Forfatter Emne: Nu er der 115 gæster  (Læst 1450 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Det er noget vrøvl
« Svar #15 Dato: Oktober 26, 2018, 01:22:30 pm »
Der er altså 82 gæster.

Det kan man lægge en masse i, for debatter dør, når der ikke er interesse nok.

Det har vi lige været vidne til på SOL-debat, hvor sniksnak om det regner og blæser ikke kunne redde debatten 
:smile1:

Vil det sige: At der ikke er noget så interessant som en saftig muslimdebat der kan fange interessen hos "Gæsterne" ... :w00t:

Mange kan godt lide at læse med, hvis islamofoberne får tørt på  :yes:

(- også hvis det går dårligt for Trump) - det er de evindelige gentagelser om islam, som alle har hørt hver eneste dag i femogtredive år - som keder - det er ikke emnet som sådan

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Oktober 27, 2018, 10:57:58 am »
Der er altså 82 gæster.

Det kan man lægge en masse i, for debatter dør, når der ikke er interesse nok.

Det har vi lige været vidne til på SOL-debat, hvor sniksnak om det regner og blæser ikke kunne redde debatten 
:smile1:

Vil det sige: At der ikke er noget så interessant som en saftig muslimdebat der kan fange interessen hos "Gæsterne" ... :w00t:

Mange kan godt lide at læse med, hvis islamofoberne får tørt på  :yes:

(- også hvis det går dårligt for Trump) - det er de evindelige gentagelser om islam, som alle har hørt hver eneste dag i femogtredive år - som keder - det er ikke emnet som sådan

Så spring for pokker over emner, som keder dig - det gør jeg i stor stil - gentagelser og gentagelser... :Laie_73: :Laie_75A: :Laie_75B: :Laie_75C:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #17 Dato: Oktober 27, 2018, 11:00:25 am »
Så spring for pokker over emner, som keder dig - det gør jeg i stor stil - gentagelser og gentagelser... :Laie_73: :Laie_75A: :Laie_75B: :Laie_75C:

Springer over og springer over....du SKAL da absolut tit kommentere de emner, der ikke interesserer dig ved f.eks. at skrive, at trådstarter nok har Kreutzfeldt Jacobs syndrom o.s.v. :yes:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 27, 2018, 11:39:29 am »

Springer over og springer over....du SKAL da absolut tit kommentere de emner, der ikke interesserer dig ved f.eks. at skrive, at trådstarter nok har Kreutzfeldt Jacobs syndrom o.s.v. :yes:

Ja, Anklageren kritiserede med RØDT, at der var for mange og gamle tråde om islam. Til dels korrekt R.F., men jeg henviser kun til denne hjernesygdom, når et indlæg tangere i den retning. Nej, jeg kommenterer slet ikke emner, som ikke interesserer mig, men ellers kan du jo bare springe min kommentar over... :hi (2): :hi:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Nu er der 115 gæster
« Svar #19 Dato: Oktober 30, 2018, 02:02:46 pm »
Nu er der kun 18 gæster, tror vi har for få muslimdebatter  :blum:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 30, 2018, 02:08:02 pm »
Jeg tror en god del af de gæster er brugere der ikke er logget ind, men også automatiske bots til indeksering der kører igennem siden så indholdet kan findes i søgemaskiner. Derfor ligger jeg selv meget lidt i antallet af gæster. Det er ikke til at vide hvor mange der faktisk er mennesker (eller reptiler for den sags skyld, politisk ukorrekt).

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 30, 2018, 03:05:28 pm »
Jeg tror en god del af de gæster er brugere der ikke er logget ind, men også automatiske bots til indeksering der kører igennem siden så indholdet kan findes i søgemaskiner.

Det er også det jeg tidligere har sagt. Men det måtte jeg ikke for Anklageren.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 30, 2018, 03:38:11 pm »
Jeg tror en god del af de gæster er brugere der ikke er logget ind, men også automatiske bots til indeksering der kører igennem siden så indholdet kan findes i søgemaskiner.

Det er også det jeg tidligere har sagt. Men det måtte jeg ikke for Anklageren.

Det kan jeg også huske.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #23 Dato: Oktober 30, 2018, 05:02:03 pm »
Jeg tror en god del af de gæster er brugere der ikke er logget ind, men også automatiske bots til indeksering der kører igennem siden så indholdet kan findes i søgemaskiner. Derfor ligger jeg selv meget lidt i antallet af gæster. Det er ikke til at vide hvor mange der faktisk er mennesker (eller reptiler for den sags skyld, politisk ukorrekt).

Det tror jeg ikke på. Computere smøler ikke med tiden.

For et øjeblik siden, har jeg pinget Din-debat 20 gange. Det vil sige, at min computer her sendt en pakke til DinDebats server, og har bedt den svare.

Som man kan se, er den tid, der er gået fra pakkerne er blevet afsendt - til jeg har modtaget dem igen - i gennemsnit angivet til 70ms.

1 ms er en tusindedel sekund, så det har i gennemsnit taget 7 hundrededele af et sekund at få svar.

Det skyldes dels, at jeg har langsomt Internet - og det skyldes dels, at jeg bruger WI-FI, som også er langsomt.

En søgerobot ville få svartider på en brøkdel af 1 millisekund, for de har meget hurtigt Internet.

Søgerobotter er der altså ikke længe - og man kan også sige sig selv, at det skal gå meget hurtigt, når søgerotter jævnligt skal indeksere langt over en milliard hjemmesider.

Det er den ene side af sagen - og den anden side er, at antallet af besøgende på Din-debat varierer i perioder - og søgerobotter holder ikke ferie.
« Senest Redigeret: Oktober 30, 2018, 05:13:33 pm af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
Mon søgerobotterne har opgivet Din-Debat og ser Vild med Dans?
« Svar #24 Dato: Oktober 30, 2018, 05:41:14 pm »
Nu er der kun 30 gæster  :big_grin:  :big_grin: :big_grin:

Anklageren

• Gæst
« Svar #25 Dato: Oktober 30, 2018, 05:45:51 pm »
Nu er der kun 19, fordi debatten er blevet kedelig igen.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 30, 2018, 06:23:03 pm »
Måske er det fordi jeg ikke har lagt nogle kamprapporter ud, de trækker nemlig læsere til debatten  :blum:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 30, 2018, 06:28:39 pm »

Nu var det jo dig der startede den her mystiske tråd.  :yes:

Anklageren

• Gæst
« Svar #28 Dato: Oktober 30, 2018, 06:44:54 pm »

Jeg har da været med til det - tror du jeg skriver det for at være efter nogen?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 30, 2018, 06:48:35 pm »

Jeg har da været med til det - tror du jeg skriver det for at være efter nogen?

Det kunne du aldrig finde på  :blum:; men trådstarter er du.