshandlinger allerede er slut. Jeg er ikke en racistisk kujon, der er bange for folks udseende på samme måde, som du er. Derfor tissede jeg heller ikke i bukserne af skræk, som du jo sikkert ville have gjort, hvis du ligesom mig fik en VUC klasse, hvor nogle af pigerne mødte op iført tørklæde, og hvor nogle af drengene også havde navne, der så ud til at komme fra et eller andet muslimsk land.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: November 07, 2018, 09:45:47 pm »
Sgu mystisk med alle de skolelærere, der er på DD.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70%
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: November 08, 2018, 08:52:24 am »
Det er ikke specielt Macron, der ønsker at få EU på skinner hen mod Europas Forenede Stater. For dels har dette jo hele tiden været meningen med EU lige siden, at Fællesmarkedet startede med Rom-traktaten i 1960. Især alle benelux-landene og Tyskland ønsker stadig dette, og det var jo også ideen med at oprette EU-parlamentet (tidligere EF-parlamentet).

Selvfølgelig ønsker de nypopulistiske bevægelser og partier det stik modsatte, da de jo i stedet ønsker stærkt bevogtede grænser og højreekstrem nationalisme med fascistiske antidemokratiske regeringer. Men netop derfor er der jo heller ingen, der vil samarbejde med dem (undtagen i Danmark, hvor vi stadig sover tornerosesøvn og ikke forstår EU, selvom der jo er nogle gode attraktive stillinger til også danske politikere dernede).

Der er næppe længe til den næste folkeaftemning om endnu mere suverænitetsafgivelse til EU. Spørgsmålet er jo så bare, hvad det vil komme til at betyde for Danmark?